Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YouthReiner schreef:Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
Ik train veel (ook wedstrijden) en mijn mening is nog altijd dat 'abs are made in the kitchen'.
Ik kan 1000 buikspieroefeningen doen op een dag (en trust me, heb ik een hele tijd gedaan), maar abs worden pas zichtbaar bij een laag vetpercentage. Dus toen ik begon met het verlagen van mijn vetpercentage door middel van cardio en voeding, begon ik ze te zien..
Ik ga dus ook niet meedoen, maar ben wel heel benieuwd hoe het jullie vergaat en wat het resultaat gaat zijn!
Door blessures etc lang niet kunnen sporten. Begin nu langzaam aan weer te trainen.
. Mijn buikspieren zijn altijd maar een trieste bedoening geweest, dus tijd om dat eens te gaan aanpakken.
.
Succes alvast!
En ik heb gisteren net dag 3 gedaan. Vandaag dus een rustdag, maar omdat ik ook ga hardlopen kan het best zijn dat ik dag 3 gewoon nog een keertje pak.
)Leen schreef:Altijd als ik dat lees komt het liedje van 'Captain Jack' in mijn hoofd... zou nog niet mis zijn om de jumping jacks op te doen, alleen de 'left, right, right, left' in het liedje zou wel eens verwarrend kunnen zijn...