Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Alenthe, hier heb ik ook last van, maar inderdaad komt het volgens mij niet door de cup zelf. Sowieso geeft een schimmel infectie aan dat de biologische huishouding niet zo super is (denk aan antibiotica, hormoonverandering, ziekte etc). Spiraal kan zeker grote invloed hebben. Vraag me af of die schimmel zich ‘vasthoud’ aan de draadjes en je daardoor sneller last hebt?
Schuur_ schreef:Ik heb een tijd de cup gebruikt maar ben hem kwijtgeraakt. Nu gisteren stond ik in de winkel en heb ik me een Divacup meegenomen. Miste mijn cupje toch zo en was helemaal geirriteerd van die stomme tampons die pijn doen, alles droog maken en na een uur erhalf uitzakken en oncomfortabel zitten.
Dus nu lig ik lekker in mijn kamer, met een divacup, helemaal gelukkig te wezen
sanso schreef:Ik heb geen magnetronwel een combi oven maar dat is niet hetzelfde gok ik
Alenthe05 schreef:Ik mag hem van de gynacoloog niet meer gebruiken... Ik he steeds terugkerende schimmel infecties en moet nu met gewoon maandverband dit oplossen. Ik vind dat echt zo vies, iemand tips om dit te voorkomen? Ik kookte hem voor en na mn cyclus uit en tussendoor alleen afspoelen met water. Help!