Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
genja schreef:Fitzroy schreef:Silvia en Marije, met welk vaccin wordt er in Duiven gewerkt? Pfizer of Moderna?
Ik zal eens kijken of ik morgenavond de rij kan kiezen met de aantrekkelijkste mannen
Volgens mij houdt de ggd nu aan boven de 60 moderna er onder Pfizer
Morrie schreef:Heeft er al iemand Moderna gehad na 2 x AZ?
Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren aan bijwerkingen.
Van de eerste AZ had ik niet veel, beetje hoofdpijn en koorts, maar van de tweede kreeg ik fors gordelroos (heb ik al een paar keer eerder gehad). Nu schijn ik Moderna te krijgen.
mysa schreef:Wel gek eigenlijk, ben van 61 en heb halverwege vorige week een afspraak gemaakt voor 3 januari. Had beter nog wat kunnen wachten, dan had het waarschijnlijk sneller en dichterbij gekund. Maar ach, ben toch ziekjes en 3 januari is het zo.
Silvia schreef:mysa schreef:Wel gek eigenlijk, ben van 61 en heb halverwege vorige week een afspraak gemaakt voor 3 januari. Had beter nog wat kunnen wachten, dan had het waarschijnlijk sneller en dichterbij gekund. Maar ach, ben toch ziekjes en 3 januari is het zo.
Mijn vriend is ouder dan jij en heeft op 14 december online een afspraak kunnen maken voor 22 december. Dus het is wel apart dat jij “pas” 3 januari terecht kunt, of heb je gebeld voor een afspraak?