[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:33

Dat weet ik niet... denk het niet aangezien er dan gelijk een sieraad in gedaan wordt toch? Piercen is niet eng en je ziet het niet eens gebeuren. Het doet ook echt niet veel pijn. Ik vind oorbellen schieten pijnlijker. Push through is volgens mij ook met een apparaatje.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:34

Ik heb geen oorbellen dus daar kan ik niet over meepraten, haha! Ben heel benieuwd. :j

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:35

Is push trough niet gewoon die nieuwe methode die ze gebruiken ipv het schietpistool? Ze prikken dan gewoon het sierraad meteen door je huid heen ipv dat ze een naald gebruiken. Een piercingnaald is echter veel scherper en hol vanbinnen, en prikt dus wel weer makkelijker door de huid heen. Als je een kraakbeen piercing wilt zou ik echt voor piercen gaan! Hoe scherper de naald, hoe mooier de wond en hoe beter de genezing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:36

Inderdaad... Is echt beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:41

En dan kan er wel meteen een ringetje in? Vind het wel spannend hoor... :=
Dat het daarna nog zeer doet maakt me echt niet uit maar dat gevoel van zo'n naald door je lichaam, ik krijg er de kriebels van.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:42

Ik heb even gegoogeld,

Push trough is dus gewoon die nieuwe manier van schieten. Ipv van dat het sieraad super snel in je oor wordt gelanceerd wordt het niet gewoon met de hand er doorheen gedrukt. Mijn oorgaatjes zijn ook op deze manier gezet (nee, dat was niet pijnloos ;) ).

http://www.inverness.nl/voordelen/ dit is een voorbeeld van zo'n systeem.

Piercen kan gewoon met meteen een ringetje er doorheen :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:45

:= Lijkt wel een oorlogswapen.

Jullie raden dus piercen aan? Bedankt voor alle snelle uitleg en hulp trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:47

Absoluut... Mijn tragus heb ik ook laten piercen en die pijn valt reuze mee. Je voelt wel even een druk op je oor als ie er eenmaal in zit maar dat zakt weg na een tijdje. Maak je niet druk!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:50

Ik ga mijn forward helix donderdag laten zetten, en ik ben echt zo'n ramp tourist die lekker filmpjes gaat opzoeken op youtube. Als je ziet hoe snel die naald er doorheen zit joh! Daar heb je helemaal geen gek pistooltje ofzo voor nodig :)

Een dermal punch lijkt me dan wel weer heel pijnlijk :'). Geen filmpjes van opzoeken als je een zwakke maag hebt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:50

Het hele woord punch bevalt me al niet. _O-
Ik ga vragen of ze willen piercen dan, bedankt! Ik laat wel weten hoe het was :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:57

Succes!

Naar welke shop ga je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:21

Waarschijnlijk naar Tattoo Bob in Rotterdam omdat ik het geruststellender vind dat ze al zo veel informatie op de website hebben staan. We hebben hier in het dorp drie juweliers en twee tattooshops maar bij een juwelier ga ik liever niet, en die tattooshops hebben een hele vage website of eentje die uit de lucht is...

Verder staat Tattoo Bob wel goed bekend dus dat vertrouw ik wel :j

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:20

Muntdrop, ik had ook een filmpje gekeken van een triple helix en dan lijkt het heel snel. Maar als je daar ligt lijkt het wel een uur te duren :')

Doanique, leuk een helix, ik zou ook voor piercen gaan. Volgensmij word er met zon push trough apparaat ook een kleinere mm gebruik wat betekent dat je niet alle piercings erin kunt doen maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet niet waar je woont maar aangezien je naar rotterdam gaat wil ik je ook graag ringmaster in ridderkerk aanraden. Dit is alleen een piercingshop en ze zijn daar erg goed en ze helpen je ook goed als je vragen hebt :)

Ik wil zelf ook nog 2 gewone helixen erbij, maar dat word na de zomer en als mn triple eens op houd met bitchen :')
Twijfel ook nog of ik ze in het zelfde oor als mn triple doe of de andere.. Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:44

Doanique schreef:
Waarschijnlijk naar Tattoo Bob in Rotterdam omdat ik het geruststellender vind dat ze al zo veel informatie op de website hebben staan. We hebben hier in het dorp drie juweliers en twee tattooshops maar bij een juwelier ga ik liever niet, en die tattooshops hebben een hele vage website of eentje die uit de lucht is...

Verder staat Tattoo Bob wel goed bekend dus dat vertrouw ik wel :j

ABSOLUUT niet bij een juwelier laten doen!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:07

Een triple is natuurlijk wel weer iets heftiger. Ik begin met 1 tje :+.

Persoonlijk denk ik dat ik het mooier vind als je ze in je andere oor doet. Dan is het meer in evenwicht zegmaar :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:08

Rosanne: ik had ook al zitten kijken in omstreken zoals Spijkenisse en Ridderkerk e.d. maar ik moet met mijn OV (ik heb geen studenten OV) dus ik kan niet zo ver reizen/zo vaak overstappen.

Een vriendinnetje van me gaan mee dus dat is wel gezellig. :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:03

Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen :')

Een eskimo piercing ziet er trouwens ook echt super gaaf uit, zoiets lijkt me ook wel wat...
Mijn wishlist word steeds langer :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:24

Rosannee_ schreef:
Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen :')

Een eskimo piercing ziet er trouwens ook echt super gaaf uit, zoiets lijkt me ook wel wat...

Gewoon op je gezicht slapen! Ademen is voor mietjes :D

Wat staat er nog meer op je lijstje dan???

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:26

muntdrop schreef:
Rosannee_ schreef:

Gewoon op je gezicht slapen! Ademen is voor mietjes :D

Wat staat er nog meer op je lijstje dan???

Sorry hoor maar ik moest hier echt even hardop om lachen :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:38

Oxygen is for the weak. Maar je kan natuurlijk ook gewoon op je rug slapen :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:10

Hahahaha, :') :') :')

2 helix
2e navelpiercing
Labret of dan misschien zon eskimo
En zoiso nog 2e gaatjes oorbellen

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:24

2e gaatje oorbellen wil ik ook nog :).

Alleen waar ik nu werk mag je geen piercings in je gezicht hebben, alleen oren, dus een eskimo wordt hem voorlopig nog niet :(. Misschien iets voor de toekomst :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:37

Rosannee_ schreef:

een zachte handdoek oprollen en in een soort donut onder je hoofd leggen werkt ook. :j
Is je hoofd ondersteund maar je oor vrij. :D

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:47

lor1_1984 schreef:
Rosannee_ schreef:

een zachte handdoek oprollen en in een soort donut onder je hoofd leggen werkt ook. :j
Is je hoofd ondersteund maar je oor vrij. :D

Held!
Nu kan ik vanacht eindelijk een keer op mn linkerkant slapen.
Thanks

Muntdrop daarom twijfel ik ook nog of ik een labret of eskimo zal nemen, ik hb nu een werk maar daar ben ik wel naar opzoek en ikvind het zonde van me geld plus het pijnlijden om hem er dan uit te moeten halen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:53

Nou ik ben weer terug van de shop! 't Voelde een beetje als een wespensteek maar ik krijg liever een piercing dan dat ik moet bloedprikken :=

Afbeelding

Fijne shop, aardige mevrouw, goede uitleg. +:)+