Skessa_ schreef:
Slechte ervaringen over gehoord in mijn omgeving.
Schoonzusje is hier geweest tijdje terug voor haar helix. Piercing is volledig schuin erin gepierced..

Ik ben bij timeless in Den Haag geweest, 20 eu en ben er heel tevreden over.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shivatjuh01 schreef:Ik heb sinds een aantal maanden een helix, ik heb nu regelmatig last van vochtbultjes en ik denk dat het komt door het huidige sieraad. Ik blijf namelijk telkens met m'n haar eraan hangen. Kan ik ondanks het vochtbultje toch gewoon wisselen? Of beter afwachten totdat het weer weg is?
_Dominique schreef:Skessa_ schreef:
Slechte ervaringen over gehoord in mijn omgeving.
Schoonzusje is hier geweest tijdje terug voor haar helix. Piercing is volledig schuin erin gepierced..
Ik ben bij timeless in Den Haag geweest, 20 eu en ben er heel tevreden over.
Mars schreef:Hoe lang heb je je helix, wat zit er nu in? En wat zou je erin willen doen? Het beste is de eerste 6 maanden niet te wisselen maar als je het idee hebt dat je huisige sieraad de genezing bemoeilijkt...
Shivatjuh01 schreef:Ik heb sinds een aantal maanden een helix, ik heb nu regelmatig last van vochtbultjes en ik denk dat het komt door het huidige sieraad. Ik blijf namelijk telkens met m'n haar eraan hangen. Kan ik ondanks het vochtbultje toch gewoon wisselen? Of beter afwachten totdat het weer weg is?
Kwal schreef:Shenavallie schreef:
Maar de goede bacteriën zijn ook zo weer terug. Je moet het dan ook niet meerdere keren per dag doen, maar slechts éénmaal per dag een druppeltje. Dat kan geen kwaad.
Dat zeg ik ook niet. Ze vraagt waarom Sterilon wordt afgeraden. Ik geef antwoord, is niet mijn mening.
Lous schreef:Sterilon droogt ook gigantisch uit. Bij oorpiercings en kraakbeenpiercings kan het zeer goed helpen, maar het is absoluut af te raden bij overige piercings. Natuurlijk kunnen er enkele uitzonderingen hierop zijn. Maar ik zou het risico niet nemen bij overige piercings.
donjalover13 schreef:ik meld me als persoon met navelpiercing hahaa, ik heb m laten zetten in maart, was ee heel blij mee.. maar hij bleef rommelen, die van mij is eigenlijk nooit echt mooi geweest en er kwam altijd troep uit, heb hem er in augustus uit moeten halen want hij groeide gewoon uit.. het gat in mijn navel was heel erg groot, ik kon er doorheen kijken. heb nu een lelijk litteken en ik baal er verschrikkelijk van.. maar er is niks aan te doen. misschien laat ik hem ooit nog opnieuw zetten, maar voorlopig zit dat er niet in. mocht je een foto willen van het litteken vraag er gerust naar haha
NaomiJouke schreef:UhNee schreef:Wat wil je weten?
Over het zetten zelf, en de nazorg (wanneer deden jullie er een nieuwe in, hoe vaak schoonmaken etc.)
En eigen ervaringen etc.
NaomiJouke schreef:UhNee schreef:Wat wil je weten?
Over het zetten zelf, en de nazorg (wanneer deden jullie er een nieuwe in, hoe vaak schoonmaken etc.)
En eigen ervaringen etc.
NaomiJouke schreef:Ik had al geïnformeerd bij de piercer, die zei tegen mij ligt eraan wanneer jij denkt dat hij schoongemaakt moet worden dan doe je dat, en dat geldt ook voor verwisselen. En ja gewoon een prikje.
Dus werd er eerlijk gezegd niet echt duidelijker van.. en op internet staan honderden reacties honderden verschillende meningen en antwoorden.