cheybinky schreef:ik vind Mascha's blog leuk qua filmpjes van anderen, dus van die Tom, die stylist etc.
Maar Macha's looks, soms gewoon een oranje gezicht.
Of het moet de bedoeling zijn, maar ik gok van niet..
Wat vinden jullie van Vera Camilla?
Ik vind Mascha ook niet zo interessant. Maar je kan zeggen wat je wilt.. Het is een ongelofelijk goede zakenvrouw. Zij is hier als eerste mee begonnen in Nederland en kijk hoe lang ze dit al volhoudt... Dat is echt achterlijk om over na te denken. Ze heeft ondertussen een heel merk voor zichzelf gemaakt, en ze is in Nederland vooralsnog de enige die dat voor elkaar krijgt. Vind haar verder als persoon drie keer niks, maar ik heb wel respect voor haar.
Vera Camilla vind ik... Ja... Hoe ga ik dit uitleggen. Ze kan ontzettend goed schrijven, ze maakt goede reviews en ze fotografeert heel goed. Daarom vind ik informatieve artikelen etc op haar site echt heel fijn om te lezen. Haar looks daarentegen... En hoe ze praat... En hoe ze is.... EN NU DAT fiets VERSUS A. Hebben jullie die filmpjes wel eens gezien? Holy fiets, ik kan hier niet eens naar kijken zonder tranen in mijn ogen:
Ik bedoel... Ik vind Vera Camilla zelf al niet zo denderend in dit filmpje (heb het idee dat ze zich oppervlakkiger voordoet dan ze daadwerkelijk is) maar dat andere meisje....