Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Ik ben bliiiij (sorry voor de awkward mirrorselfie haha)
[ [url=m/aCE4zN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lFWdpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog eventjes met eyelets, maar ze zijn zo mooi!
Mars schreef:Zo te lezen houd ik t maar bij een staafje
XmissdaphX schreef:Hoelang is bij jullie de conch gevoelig gebleven?
Ik heb hem nu 2 weken, piercing is goed rustig alleen mijn oorschelp blijft zo gevoelig/pijn doen...
LisannePruts schreef:Misschien een stomme vraag maar is er ook iets waarmee je kan zien of een (oor)piercing je staat ja of nee? Of is het echt een eigen creatief gebeuren waarmee je oorbellen ed. op die plek houdt om te kijken of het je staat?
mirthheee schreef:Tijdje terug heb ik piercing ringen besteld voor in mn oren bij crazy factory, maar die waren verschrikkelijk omdat je die moest open buigen en weer dicht buigen en zo blijven ze niet zo heel rond meer.. Zijn ballclosure ringen wel fijn?
Cheetahfan schreef:Hee! Ik kom even inbreken hier.Ik heb het topic al een beetje doorgelezen, maar stel de vraag toch nog even omdat ik heel veel verschillende dingen lees.
Ik ben van plan een helixpiercing te laten zetten, maar twijfel ontzettend in welk oor, en of ik een staafje of een ringetje moet nemen.
Oor is denk ik ook persoonlijk, maar misschien hebben jullie nog iets waarvan je zegt, let er even op bij het kiezen.
Over het staafje/ringetje dilemma. Ik heb gelezen dat een ringetje slechter geneest? En ergens anders lees ik weer dat dit juist fijner is omdat er minder in blijft hangen...
En misschien dat jullie ervaringen hebben bij een adresje in Nijmegen?
Cheetahfan schreef:Hee! Ik kom even inbreken hier.Ik heb het topic al een beetje doorgelezen, maar stel de vraag toch nog even omdat ik heel veel verschillende dingen lees.
Ik ben van plan een helixpiercing te laten zetten, maar twijfel ontzettend in welk oor, en of ik een staafje of een ringetje moet nemen.
Oor is denk ik ook persoonlijk, maar misschien hebben jullie nog iets waarvan je zegt, let er even op bij het kiezen.
Over het staafje/ringetje dilemma. Ik heb gelezen dat een ringetje slechter geneest? En ergens anders lees ik weer dat dit juist fijner is omdat er minder in blijft hangen...
prugelpiet schreef:mirthheee schreef:Tijdje terug heb ik piercing ringen besteld voor in mn oren bij crazy factory, maar die waren verschrikkelijk omdat je die moest open buigen en weer dicht buigen en zo blijven ze niet zo heel rond meer.. Zijn ballclosure ringen wel fijn?
Nee, want die krijg je er amper tussen of tussenuit...
mirthheee schreef:prugelpiet schreef:
Nee, want die krijg je er amper tussen of tussenuit...
Welke ringetjes zijn dan wel fijn? zelf heb ik ook zilvere ringetjes die je in zichzelf moet schuiven zegmaar, maar dat is ook verschrikkelijk vervelend in doen