Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TrIjNiE__ schreef:gribaldi schreef:Hahaha![]()
Wonen jullie nog niet samen? Dat scheelt ook wel qua tijd en elkaar zien zeg maar
Nou dat lijkt me een beetje vroeg na bijna 1,5 jaarEn ik moet nog verder studeren en hij moet nog een jaar naar school dus is wel moeilijk dan. We zijn ook nog maar 18 he

Ze waren zo lief om een hele hoop zelfgeteelde groenten mee te brengen, jummie! Zondag een heeeeele middag gegamed met het vriendje, maar 's avonds wel braaf anderhalf uur gesport
klimmen klinkt overigens wel ontzettend leuk, doe je dat gewoon in een hal ergens?
Na een hele dag gamen nog de motivatie hebben om te gaan sporten vind ik ook heel knap 
Mijn nieuwe gsm telt heel de dag mijn stappen en het is echt verslavend om zoveel mogelijk stappen te zetten haha! Jammer dat ik 'm nog niet had toen ik 2 oppashonden moest uitlaten, volgens mij zat ik toen wel tussen de 35000 en 40000

Ik zit nu aan 10300 en heb: onze honden 20 minuten uitgelaten, oppashond 30 minuten uitgelaten en stallen en 3 weien uitgemest bij verzorgpaarden

Lang leve legday....
Chill hahahaha!
Maakte net een foto van mijn buik ter vergelijking maar het broekje is toch echt te groot nu.