Bedankt! Ben er zo blij mee
Had een telefonische afspraak om het nogmaals over de pijn te hebben, ''moest'' van de continentieverpleegkundige en huisarts. Nouja, daar kwam het standaard antwoord op; Daar heeft hij geen oplossing voor. Toen moest ik echt moeite doen om niet keihard te gaan huilen, niet omdat ik dat niet wil laten merken, maarja moet ook nog verstaanbaar blijven aan de telefoon
En toen zei hij; Maar, ik heb wel goed nieuws voor je, want we gaan bijna beginnen met de nieuwe neurostimulator. En dat hij begreep dat ik me daar helemaal aan vast houd.
Dus ik vroeg, of hij kon zeggen hoe lang het dan nog ging duren, want ja wat is ''bijna''.
Maar het leek hem goed dat ik nog 1 keer naar het ziekenhuis kom om het apparaatje te bekijken (Heb de vorige keer wel een neurstumilator gezien en uitleg gekregen, maar toen hadden ze alleen de oude, nu ook de nieuwe) en dan word de operatie echt gepland.
Wacht nu dus vol spanning op de brief. Aan de ene kant heel blij dat het nu echt opschiet, maar begin ook nu al bang te worden.... Had misschien ook de filmpjes over het plaatsen over moeten slaan, maarja dat besef kwam pas na het kijken