Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:44

Hmm klinkt inderdaad heel logisch. ik merk dat ik inderdaad ook links en rechts niet even sterk ben.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:48

zo even mijn nieuwe ab wheel uittesten en weer lekker stretchen!! ondanks dat ik ietsie pietsie ben aangekomen blijven mn ab's redelijk goed zichtbaar *\o/* alleen onderbuik blijft een issue |o

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:48

Ik heb even jullie advies nodig. Ik was vorige week echt lekker bezig met fitnessen. Twee keer anderhalf uur gesport + syngry 360 (half uur) en een keer twee uur gewoon voor mezelf iets rustiger aan.
Nu ben ik alleen gisteren tijdens het uitmesten van de stal door mijn rug gegaan. Morgen wel gaan sporten of beter even rust nemen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 19:57

hoe veel last heb je? wat ik zelf fijn vind is licht trainen, kijken wat gaat en daarna goed stretchen.. Maar das voor mij persoonlijk.. je moet jezelf en vooral je rug echt niet overbelasten!!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:47

Ik heb echt geen ervaring met rugklachten dus daar durf ik geen advies over te geven. :oo

Maar ik heb fotootjes gemaakt.
Afbeelding

Ik vind grijs met roze leuk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:48

ooeeeh waar heb je die linker broek vandaagn :oo

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:50

H&M! De rechter trouwens ook, haha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:55

vind die linker echt heel tof

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:04

Ja ik vind hem ook echt super gaaf! :D
Er verschijnen steeds meer van dat soort printjes in de winkels, dus daar word ik ook blij van. Sportkleding wordt ook steeds normaler om in reguliere kledingwinkels te vinden.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:05

Leuke setjes!! Die eerste vooral, shirt ook van hm? Ik zoek nml nog een beetje wijd uitlopend shirt omdat ik nogal opblaas (darmklachten) bij bepaalde maaltijden.

Rugklachten, hier ook afgelopen maand 2x overkomen bij uitmesten, duurde beide keren een week. Ik rijd paard op woe, beide keren door mn rug op maandag en pas op vrijdag gaan trainen (crosstrainer en bepaalde circuitoefeningen, voelde meteen welke onderdelen niet goed gingen). Ik was bang dat het met trainen verergerde en ik wilde perse paardrijden, waarvan het uiteindelijk erger werd...

Donderdag lichte rugklachten gehad (vermoed door verkeerde zit tijdens het rijden ve paard wat heel hoog opgooid icm inrijden nw petries) Ik ben donderdag savonds gaan fitnessen, zaterdag geen last meer.

Ik denk zelf achteraf dat licht fitnessen de rug losser maakt, ik heb nu overigens extra rugoefeningen gekregen om de onderrug-en buikspier te versterken. Morgen weer uitmesten, hopelijk heeft het nu algeholpen.

Sterkte met je rug Russel..

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:12

Dankje mama3 :) Gister was het niet om uit te houden. Was ook zo dom/eigenwijs om gewoon door te gaan met uitmesten. Vandaag is het wel echt een stuk beter, al deed paardrijden inderdaad ook niet heel erg veel goeds.
Ik denk dat ik morgen maar gewoon even kijk of ik wel of niet me goed genoeg voel. Zo niet, dan maar een rondje fietsen ofzo :)
Simoonzel, die linker, echt super gaaf! Ik houd het nog lekker bij de iets te wijde trainingsbroek. Misschien als ik er een kilootje of 5 af heb dat ik wel zo'n broek ga overwegen.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:16

Super leuke sets. Ik houd sowieso van roze!

Van die strakke broeken staan mij op 1 of andere manier niet :(

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:19

Dankjewel allemaal! Het wijdere shirt is van de H&M, de strakke is van de Primark.
Bij mij mogen er ook nog wel een aantal kilootjes af, ik vind mezelf nu nog een beetje fluffy. Ik vind die strakke broeken wel heel erg fijn! Sinds ik hardloop vind ik wijdere broeken niet meer fijn omdat die zo zwabberden steeds. :P

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 21:26

De strakke van de primark, is dat zo één met een ingenaaid ding dat voor een bh moet doorgaan? Die heb ik laatst gepast, maar die zaten echt waardeloos.
Ik heb ook een knalroze shirt van de primark. Ik ben geen roze-fan, maar ik moest een shirt hebben dat bij mijn (roze) hardloopschoenen past :+

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:28

Voor zover ik weet zit er geen ingenaaide bh in. Geen band of versteviging of wat dan ook, gewoon een hemdje. :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:56

Mooi lijf simoonzel! ik vind je rechteroutfit leuk :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:43

Super leuke setjes! Mooi lichaam ook!

Ik ga zo even sporten rustig wat cardio en beetje kra

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:04

Jammer ik kan de afbeeldingen niet zien. Ben wel benieuwd naar de afbeelding van het wijdere shirt, kan je daar een link van neerzetten? Ben op zoek naar een wijd shirt haha.

Ik zou ook even uitkijken met sporten als je door je rug bent gegaan maar lichte beweging lijkt me juist goed.

Vanavond weer BP. Ik heb het weekend aardig lopen snaaien dus ik moet deze week weer flink aan de bak <<)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:16

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:22

Leuk! :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:23

Pfff, mijn buik is sinds afgelopen nacht helemaal overhoop. Daarnaast ontzettend spierpijn rond mijn nek, vraag me af of het van het sporten is of door een opkomend griepje... Hopelijk valt het mee, vandaag even dagje niks, ziek thuis en hopelijk morgen weer wat beter. Even rustig aan dan maar...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:28

Hoe plaats je ook alweer een afbeelding? Heb ook ff foto gemaakt van mn wijdere shirt

net heerlijk getraind. Eerst 2.5km gelopen op de band toen ff benen en schouders getraind en op d crosstrainer ff lekker

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:28

Beterschap secricrible

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:40

Beterschap secrible!!!

Ik wil zo graag weer paaldansen.. Maar MN knieholte is nog steeds zo achterlijk blauw... Straks even MN sportschema plannen voor deze week

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 12:46

Lekker hou van utopia!

Hatelijke is dat ik me prima voel. Behalve mijn buik dus, die gedraagt zich als een wervelstorm met krampen en weetikwat...
Hopelijk morgen mogelijkheid om weer wat te doen en dan ziet mijn schema er als volgt uit

Maandag: rustdag
Dinsdag: hardlopen of HIIT training
Woensdag: rustdag
Donderdag: crossfit
Vrijdag: rustdag
Zaterdag: klein stukje hardlopen waarschijnlijk
Zondag: HIIT

Geen tijd voor 2x crossfit helaas deze week :(, wel zaterdag les over voeding ij de box.