Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Sterkte met de opname. Lijkt me ook heel spannend. Maar je zit hopelijk op de juiste plek.
Calipso, mijn vader kon me ook pijn doen maar ik heb het contact verbroken. Zodat ik het eea kon verwerken.
coldsummers schreef:[naam] zelf heb ik ook bij Forta Groep gezeten, en ik ben er zelf ook niet over te spreken. Ik gaf dingen aan, belangrijke dingen, die werden compleet genegeerd en toen kwam ik dus echt in crisis.
Met mij gaat het slecht, denk ik. Ik weet het even niet meer. Werd vanochtend veel te vroeg wakker en kon niet slapen, kon ook mn bed niet uitkomen en het voelde echt kak. Daarna eindelijk naar werk, ging ook niet lekker. Na werk hadden we een werkoverleg en de tranen stonden in mijn ogen, terwijl er geen eens een reden voor was. Toen ik eenmaal thuis kwam gaan eten (amper kunnen eten; ben 4 kilo kwijt in een veel te kort tijdbestek), daarna gaan douchen en toen kwamen de tranen. Ik heb echt geen idee waar het vandaan komt. Ik herken dingen vanuit mn signaleerings plan en merk ook aan mezelf dat het flink slechter gaat. Ik zit enorm te twijfelen over medicijnen, ik voel me echt zo poedersuiker en ik weet het niet meer.
coldsummers schreef:Vandaag weer extra erg, afgelopen week en deze week zijn qua cijfers (moest bijhouden hoe ik me voelde door middel van de dag een cijfer te geven) niet boven de 6 uitgekomen en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik zit nu bij PsyQ en ik ben enorm blij met de hulp die ik daar krijg. De behandeling start nog niet, ik heb nog steeds stabilisatie omdat ik een maand geleden een zelfmoordpoging heb gedaan. Waarschijnlijk krijg ik weer EMDR en andere dingen maar dat hoor ik over een iets minder dan een maand.
JoskaH schreef:coldsummers schreef:Vandaag weer extra erg, afgelopen week en deze week zijn qua cijfers (moest bijhouden hoe ik me voelde door middel van de dag een cijfer te geven) niet boven de 6 uitgekomen en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik zit nu bij PsyQ en ik ben enorm blij met de hulp die ik daar krijg. De behandeling start nog niet, ik heb nog steeds stabilisatie omdat ik een maand geleden een zelfmoordpoging heb gedaan. Waarschijnlijk krijg ik weer EMDR en andere dingen maar dat hoor ik over een iets minder dan een maand.
En ze kunnen het niet combineren dat je naast stabilisatie ook weer verder wordt geholpen? Of is er nu alleen maar ruimte voor herstel en niet voor vooruitgang. Het is wel heel poedersuiker inderdaad, fijn dat je wel goede hulp hebt nu. Je week is nu dus gewoon een rotweek, hopelijk gaat dat zometeen weer wat beter als ze je verder kunnen helpen. Zijn er in het bijzonder dingen gebeurd die je week onder de 6 houden?
coldsummers schreef:[naam] schreef:
En ze kunnen het niet combineren dat je naast stabilisatie ook weer verder wordt geholpen? Of is er nu alleen maar ruimte voor herstel en niet voor vooruitgang. Het is wel heel poedersuiker inderdaad, fijn dat je wel goede hulp hebt nu. Je week is nu dus gewoon een rotweek, hopelijk gaat dat zometeen weer wat beter als ze je verder kunnen helpen. Zijn er in het bijzonder dingen gebeurd die je week onder de 6 houden?
Ja precies, we zijn wel bezig met praten en alles. En dat helpt wel.
Nee, er is niets speciaals of bijzonders gebeurd. Vanochtend werd ik wakker en het zat gewoon niet lekker. Ik weet niet hoe ik eht moet uitleggen maar dan voel ik me enorm klote.
DynamiteS schreef:Ik ben nu op de afdeling, koffer uitgepakt en al een eerste kennismaking gehad met de anderen. Gelukkig een warm omtvangst dus dat geeft al wat vertrouwen dat het goed komt.
Little_Gift schreef:Wat nu?
Little_Gift schreef:Ik voel dat ik op raak, kan niet veel meer verdragen, duizel op mijn benen, ben elke voormiddag misselijk tot op het randje van overgeven... heel mijn lichaam doet zeer... gisteren bijna een fataal ongeluk op weg naar het werk omdat mijn reactie en waarneming gewoon aan het zakken is...
coldsummers schreef:Vandaag weer extra erg, afgelopen week en deze week zijn qua cijfers (moest bijhouden hoe ik me voelde door middel van de dag een cijfer te geven) niet boven de 6 uitgekomen en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik zit nu bij PsyQ en ik ben enorm blij met de hulp die ik daar krijg. De behandeling start nog niet, ik heb nog steeds stabilisatie omdat ik een maand geleden een zelfmoordpoging heb gedaan. Waarschijnlijk krijg ik weer EMDR en andere dingen maar dat hoor ik over een iets minder dan een maand.
Little_Gift schreef:Ik denk dat ik hier ook op afsteven... sinds 10/5 non - stop fulltime aan het werk... ik ben verantwoordelijke van de logistiek & transport in ons bedrijf en heb 25 vrachtwagens rijden voor me. Mijn shiften beginnen om 2u30 's nachts tot 11u 's ochtends...
Ik had een assistent, echter, deze heeft 12/5 de boel laten stikken en heeft zich ziek gemeld (nadat hij op het matje geroepen werd bij de "grote" baas).
Hij was zogezegd meteen ziek tem 27/5, echter, nu heeft de baas als tegenactie hem ontslaan in zijn ziekte (was nog maar 3 maand bij ons in dienst) en betaalt hem dus zijn 2 weken opzeg uit.
Citaat:Maar... nu het grote "probleem" => ik ben dus nu alleen... en elke nacht moeten de 25 vrachtwagens gevuld worden en op rit vertrekken en moeten de 25 chauffeurs dus begeleid worden, documenten klaargemaakt worden enz... en aangezien ik verantwoordelijk ben... wil dat dus zeggen dat ik al 19 nachten na elkaar aan het werk ben, zonder ook maar 1 rustdag.
Citaat:Ik had normaal afgelopen week een week verlof, maar die heb ik dus moeten annuleren...
Citaat:Ik voel dat ik op raak, kan niet veel meer verdragen, duizel op mijn benen, ben elke voormiddag misselijk tot op het randje van overgeven... heel mijn lichaam doet zeer... gisteren bijna een fataal ongeluk op weg naar het werk omdat mijn reactie en waarneming gewoon aan het zakken is...
Citaat:Ik hou dit niet meer en de baas? Die is heerlijk een week op verlof![]()
Ondertussen is er nog niemand nieuw in zicht om de functie assistent op te vullen plus, deze moet uiteraard ook eerst opgeleerd worden en wie doet dat? Juist... IK...
Wat nu?
Little_Gift schreef:Janneke, nochtans is dat net wel de reden van alle ellende hier op het ogenblik... het feit dat ze mijn assistent in zijn ziekte ontslaan hebben.
coldsummers schreef:Nou ik zit er echt helemaal doorheen. Derde dag dat ik nu zit te huilen. Ik weet het echt niet meer en alles gaat fout.
Janneke2 schreef:coldsummers schreef:Nou ik zit er echt helemaal doorheen. Derde dag dat ik nu zit te huilen. Ik weet het echt niet meer en alles gaat fout.
![]()
Rot hoor, dat je er helemaal doorheen zit...!
"Huilen en huilen is twee" - soms is het een kwestie dat de ellende er uit komt, en vooral als je ook getroost, gezien, erkend wordtkan het zoden aan een dijk zetten.
Maar 'alles gaat fout' klinkt niet fijn.
Nu is een opname geen kwestie van prestatie ("je hoeft alleen maar 'te zijn ', je pijn te laten zien", zeggen de optimisten) -
maar soms is de sfeer hier niet naar.
(Opname heeft een kant dat je met 10 mensen samen bent die jij niet hebt uitgezocht en die allemaal 'tegen het plafond' zitten. Gesteld dat er dan een strijd woedt om wie de meeste aandacht van de staf krijgt etc etc - brrr.)