En ik ben ook erg dun, maar bij mij werd ie ook gewoon op de Ribben gezet. Niet dat het fijn was...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Praten kan niet echt omdat je dan beweegt. Muziekje luisteren met oordopjes of spelletje doen op je telefoon ter afleiding. Ik heb met mijn rug gewoon een complete film gekeken
En ik ben ook erg dun, maar bij mij werd ie ook gewoon op de Ribben gezet. Niet dat het fijn was...
Dieuwke_ schreef:Ik mocht van Joy bij het zetten van m'n tattoo ook niet praten, mocht ook niet tegen me gepraat worden. Ook als er iets was even met m'n andere hand voorzichtig aangeven. Maar ik had eerst ook behoorlijk moeite om mijn ademhaling onder controle te krijgen, misschien daarom.
Robynn schreef:Over de ribtattoo, is ze er wel eens eerder geweest? Of was dit haar eerste aanvraag bij hun?
Niet praten tijdens ribtattoo kan ik mij trouwens prima in vinden. Als het erg dunne lijnen zijn en degene die de tattoo krijgt gaat praten beweegt het hele lijfecht niet tof voor de kwaliteit van de tattoo.
Mars schreef:Ik ben bang dat ik mijn tattoo afspraak bij mandy af moet gaan zeggen....
Gisteren te horen gekregen dat ik weer longontsteking heb. Afspraak zou donderdag zijn en ik denk niet dat het verstandig is om te gaan. Wat zouden jullie doen?
Dieuwke_ schreef:Ayasha schreef:Nou dat klinkt als een ontspannen werkwijze (not)
Ik heb geen idee hoe dat bij andere shops of andere klanten gaat als er op de ribben geïnkt wordt, was mijn eerste tattoo dus heb gewoon braaf mijn mond gehouden en tv gekeken
Beterschap Mars, het zit je niet mee!
Ayasha schreef:Zowel ribben als nu op mijn rug heb ik gewoon kunnen kletsen. Ik probeer zo stil mogelijk te liggen maar als ik me wil verleggen is dat ook geen probleem. Dat doe ik dan gewoon terwijl hij even nieuwe inkt pakt of effe van op afstand zijn werk bekijkt. Hij vraagt ook meermaals of het nog gaat, of ik naar toilet wil, of ik me wil verleggen... IMO veel fijner dan "zitten zwijgen en als het kan niet ademen"