Goedemorgen. 
Ben alweer wakker, morfine is uitgewerkt. Beetje jammer.
Maar van half 2 tot nu maar 1 keer wakker geweest, omdat ik me in m'n slaap probeerde te draaien en dat deed PIJN. Maar sliep gelukkig heel snel weer.
Kwart voor 7 hebben de eerste patiënten zich alweer gemeld voor OK, dus er is alweer een beetje leven op de afdeling (wel nog donker en nog rustig).
Bedankt voor de lieve berichtjes alweer! Doet me goed.
Geeft me ook weer de impuls om gewoon zo door te gaan of t zelfs nog beter van te maken. Ondanks dat mijn lijf daar héél anders over denkt. Mijn hoofd niet. Vannacht ook weer verder gelezen in tijdschriften die ik gekregen heb, ze zijn bijna uit.
En ik durf mijn vriend niet meer om een abbo te vragen! Hihi.
Ik denk zo dat ik mijn sinterkerst, oud&nieuw, verjaardagscadeau voor de komende 5/10 jaar wel gehad heb als de merrie straks goedgekeurd is en dat samen met Liberty.
Netflix, wel veel over gehoord. Kan ik wel eens naar kijken! Als ik veel hoofdpijn heb en slecht zie kan ik niet zo goed en maar heel kort t.v./laptop kijken, maar dat gaat nu wel best goed. Dus wie weet wel eens een heel goed idee!
Zombies achter je aan, ja dan heb je t pas echt slecht. Al voel ik me nu (alhoewel op dit moment iets minder) alsof ik achter de rest aan moet gaan. Haha.
Hihi dat is goed om te weten Balance! Als ik weer eens wakker ben en me verveel zal ik je lastig vallen.
Bokt is vaak zo stil ook om die tijd, hihi. Vaak zo door de laatst geplaatste berichten heen. Maar gelukkig is er meestal nog wel genoeg te lezen of op de wiki (misschien me weer eens nuttig maken en weer wiki artikelen schrijven... Was in t begin ooit eens wiki schrijver en dat was best heel leuk om te doen).
Uurtjes slaap hebben me wel goed gedaan. Heb nog steeds veel pijn, maar voel me iets minder zombie en slecht dan gisteren. Hopelijk blijft dat zo of wordt t zelfs nog wat beter. Ben benieuwd wat ze vandaag weer in petto hebben voor me. Chirurg en neurochirurg komen in ieder geval langs.
Heb wel overal spierpijn, omdat ik behoorlijk geforceerd lig en dat zelfs in m'n slaap. Wat dat betreft ben ik blij als ik weer in mijn eigen bedje lig (traagschuim matras
).
Achja in mijn hoofd voel ik me vandaag een stukje beter, mijn lichaam gaat daar helaas nog niet in mee. Pijn in mijn buik blijft onveranderd. Het zal me ook niets verbazen dat de neurochirurgen straks gelijk hebben/krijgen en dat ik daadwerkelijk die 10 kg kwijt ben. Achja gisteren ging t eten redelijk, van elke maaltijd wel wat op en 's avonds zelfs stukje speculaas, van die grote brokken hihi. Eten voelt alleen enorm tegenstrijdig, omdat ik daar echt enorme pijn van krijg. Eerste 5/10 minuten gaat t nog, maar daarna... En ik heb gewoon geen eetlust, dat helpt ook niet natuurlijk.
Infuus zit er dus ook nog steeds in (ennn hij leeft zelfs nog, al wordt mijn hand wel al dik en de ader rood, dus even de vraag voor hoelang nog). Vannacht alleen nieuwe slang eraan gekregen. Op CT voor t contrast hadden ze het tussen stukje er tussen uit gehaald. Alleen nu steekt t infuus een heel stuk voor mijn hand uit (kan m ook niet terug vouwen en vast plakken), omdat er een kraantje voor zit nu. Dus blijf er continue achter hangen wat soms best gevoelig is. En hij zit rechts, laat ik nu net rechts zijn...
Achja. Ik ga alvast wassen en schone kleren aan trekken. Alleen shirt even vragen of ze helpen met infuus+pomp. Dan ben ik weer klaar voor t ontbijt om half9, ik doe er zelf/alleen namelijk nogal even over... Mijn voeten zijn zó ver, dus broek uit en aan is al een hele opgave gezien ik niet kan bukken door m'n buik.