Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:Waarschijnlijk naar Tattoo Bob in Rotterdam omdat ik het geruststellender vind dat ze al zo veel informatie op de website hebben staan. We hebben hier in het dorp drie juweliers en twee tattooshops maar bij een juwelier ga ik liever niet, en die tattooshops hebben een hele vage website of eentje die uit de lucht is...
Verder staat Tattoo Bob wel goed bekend dus dat vertrouw ik wel
Rosannee_ schreef:Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen
Een eskimo piercing ziet er trouwens ook echt super gaaf uit, zoiets lijkt me ook wel wat...
Mijn wishlist word steeds langer
muntdrop schreef:Rosannee_ schreef:Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen
Een eskimo piercing ziet er trouwens ook echt super gaaf uit, zoiets lijkt me ook wel wat...
Gewoon op je gezicht slapen! Ademen is voor mietjes![]()
Wat staat er nog meer op je lijstje dan???
Rosannee_ schreef:Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen
lor1_1984 schreef:Rosannee_ schreef:Muntdrop, ja dat denk ik ook idd, maar dan moet mn ene oor wel helemaal pijn vrij zijn anders kan ik helemaal niet meer slapen
een zachte handdoek oprollen en in een soort donut onder je hoofd leggen werkt ook.
Is je hoofd ondersteund maar je oor vrij.