Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:40

SharonIndezz schreef:
BlackBeautyZ schreef:
owww super gaaf Viphorse!!

ik heb morgen mijn consult, ben echt benieuwd!

Jij ook veel succes! Spannend zeg! Ben benieuwd hoe je het vond! Waar heb je je consult?

Dankjee! ik heb mijn consult bij Bauland kliniek in Mill. ik laat jullie morgen wel weten hoe ik het vond allemaal.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:44

sanso schreef:
Hoi!

Ik heb het topic doorgelezen maar kan niet specifiek veel vinden over ACCZ/A-klinieken vinden.
Heeft iemand ervaring met hun?

Hier prima ervaring ermee! :D Heel erg tevreden!

BlackBeautyZ

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 14:41

okee ik heb mijn consult gehad.

Helaas ben ik erg teleurgesteld over bepaalde zaken waardoor ik het absoluut NIET bij deze kliniek ga laten doen. ik heb voor aanstaande maandag bij een andere kliniek een consult. hopelijk krijg ik hier een beter beeld van hoe het wel kan..

wat was dit een tegenvaller...

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:08

Wat jammer zeg!
Waar ga je maandag heen?

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:15

Kliniek Veldhoven

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:21

BlackBeautyZ schreef:

Helaas ben ik erg teleurgesteld over bepaalde zaken waardoor ik het absoluut NIET bij deze kliniek ga laten doen. ik heb voor aanstaande maandag bij een andere kliniek een consult. hopelijk krijg ik hier een beter beeld van hoe het wel kan..

In Mill wilde ik eerst gaan kijken maar ben niet gegaan .
Wat ging er mis ?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:48

BlackBeautyZ schreef:

What happened :oo

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:06

BlackBeautyZ schreef:

Heb ik ook gehad tijdens mijn eerste pas sessie.
Ik ga nu op consult bij Heyendael binnenkort

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:13

BlackBeautyZ schreef:

oliebol wat jammer!! Hopelijk gaat het bij de volgende wel goed!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:34

nou wat er mis ging:

- een meiske begon met informatie te geven dmv een powerpoint. die powerpoint was zoooo oppervlakkig. ik neem aan dat iedereen die een borstvergroting gaat doen zich een beetje inlezen in hoe of wat voor dat ze een consult plannen. de ppt had misschien 8 dia's. alsof ze over een goedkoop pak boter aan het praten was.
- dat meiske begon met: weet je al of je je borsten gaat laten vergroten? mhmm.. nee daarom zit ik hier??
- dat meiske had lange vieze nagels met halve nagellak er op en kwam erg ongeïnteresseerd over.
- toen kwam ze bij het puntje risico: ze vroeg of ik rookte, nee ik rook niet. toen noemde ze alleen maar risico's die voorvallen als je rookt. ze kon niet echt duidelijk vertellen wat de risico's voor mij zouden zijn.

toen riep ze de arts er bij..
- ook die zag er niet echt verzorgd uit..
- ik had niet echt het idee dat hij goed naar mij wilde luisteren waarvoor ik kwam en wat ik graag wilde
- ik had mijn nichtje (die best mocht kijken) meegenomen. de arts zei meteen heel lomp: nou trek alles maar uit. terwijl dat meiske er bij zat en mn nicht en hij zat er. dat had ook iets vriendelijker of meer meelevend gekund aangezien je daar toch best onzeker over bent
- de arts ging alles opmeten. dat meiske hield het niet bij en zette sommige dingen op de verkeerde plek waardoor alles langer duurde. op zo'n moment is dat niet prettig want iemand die je niet kent zit aan je borsten.

we gingen passen...
- ik vroeg uit interesse wat de cupmaat zou zijn van de CCs die ik in had. reageerde de arts nogal lomp: uhh ik ben een silicone winkel, geen bh winkel, dat moet je maar vragen bij de plaatselijke lingerie winkel. pardon??
- dat meiske moest nog foto's maken van mijn borsten. er werd helemaal niet eerst gerust gesteld waarvoor deze gebruikt gingen worden of iets dergelijks.

toen de nabespreking..
- de prijs werd genoemd. ik weet dat het duur is. maar dan verwacht je ook de zekere nazorg. de arts maakte de opmerking: ja als je complicaties hebt wat wat later er bij komt dan zal je bij moeten betalen. dus als je iets binnen twee weken hebt en je komt terug dan zit dat wel inbegrepen. uhm pardon?? als ik bijna 4000 euro betaal en er is iets na 5 weken, dan wil ik goede nazorg!!

mijn nicht en ik liepen naar buiten en we keken elkaar aan: Jezus.... dat mensen hier met een gerust hart de borsten laten doen.....

sorry voor de lap tekst. maar ik ben zo verschoten van deze ervaring. ik las kei goede recensies en dan krijg je dit... Jezus..

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:41

Wauw jeetje!!! Snap dat je je dan niet prettig voelt!

Hopelijk bij de volgende wel geluk!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:15

Mijn God :oo knap dat je gebleven bent!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:32

Loez, ik moet eerlijk bekennen dat ik echt graag weg wilde midden in het consult. maar dat vond ik dan ook weer zo gênant en onbeschoft om te doen.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:35

WoW wat een verhaal.
Ik heb vandaag gebeld en Heyendael rekent aantal cc om en zegt dan hoeveel cupmaten erbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:49

Wow apart blackbeauty, wie was de dokter?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:17

BlackBeautyZ schreef:
Loez, ik moet eerlijk bekennen dat ik echt graag weg wilde midden in het consult. maar dat vond ik dan ook weer zo gênant en onbeschoft om te doen.

Snap ik, ik zou destijds ook zijn blijven zitten. Mede omdat ik voor mijn operatie enorm onzeker was. Inmiddels is dat 7 jaar geleden. Zou ik nu zo’n consult hebben dan had ik het afgekapt. Wat een idioot. Alsof je je door hun nog rustig op tafel durft te laten opereren. Brr!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:25

Voor de dames die net als ik nog een operatie moeten ondergaan, op Facebook is een pagina waar je veel kunt lezen en resultaten kunt zien, ik vind het prettig om veel ervaringen te lezen, en vragen te kunnen stellen

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:50

Zo dan, ben je mooi klaar mee.. Nu al geen goed gevoel, dan zeker niet doen!

Ik weet wat het is om een mislukte operatie te hebben, en echt verpest te zijn geweest.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:23

Heyendael ben ik op consult geweest, echt super positief! Super vriendelijke mensen allemaal, niet opdringerig en nemen ruim de tijd. Operatie nog niet gedaan, zij waren gesloten in de periode dat ik zou kunnen afgelopen voorjaar. Als zzper met kinderopvang is het erg lastig om dit te kunnen doen. Ik wil dit graag na 2x borstvoeding te hebben gegeven, heb geen haast. Denk dat ik het eind van het jaar ga laten doen.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:17

okee dames ik had vanmorgen mijn tweede consult, maar dan bij Velthuis.

dit was zooooo veel beter!!! de consulente was super vriendelijk, meelevend, kon op alle vragen antwoord geven.. toen kwam de arts. beide verzorgde mensen. arts was erg kundig. toonde ook respect: ik mocht achter een wand even alles uit doen en vroeg ook echt of ik er klaar voor was.

ik heb een optie op 16 december om te opereren. ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid. ik heb 450 cc gepast en 350. ik gaf aan dat ik eerst nog 6 kilo kwijt wil. (ik ga hier even niet te diep op in maar ik moet voor de 16e dat gewicht kwijt zijn en hier heb ik ook passend advies over gehad). ik vond 450 cc echt mooi groot. maar mijn nichtje die zei dat ze het wel ietsjes heftig vond, vooral ook als ik dalijk nog iets slanker ben. ik vond zelf 350 net te weinig. mijn nichtje vond 400 cc perfect. gewoon netjes groot. ik krijg een ronde prothese. dus ik ga nu nog even nadenken wat ik met de hoeveelheid ga doen..

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:30

Zijn het jouw borsten of die van je nichtje? Juist, de jouwe. Dus jij moet er blij mee zijn!
Als jij 450 cc wilt dan kun je dat toch gewoon doen? Het is niet overdreven groot. Zou echt bang zijn dat ik spijt krijg als ik een ander zoveel invloed in mijn keus laat hebben. Daarom ga ik ook alleen. Mijn geld, mijn lijf dus ik moet daar blij mee zijn.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:34

jaa daar heb je gelijk in. maar ik vind het wel fijn dat het vanuit een ander perspectief gezien word. ik werk zelf in de bancaire sector dus het moet echt niet te uitdagend worden zegmaar haha.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:55

Het is zo uitdagend hoe jij je kleedt.

Ik heb 360 en had achteraf groter gewild. En dat hoor je veel. Dus vooral doen wat voor jou goed voelt. Evt nog een keer passen!

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:58

jaa je hebt gelijk.. ik denk dat ik even hard aan de bak ga om de kilo's te verliezen. en dan een paar weken voor de operatie nog eens ga passen. dan krijg ik denk ik een beter beeld van wat echt past.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:36

Er zijn veel dames die groter hadden gewild achteraf. Om voor mezelf te spreken: qua zicht mochten ze groter inderdaad. Maar dan kom ik in de knoop met bh's kopen (geen zin om speciaalzaken te moeten opzoeken). Neppers moeten meestal in een groter maatje dan dat je zou zeggen op het zicht. Mijn dames worden geschat op C/D, maar de bh's in E zijn echt aan de krappe kant :o Een F zit dan beter (maar zijn al lastiger te vinden).