Heb de hele dag gewacht op de start van het Jaclyn Hill x Becca Face Palette..
Kom ik erdoor heen eindelijk.. Product in het mandje..
Moet ik met creditcard betalen (ik dacht met PayPal), en die heb ik dus niet...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Ik baal zo ontzettend![]()
Heb de hele dag gewacht op de start van het Jaclyn Hill x Becca Face Palette..
Kom ik erdoor heen eindelijk.. Product in het mandje..
Moet ik met creditcard betalen (ik dacht met PayPal), en die heb ik dus niet...
Michelle77 schreef:Dan heb je heb goede kleur voor jou.
Misschien laten adviseren bij Douglas of ici (en niet gelijk wat kopen, maar tester meevragen zodat je het thuis ook kunt proberen)
fetisje schreef:Michelle77 schreef:Dan heb je heb goede kleur voor jou.
Misschien laten adviseren bij Douglas of ici (en niet gelijk wat kopen, maar tester meevragen zodat je het thuis ook kunt proberen)
Dankjewel voor je reactie!
Raad je nog producten aan zoals concealer, blush of bronzer? Of is het voor een naturelle look verstandiger om het enkel bij foundation te houden?
fetisje schreef:Heb je toevallig een foto van zo'n look? Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet dan!
Heeft iemand tips voor tutorials voor het aanbrengen van highlighter, bronze, blush? Ik heb daar volledig geen ervaring mee!
_Friemel schreef:Voor DnT zijn er geen drogisterij foundations omdat ze roze ondertoon moet hebben, ze slaagt meestal wel bij Mac maar foundation jacht is met haar altijd drama, met de lichtste kleur lijkt ze vaak nog oempa loempa
kaatje888 schreef:Ik heb gekeken bij de foundations van loreal.
De true match vind ik een te dunne substantie hebben.
De infallible foundation lijkt me erg fijn, maar zijn niet bepaald de juiste kleuren.
Dnt hoe doe jij dit aangezien je erg bleek bent?
De infallible foundation in golden beige is veeeelste geel voor me.
En rose beige is rozer, maar best donker/oranje bij mijn hals.
(dit zijn die met het pompje, maar de matte tube heeft precies dezelfde kleuren)