Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:Sassieja schreef:Ik lees al een tijd mee, en wil nu toch jullie eens vragen; ben al wat langer op zoek; maar kan dé artiest niet helemaal vinden....
Ik wil graag een (niet al te grote) tattoo van de pootjes van mijn 2 katten, in kleur en levensecht óf 1 tattoo met de 2 kopjes van de katten 'samengesmolten'. Dus 1 kant 'kat X', en andere kant 'kat Y', wat dan wel in elkaar overgaat.
Onderstaande vind ik qua stijl gaaf:
Williwood ink in nijkerk misschien?
Collega van mij heeft ook zoiets laten zetten.
Maar dan half vrouw half leeuw
[ [url=m/QRyFjP.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s2pfH0.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rdbWVv.png]Afbeelding[/url] ]
IvysToeter schreef:veertje99 schreef:@Frummels, haha nee dat komt dus door de bergen, snap wat je bedoeldZou hem zelf dan in een cirkel willen hebben zoals hieronder
Twijfel nog of ik een eigen gemaakte foto wil gebruiken
[ [url=m/XfuXoc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Idee lijkt een beetje op wat ik ook heb.
Alleen andere invulling van het plaatje.
[ [url=m/6uJ6ak.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Wat een leuke complimenten allemaal !!
Hiraeth past wel bij jouw stijl ja
Wat gaat het bij jou worden ?
Charisma schreef:Nog steeds trouwe meelezer hier, heel knappe tattoos komen er weer voorbij nu de coronalockdown voorbij is.
Hier ook nieuwe plannen, eind dit jaar komen er op mijn 2 bovenarmen (achterkant) 2 neotraditional warhorses. Ook ga ik mijn legpiece, nu enkel bovenbeen, laten uitbreiden naar mijn onderbeen ook helemaal tot op mijn voet. En daarna wordt mijn rugtattoo "geupgraded". Dus dat wordt weer een winter vol tattoo"plezier"