Afdeling domme acties.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Ik ben in 2019 geopereerd aan een tfcc letsel nadat ik er eerst ruim anderhalf jaar zo mee doorgelopen had.
Het lijkt mij bijzonder om een tfcc letsel te krijgen door iets wat erop valt maar de wonderen zijn de wereld niet uit natuurlijk...
lor1_1984 schreef:Een week of 4-4,5 geleden (3 mei):
[ Afbeelding ]
Het is echt bijna zwart geweest zo donkerblauw.![]()
Inmiddels zitten er nog heel vaag lichtbruinige vlekken.
De oorzaak?
Ze hebben geprobeerd bloed af te nemen en infusen aangelegd, maar ik ben nogal moeilijk aan te prikken.
lor1_1984 schreef:Een week of 4-4,5 geleden (3 mei):
[ Afbeelding ]
Het is echt bijna zwart geweest zo donkerblauw.![]()
Inmiddels zitten er nog heel vaag lichtbruinige vlekken.
De oorzaak?
Ze hebben geprobeerd bloed af te nemen en infusen aangelegd, maar ik ben nogal moeilijk aan te prikken.
sandorra schreef:Vandaag bij de plastisch chirurg geweest voor mijn pols. Deze heeft een paar testen gedaan en vastgesteld dat er te veel beweging tussen mijn ellepijp en spaakbeen zit en hij verwachtte dat bandje die deze twee verbint kapot is. Dit is niet te zien op een röntgenfoto of met een scan. Daarom word ik aankomende woensdag geopereerd met een kijkoperatie om vast te stellen wat er kapot is. Daarna volgt eventueel nog een grotere operatie om het bandje te herstellen.
sandorra schreef:Vandaag bij de plastisch chirurg geweest voor mijn pols. Deze heeft een paar testen gedaan en vastgesteld dat er te veel beweging tussen mijn ellepijp en spaakbeen zit en hij verwachtte dat bandje die deze twee verbint kapot is. Dit is niet te zien op een röntgenfoto of met een scan. Daarom word ik aankomende woensdag geopereerd met een kijkoperatie om vast te stellen wat er kapot is. Daarna volgt eventueel nog een grotere operatie om het bandje te herstellen.