Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Eulogy schreef:Alcohol voert vocht juist afJe kunt wel vocht vasthouden doordat je gister anders gegeten hebt, maar na alcohol zou je juist lichter moeten zijn.
Ik voel me inderdaad altijd super slank na een avondje stappen.Ik dacht altijd dat het kwam door het vele dansen, maar het is dus de alcohol...
Renee1991 schreef:Ik ga jullie echt zo eeuwig dankbaar zijn als het me door dit topic gewoon lukt om mijn doel te behalen
![]()
Renee1991 schreef:Lijstje week 2
Komt ie! Ik hoop dat het voor iedereen klopt, sommige mensen sturen echt zwaar onvolledige gegevens door waardoor het een enorm zoekwerk wordtGraag volgende week als ik je mee moet nemen in het lijstje de volgende gegevens sturen:
- Startgewicht per wanneer je bent begonnen met afvallen (bijv. 01-01-2020)
- Huidig gewicht
- Streefgewicht
Maar hier is die van deze week!Super goed bezig allemaal!!!
![]()
![]()
[ [url=m/B5LE5U.png]Afbeelding[/url] ]
Op naar de volgende week met allemaal minnetjes![]()
[ Afbeelding ]
Renee1991 schreef:Lijstje week 2
Komt ie! Ik hoop dat het voor iedereen klopt, sommige mensen sturen echt zwaar onvolledige gegevens door waardoor het een enorm zoekwerk wordtGraag volgende week als ik je mee moet nemen in het lijstje de volgende gegevens sturen:
- Startgewicht per wanneer je bent begonnen met afvallen (bijv. 01-01-2020)
- Huidig gewicht
- Streefgewicht
Maar hier is die van deze week!Super goed bezig allemaal!!!
![]()
![]()
[ [url=m/B5LE5U.png]Afbeelding[/url] ]
Op naar de volgende week met allemaal minnetjes![]()
[ Afbeelding ]
Renee1991 schreef:Was niet alleen voor jou bedoeld hoor, Sall
Er zitten er ook tussen die alleen hun huidige gewicht sturen, waardoor ik het topic moet gaan doorspitten op zoek naar hun startgewicht.