[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:09

Dat is wel mooie pigmentatie zeg :D Jij had hem bij Etos gehaald?

Ik vind het zo stom dat het bij etos zoveel duurder is dan bij Beauty88 en Boozy :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:30

Ja hij is wel ok. Morgen even een look maken met alleen dat palette. Oja dat zei je, ik was het alweer vergeten :') weet niet wat het scheelt? Deze was ik dacht rond de 12 euro.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:35

Ik heb m gisteren ook gekocht. Ik zag de bling en ik werd helemaal <3 *\%/*

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 25-02-17 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:36

Scheelt iets van 5 euro geloof ik op het palette. Op de highlighters scheelt het ook iets van 4 euro geloof ik :=
Nu snap ik wel dat fysieke winkels wat duurder zijn, maar ik vond dit toch een best prijsverschil :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:37

Kaygee schreef:
Ja hij is wel ok. Morgen even een look maken met alleen dat palette. Oja dat zei je, ik was het alweer vergeten :') weet niet wat het scheelt? Deze was ik dacht rond de 12 euro.

Cynthia heeft wel een leuke tutorial met dit palette op d'r site staan. Vandaag geprobeerd te kopiëren en ik had dezelfde issues met de groene oogschaduw. :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:41

Iris82 schreef:
Kaygee schreef:

Cynthia heeft wel een leuke tutorial met dit palette op d'r site staan. Vandaag geprobeerd te kopiëren en ik had dezelfde issues met de groene oogschaduw. :')

Oh thanks ik ga straks even kijken!

Scheelt inderdaad een hoop jans! Ach ik zie het pallet wel als een pleister op mijn pijnlijke heup. Ben net voor het eerst in 8 jaar van m'n paard gelanceerd :')

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 21:24

Kaygee... wauw... wat super mooi

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 21:33

Dankjewel iedereen! Ik zal de volgende keer inderdaad wat beter blenden, er zaten toch wat 'hard edges' aan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 21:36

Kaygee schreef:
Iris82 schreef:
Kaygee schreef:

Oh thanks ik ga straks even kijken!

Scheelt inderdaad een hoop [***]! Ach ik zie het pallet wel als een pleister op mijn pijnlijke heup. Ben net voor het eerst in 8 jaar van m'n paard gelanceerd :')

Auw!
Voordeel van Etos is wel dat je geen verzendkosten hebt. :j eigenlijk zijn ze pas echt goedkoper online als je genoeg koopt voor de gratis verzending :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:39

Fair schreef:
Linoleum, mooie look, je kan Mehr goed hebben. :)
Dnt, look alsjeblieft! <3
Joolien, mooie rustige kleuren! dit staat je echt enorm goed.
Eight, mooi! :') Vooral die wimpers, lekker alledaags. :') En glitter <3
Mooie look Berdien!
Ladymadonna, gave kleur!
Kaygee, ik ben verliefd! wat een sprekende kleuren en mooie combi!

Ik heb vandaag een look met mijn nieuwe i heart chocolate pallet + de sleek lipstick.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De kleuren van het chocolate pallet zijn super nice! Heel gepigmenteert. Wel aardig wat fall out en ik vond de lichtere kleuren wat minder sprekend.
En de sleep lipstick vind ik niets. :') Ik heb hem nu al 2 uur op en hij plakt nog en droogt heel onregelmatig op waardoor er kleur verschil is. Hij lijkt erg op mijn Kylie jenner Kourt K lipstick. :P

Mooooi hoor!! Ik vind het juist prachtig. Iets meer blenden kan, maar het is ook niet storend zo vind ik.

@Kaygee: Ook prachtig. Ik gebruik ook altijd minimaal 4/5 kleuren, ook al zie je dat vaak in het uiteindelijke resultaat niet :P

@Ladymadonna: In het begin gebruikte ik er max 2/3 kleuren. Dat is ook prima. Doe ik nog steeds wel eens. Hoe meer ervaring je opdoet, hoe handiger je ermee word en hoe meer je gaat uitproberen met meer kleurtjes.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:22

Wauw kaygee ik ben echt verliefd op die kleuren , zo onwijs gaaf <3
Wat heb je gebruikt ?

En ben de naam kwijt van die mega stash , jaloers haha.

Verder veel mooie looks gezien <3

Heb je een foto iris?

Ik had van collistar een setje paars / roze maar die is nu op.
Dus op zoek naar iets nieuws, ik gebruik eigenlijk altijd paars / roze of bruin.
Dus vind die kleuren van kaygee ook wel heel gaaf

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:23

DnT jou nieuwe Palette is ook kei mooi trouwens <3

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:24

Bedankt allemaal!

Pantuf het palette met groen en paars is van Sleek, garden of eden.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:28

Oh top,daar had je een foto van geplaatst en ook die groene look mee gemaakt ?
Vond ik ook zo tof.
Tnx ga daar eens naar kijken

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:32

Dnt wat een mooi palette en wat een prachtige look! Staat je echt geweldig <3

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:36

pantuf schreef:
Oh top,daar had je een foto van geplaatst en ook die groene look mee gemaakt ?
Vond ik ook zo tof.
Tnx ga daar eens naar kijken

Ik heb daar 3 paletten voor gebruikt, heb daar later ook een foto van geplaatst. In die look zitten ook de 2 groene en de zwart van makeup revolution unicorns unite. Ik heb alleen de highlighter van het chocolade palette gebruikt.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:44

ff de laptop erbij gepakt en gevonden :D
Dank je wel!
Lekker betaalbaar ook, ik had eens de w7 palette ofzo maar wat een drama was dat dus ga deze eens proberen :j

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:13

pantuf schreef:
Dank je wel!
Lekker betaalbaar ook, ik had eens de w7 palette ofzo maar wat een drama was dat dus ga deze eens proberen :j

Ja de sleek paletten zijn erg fijn en super betaalbaar! W7 heb ik er ook 1 van. Als ik die nat gebruik geeft ie prima af. Maar droog is het niet veel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:44

Een beetje zitten spelen met bruintinten, maar pigmentatie blijkt Mwah...
Let niet op m'n neus, paar maanden terug een kopstoot van een paard gehad met aks gevolg scheve bril, al tig x terug geweest naar de opticien, maar ze krijgen m niet goed...

Afbeelding

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:32

Kaygee, _/-\o_ Echt geweldige look

Anc, ook zo mooi! Fijn ook dat de kwaliteit van het Viseart palette zo goed is, anders was het echt zonde van het geld.

Donnar, je kan het goed hebben!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:35

Kaygee schreef:
pantuf schreef:
Dank je wel!

Ja de sleek paletten zijn erg fijn en super betaalbaar! W7 heb ik er ook 1 van. Als ik die nat gebruik geeft ie prima af. Maar droog is het niet veel.

Als ik een palette nat moet gebruiken ben ik er al gauw klaar mee, duurt mij te lang :))

Ik heb even geoefend met mijn CP pressed Shadows. Pigment is fantastisch maaaaarrrr het blenden is wel degelijk een kunst van een aantal matte, m'n rechteroog wilde ook niet dus heb ik het links op een andere manier gedaan en dat lukte wel :j het verschilt echt heel erg per kleur heb ik al gemerkt maar die lila kleur waarvan ik dacht dat t een flop zou zijn is echt fantastisch! Ik heb m'n wimpers niet uitgebreid gedaan, ga nu namelijk douchen. Volgende week kant en klaar look :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier zie je duidelijk dat rechts (links op de foto) niet wilde blenden, kreeg het gewoon niet meer oké :/ ben wel blij dat ik eindelijk echt paars paars heb gevonden, vaak wordt paars bruin met blenden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:37

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:47

Wauw ook mooi friemel , hou van zulke kleuren <3
Ik had die w7 idd na twee keer in de kliko gemikt, was er klaar mee :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:25

Wauw mooi Friem!! Ben benieuwd naar je wenkbrauwen straks!!

Waardeloos LadyMadonna! Zo'n kopstoot is al niet fijn, als je vrij daarna niet meer goed wil passen is het helemaal oliebol.
Toch zie je wel goed je oogschaduw!

Hier een flop :') ik moet ook geen dingen gaan testen als ik gauw naar een verjaardag moet. Ik heb geprobeerd de look van cynthia na te maken met de unicorns. Als ik in de spiegel kijk lijkt het prima geblend maar op de foto :oo de combinatie is ook niet zo mijn ding. Maar wel leuk om te proberen.

Op deze foto is het het minst opvallend.

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:48

Ik vind de kleuren bij cyntia ook niet mooi maar ik ken t probleem Kay, dan heb je vervolgens een mismatch op je ogen hahaha

Ik heb er ook heel veel zin in! Nog 2 weken! Vind het ook wel weer enorm spannend hoor.. t is toch je gezicht :')