Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvetjes schreef:Wat stoer die zebra!
De panters ben ik niet zo gek van, maar deze is echt leuk!
Ik volg jullie hier al een tijdje, en laat mn nagels elke 2 weken met Opi gellakken.
Nu denk ik erover om zelf eenlamp te kopen en een workshop te volgen voor mijn teennagels. Mijn handen lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging....
wie heeft er goede tips voor een lamp/starterset en misschien workshop regio Amersfoort?
-Namiro- schreef:Ik heb mijn stempelset eindelijk binnen via Wish.
Nu wil ik ook graag de ‘lak’ die je om je nagels smeert en er daarna weer af kunt trekken zodat niet de huid om je nagels vol met nagellak zit. Ik heb de hele kruitvat al op z’n kop gezet maar kan niets vinden. Wie weet waar ik m kan kopen? Of kan ik alleen online bestellen?
Nu wil ik ook graag de ‘lak’ die je om je nagels smeert en er daarna weer af kunt trekken zodat niet de huid om je nagels vol met nagellak zit. Ik heb de hele kruitvat al op z’n kop gezet maar kan niets vinden. Wie weet waar ik m kan kopen? Of kan ik alleen online bestellen?
-Namiro- schreef:Helaas nog niets kunnen vinden, de toch maar bestellen via Ali.
Zijn er hier meer mensen die werken met stempels?
Ik heb het net geprobeerd en het is even prutsen maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.. alleen dat schoonmaken? Hoe doen jullie dat? Alle nagels in de lak en dan moet je met aceton aan de slag... niet handig!!
-Namiro- schreef:Helaas nog niets kunnen vinden, de toch maar bestellen via Ali.
Zijn er hier meer mensen die werken met stempels?
Ik heb het net geprobeerd en het is even prutsen maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen.. alleen dat schoonmaken? Hoe doen jullie dat? Alle nagels in de lak en dan moet je met aceton aan de slag... niet handig!!