Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:12

Kijk nog maar even hier en al veel bruikbare tips!
Super bedankt! +:)+

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 17:24

Net les 1 gedaan voor het eerst en het is stuk een stuk zwaarder als dat ik aanvankelijk dacht -O-

Mloei

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:11

@ Nickyyyy: Dat was het voor mij gisteren ook.. Ik hoop maar dat het met de dag beter word! ;)

Nog even een vraagje:
Heeft iemand goede, gezonde tips voor avondeten?
Tussendoortjes en ontbijt/lunch lukken wel: yoghurt, verschillende soorten fruit, crackers, broodje, stuk komkommer, tomaatjes, worteltje etc.
Ik werk vier dagen in de week en daarnaast veel 's avonds weg. Iets makkelijks maar toch gezonds? Mijn man houdt het meest van aardappelen, groente en vlees en is niet zo van de aparte dingen. Op z'n tijd mag wel, maar ik kan niet aankomen met elke avond een gezonde salade :)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:31

Ik heb magere kwark gehaald ik ga morgen met level 3 beginnen en niet vandaag want heb morgen met gym een test dat je binnen 1 min zoveel mogelijk keer een bal moet stuiteren enzo . En als je niet boven de 600 punten haalt heb je een onvoldoende en bet is voor mijn eind cijfer haha

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:38

Mloei, dat is herkenbaar.
Een paar keer per week maak ik voor mijzelf een salade met kipfilet, Basis is altijd een bak sla, komkommer, tomaatjes, paprika. de ene keer met mango of avocado, of wat ik over heb van de dag ervoor. Mits het mij lekker lijkt door de salade :D vandaag had ik geroosterde bietjes over, die heb ik in de oven langzaam verwarmd en bij mijn salade gedaan.

Dressing meestal kiooms frambozen dressing. Vandaag had ik (omdat de mannen een gyros tortilla hadden met knoflooksaus) een klein beetje knoflooksaus vermengd met yoghurt, wat peper en zout erdoor en het resultaat was echt lekker!
Eerlijk gezegd, kunnen deze experimenten ook wel eens tegen vallen :D
Als ik met de pot mee eet, dan maak ik mijn porties een stuk kleiner en vul ik het aan met sla en komkommer en soms tomaat.
Het maakt eigenlijk niet uit, of het pasta is of aardappelen/groente vlees.
Al doe ik bij de aardappel/groente/vlees gerechten de verhouding anders, dan bij de mannen.. veeeeel meer groente, veel minder(of geen) aardappels en een kleiner stukje vlees

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:44

Hmm dat zijn al lekkere recepten om te proberen.
Ik denk dat ik ook maar meer groente moet gaan eten en mijn man de aardappelen moet blijven voorschotelen. Die krijg je daar toch niet van af ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:58

Ik eet ook altijd apart van m'n vriend.. Hij eet minder gezond dan ik. Prima, moet 'ie zelf weten, ga niet elke avond in discussie maar wil zelf wel graag gezond eten. Dus dan maar elk ons eigen eten. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:49

Succes vandaag Fenne :)

En Nicky, ik woon ook in bij de schoonouders. Het is een beetje zoeken en soms een beetje gedoe om aanpassingen te vinden, maar het lukt wel :)

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:07

Dankuu

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:38

Sall, dat is wel een goed idee! Gewoon als avondmaal een gezonde salade maken :j

Zo heb wel een spierspijn! En voor het eerst heb ik de hele ochtend al zin om weer te sporten, dus als klaar ben met werken anar huis en gelijk aan de slag! Wil daarnaast wel volhouden om gewoon om de dag te fietsen :j

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:56

Had 624 punten dus een 6'5 als cijfer

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:01

Ik doe de sixweek sixpack en dit is mijn resultaat na pas een week en 4 dagen.

Afbeelding

Ben benieuwd wat de rest van de weken gaat brengen!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:09

Ziet er goed uit! :j

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:10

Wow dat ziet er goed uit!

Mag ik vragen wat je met je voeding hier voor doet?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:11

Mooi resultaat!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:46

Jeetje Ies_ wat een verschil al! Super goed _/-\o_ Ben heel erg benieuwd hoe je er uitziet als je het helemaal gedaan hebt.

Ik heb vandaag de laatste keer level 1 van de 30 day shred gedaan, morgen dus level 2! Ben er opzich klaar voor, maar wel een beetje bang dat het niveau te hoog ligt. Is level 2 echt zoveel zwaarder? (het ziet er zo moeilijk uit)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:56

Mooi verschil Ies!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:04

Wauw Ies_ wat goehoed!!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:20

Samiyah schreef:
Jeetje Ies_ wat een verschil al! Super goed _/-\o_ Ben heel erg benieuwd hoe je er uitziet als je het helemaal gedaan hebt.

Ik heb vandaag de laatste keer level 1 van de 30 day shred gedaan, morgen dus level 2! Ben er opzich klaar voor, maar wel een beetje bang dat het niveau te hoog ligt. Is level 2 echt zoveel zwaarder? (het ziet er zo moeilijk uit)

Ik heb gister voor de eerste keer level 2 gedaan en ik was er ook bang voor haha :P
Op zich vond ik het goed te doen, ik vind de cardio zwaarder dan in level 1 en de abs minder zwaar. Ik kreeg wel echt last van mijn knie, waar ik ooit een blessure aan gehad heb. Vandaag ga ik het met mijn knie band om proberen, kijken of dat helpt en anders de oefeningen waar ik last van krijg niet of minder zwaar doen.

Succes!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:53

Missy_ schreef:
Ik heb gister voor de eerste keer level 2 gedaan en ik was er ook bang voor haha :P
Op zich vond ik het goed te doen, ik vind de cardio zwaarder dan in level 1 en de abs minder zwaar. Ik kreeg wel echt last van mijn knie, waar ik ooit een blessure aan gehad heb. Vandaag ga ik het met mijn knie band om proberen, kijken of dat helpt en anders de oefeningen waar ik last van krijg niet of minder zwaar doen.

Succes!

Oké, fijn dat het goed te doen was! Ik zat vandaag te kijken en ik dacht echt: ohh no, dit gaat me NOOIT lukken := Nouja, dat is ook geen goede instelling natuurlijk, maar het lijkt me moeilijk. Dat de cardio zwaarder is had ik al gedacht inderdaad. De cardio in lvl 1 gaat me nu makkelijk af, dus wat uitdaging op dat gebied is wel goed. Ik ben banger voor de strenght oefeningen..
Vervelend dat je last hebt van je knie, hopelijk geeft de knie band wat verlichting anders inderdaad die oefeningen maar over slaan..

Dankje! Zal morgen wel even posten hoe het gegaan is :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:20

Ik vond de cardio ook zwaarder, en de laatste circuit van kracht brandt echt aan mn armen. :')

Heb net de laatste van level 2 gedaan *\o/* Maar misschien dat ik morgen nog een keer doen, dan heb ik vrijdag alle tijd om level 3 te proberen. Ben echt bang dat te zwaar is :=
Iemand ervaring met die overgang?

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:58

Bedankt allemaal! Ben ook wel een beetje verbaasd hoe hard dat gaat!

Keep up the good work dames!! *\o/*

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 05:34

Tegen de tijd dat je een level afhebt ben je echt wel klaar voor het volgend level
De eerste dag is misschien even de moves ook uitproberen, de tweede dag gaat vaak een heel stuk makkelijker (dat had ik tenminste iedere keer)
Zet hem op!

Ik heb vandaag gelukkig m'n rustdag, want moet zo op weg naar Eindhoven en pas rond 7 a half 8 vanavond terug :(

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:44

Veel plezier met Level 3 vandaag Spikkel *\o/*

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:49

Wauw, Ies ziet er goed uit.

Ik doe de overgang naar een nieuw level met iets lichtere gewichtjes, dan kan ik me wat beter concentreren op de uitvoering, die dag erna weer met gewone gewichten.

Gister alweer dag 5 van Ripped erop zitten, moet zeggen dat de meeste oefeningen met goed af gaan, er zitten nog een paar tussen die ik echt lastig vind. De spierpijn is ook weer weg getrokken.