[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:02

Praten kan niet echt omdat je dan beweegt. Muziekje luisteren met oordopjes of spelletje doen op je telefoon ter afleiding. Ik heb met mijn rug gewoon een complete film gekeken :')
En ik ben ook erg dun, maar bij mij werd ie ook gewoon op de Ribben gezet. Niet dat het fijn was... :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:04

Oh dat is waar idd, goede tip. Suikerbom is bij m'n septum piercing niet verkeerd gevallen maar kan idd heel snel een dip krijgen van eten. Dan maar op naar goeie friet :j

Denk dat ik een sterk flesje ranja meeneem oid, alleen ik moet liggen lijkt me, dus ondertussen drinken zal m niet worden. Misschien een dropje voor tussendoor ofzo..?

Ik zal niet lang moeten liggen, ze denkt dat ze in een half uurtje klaar is haha.

Ben alleen bang dat ik in paniek/hyper aanval schiet, als ik erover denk gaat m'n adem al hoog zitten. Weet wel hoe ik er mee om moet gaan en t is zo weer over, maar leuk is t niet. Eigenlijk moet ik niet zo veel nadenken, maar daar ben k niet zo goed in whaha :P

Edit: vind t trouwens wel knap dat ze strakke lijnen kunnen zetten op je ribben als je ademt _O-

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:08

Misschien een lang rietje in het flesje ranja doen? Ik vind het in ieder geval wel fijn om een beetje te kunnen drinken in de tussentijd

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:09

Bij mijn enkel zei hij wel; weet je zeker dat je daar je eerste tattoo laat zetten? Dat is niet echt een plek waar de meeste geen pijn voelen. Toen ik zei dat ik hem nou eenmaal daar mooi vond heeft hij hem erop gezet hihi.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:10

Joolien schreef:
Praten kan niet echt omdat je dan beweegt. Muziekje luisteren met oordopjes of spelletje doen op je telefoon ter afleiding. Ik heb met mijn rug gewoon een complete film gekeken :')
En ik ben ook erg dun, maar bij mij werd ie ook gewoon op de Ribben gezet. Niet dat het fijn was... :P

uhm hu?
Je moet toch ademen dus bewegen doe je toch wel. :?
Waarom zou je niet kunnen praten?
Heb gedurende al mijn tattoo's gepraten en zelfs gelachen. :') (toegegeven, lachen is niet zo handig. _O- Maar dat vonden ze voor dat korte momentje geen van allen erg. Was meestal ook hun schuld. :'))

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:18

Ik mocht van Joy bij het zetten van m'n tattoo ook niet praten, mocht ook niet tegen me gepraat worden. Ook als er iets was even met m'n andere hand voorzichtig aangeven. Maar ik had eerst ook behoorlijk moeite om mijn ademhaling onder controle te krijgen, misschien daarom.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:24

Bij de shop in Drachten raden ze twee bruine boterhammen met kaas aan plus appelsap! Voor het zetten. Iets met langzame koolhydraten..

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:37

Ah super tips hier, dank jullie wel!! :*

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:45

Bijna mag ik voor mijn 3de tatoo. De eerste die mandy gaat zetten. Ik mag 7 januari. Super spannend. Ook erg benieuwd naar het ontwerp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:53

Bij mij werkt mvdonalds van tevoren goed :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:07

Dieuwke_ schreef:
Ik mocht van Joy bij het zetten van m'n tattoo ook niet praten, mocht ook niet tegen me gepraat worden. Ook als er iets was even met m'n andere hand voorzichtig aangeven. Maar ik had eerst ook behoorlijk moeite om mijn ademhaling onder controle te krijgen, misschien daarom.

Nou dat klinkt als een ontspannen werkwijze (not)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:59

Over de ribtattoo, is ze er wel eens eerder geweest? Of was dit haar eerste aanvraag bij hun?

Niet praten tijdens ribtattoo kan ik mij trouwens prima in vinden. Als het erg dunne lijnen zijn en degene die de tattoo krijgt gaat praten beweegt het hele lijf := echt niet tof voor de kwaliteit van de tattoo.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:45

Robynn schreef:
Over de ribtattoo, is ze er wel eens eerder geweest? Of was dit haar eerste aanvraag bij hun?

Niet praten tijdens ribtattoo kan ik mij trouwens prima in vinden. Als het erg dunne lijnen zijn en degene die de tattoo krijgt gaat praten beweegt het hele lijf := echt niet tof voor de kwaliteit van de tattoo.

Geen idee eerlijk gezegd, dat was het enige wat ik wist haha :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 20:51

Ik kan van de zenuwen meestal niks eten voordat ik getatoeëerd word.
Druivensuiker kan helpen.
Dat zijn tabletjes en makkelijk op te sabbelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:00

Ik vond het op zich meevallen. Ik had vantevoren niets gegeten (zenuwen) en vervolgens 2 uur op de pijnbank voor mijn hele voet haha. Maar nergens last van gehad, erna wel enorme honger uiteraard maar goed dat was snel opgelost.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:17

Ik ben bang dat ik mijn tattoo afspraak bij mandy af moet gaan zeggen....
Gisteren te horen gekregen dat ik weer longontsteking heb. Afspraak zou donderdag zijn en ik denk niet dat het verstandig is om te gaan. Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:22

Ik zou het niet doen eigenlijk. Je lichaam is al op vanwege het vechten tegen een longontsteking, dus ik denk dat het dan absoluut geen pretje voor jou gaat worden. En dan natuurlijk nog het genezingsproces, dat moeilijker gaat worden als je lichaam al op een andere plek aan het genezen is. Denk dat het verstandiger is om het een paar weken uit te stellen :(:)

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 14:47

Oh bah wat vervelend Mars. Maar inderdaad, met een longontsteking onder de naald gaan lijkt me niet zo'n goed plan :n

Beterschap!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 15:37

Ayasha schreef:

Ik heb geen idee hoe dat bij andere shops of andere klanten gaat als er op de ribben geïnkt wordt, was mijn eerste tattoo dus heb gewoon braaf mijn mond gehouden en tv gekeken :))

Beterschap Mars, het zit je niet mee!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:05

Mars schreef:
Ik ben bang dat ik mijn tattoo afspraak bij mandy af moet gaan zeggen....
Gisteren te horen gekregen dat ik weer longontsteking heb. Afspraak zou donderdag zijn en ik denk niet dat het verstandig is om te gaan. Wat zouden jullie doen?

jeetje wat naar zeg. Ik zou persoonlijk ook niet gaan. Je lichaam heeft al zoveel kracht nodig om van de longontsteking te herstellen. Hoelaat moet je naar Mandy?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:10

Dieuwke_ schreef:
Ayasha schreef:

Ik heb geen idee hoe dat bij andere shops of andere klanten gaat als er op de ribben geïnkt wordt, was mijn eerste tattoo dus heb gewoon braaf mijn mond gehouden en tv gekeken :))

Beterschap Mars, het zit je niet mee!

Zowel ribben als nu op mijn rug heb ik gewoon kunnen kletsen. Ik probeer zo stil mogelijk te liggen maar als ik me wil verleggen is dat ook geen probleem. Dat doe ik dan gewoon terwijl hij even nieuwe inkt pakt of effe van op afstand zijn werk bekijkt. Hij vraagt ook meermaals of het nog gaat, of ik naar toilet wil, of ik me wil verleggen... IMO veel fijner dan "zitten zwijgen en als het kan niet ademen"

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:18

Ayasha schreef:
Zowel ribben als nu op mijn rug heb ik gewoon kunnen kletsen. Ik probeer zo stil mogelijk te liggen maar als ik me wil verleggen is dat ook geen probleem. Dat doe ik dan gewoon terwijl hij even nieuwe inkt pakt of effe van op afstand zijn werk bekijkt. Hij vraagt ook meermaals of het nog gaat, of ik naar toilet wil, of ik me wil verleggen... IMO veel fijner dan "zitten zwijgen en als het kan niet ademen"

"Zitten zwijgen en als het kan niet ademen" is wel overdreven want zo ging het absoluut niet. Ik had gewoon moeite een normale ademhaling aan te houden omdat ik zo stil mogelijk wilde liggen. Verder mocht ik ook wel gewoon verleggen als ze op afstand was en ze vroeg ook regelmatig of het goed ging. Ik mocht alleen niet praten, misschien dat dat bij mij teveel invloed had op de beweging van mijn ribbenkast? Geen idee hoeveel een tatoeëerder daar last van heeft.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:01

Afbeelding

Ik had hier al wel een foto gepost van enkel de lijnen maar dit is mijn tattoo ingekleurd en geschaduwd.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:07

Mooi geworden! De kaaklijn is voor mijn smaak iets te overdreven, maar hij is mooi gezet.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 20:35

Ik vind hem ook mooi gezet.
Alleen de kaaklijn vind ik lijken op een orgaan?
(in de kaaklijn)