Jeetje Raponsje... Echt typisch bokt weer Ik snap er echt niets van. Jouw voedingsadviezen zijn echt super.. En als je dikkemensenhater was geweest, dan had ik me vast al lang aangesproken gevoeld Hopelijk komt er een dag dat je gewoon weer ongestoord advies kunt geven
Ik ben weer klaar voor Dag 5 (gisteren een dagje overgeslagen!)
Nee Raponsje Dit topic wordt beslist niet hetzelfde zonder jou Zoals alle bokkers hier al zeiden: ik snap echt niet hoe ze jou niet kunnen mogen, laat staan haten Je gaf enkel specifiek advies als men het vroeg en begeleidde ons echt zo goed! Waar ik anders al lang had afgehaakt, wegens 'oh nee, ik heb pijn, dan sla ik een dagje over' gaf jij de goede raad om door te gaan, en de geruststelling dat al die spierpijn normaal was. Je liet altijd iedereen in zijn waarde, en ik was altijd extra oplettend als ik iets in dikke zwarte letters zag staan
Ik ben oprecht ont-zet-tend boos op al die gemene bokkers.
Bah wat een misselijke discussie in het andere topic. Het zijn helaas vaak dezelfde personen.. Raponsje, hier ben je wel van harte welkom!
Laptop heeft toch nog meegewerkt, dus dag 6 zit erop!! Heb bij het tweede blok en de eerste oefening van het derde blok de zwaardere gewichtjes gepakt en kon die laatste vreselijke oefening goed volhouden. Alleen die push ups.. Pffffff
Fijn,dat iedereen zo doorzet en elkaar van advies voorziet!houden zo.
@phormicola: fijn dat jij je weer beter voelt! Is level 2 zwaarder (qua gevoel) dan dag 1 van level 1?
Dag 7 ging fijn; ik blijf het wel een zware work-out vinden. Alleen heb ik nu minder honger na een workout dan in het begin. Ik veronderstel dat mijn lichaam zich aanpast?
(Ik ben echt humeurig geworden door heel dat Raponsje-gedoe - dit even terzijde)
Saintelette
Geplaatst: 09-01-13 22:52
Ik heb bij de squats helemaal geen last van mijn benen, maar als ik mijn armen omhoog duw trek ik het echt niet met mijn schouder.. En ik heb maar 0,5 kg Maar nu steekt het nog steeds (al een uur geleden de oefeningen gedaan)..
Was Rapons er nu maar nog! Die zou t vast wel weten
s1993
Geplaatst: 09-01-13 22:56
Gister was ik een beetje ziekjes en ging het na het sporten beter, vandaag ging het na het sporten alleen maar slechter Ben zelfs met paardrijden op de helft afgestapt en gaan afzadelen want het ging écht niet Ben ook verschrikkelijk moe, hoop dat ik vannacht wél weer een keer goed kan slapen..
Raponsje, heel jammer dat je weggaat, maar wel begrijpelijk. We zullen je heel erg missen hier, vond altijd dat je goeie adviezen gaf en altijd van die leuke stimulerende plaatjes Ik wens je iig nog een fijne zwangerschap en hoop dat je een mooi, maar vooral gezond kindje krijgt (en als je nou niks meer kan tijdens je zwangerschap is het geen enkel probleem als je weer hier komt hoor )
Annash
Blogger
Geplaatst: 09-01-13 22:57
@Saintelette: bedoel je die oefening in het begin? Die vind ik ook heel moeilijk Zeker omdat daar in de buurt ook de push ups zitten.
Ik moet echt zwaardere gewichten halen, want ik merk er nog weinig van. Ik doe nu alles met 1.5 kg en ben bang dat 2kg ook niet genoeg is. Zaterdag dus weer op dumbelljacht
Het ging echt suuuupergoed! Ben zo trots op mezelf!
Mikkie
Geplaatst: 09-01-13 23:07
Goh wat jammer dat raponsje een bokt break heeft. Vond haar posts altijd fijn om te lezen. Maar ja...kan het ook wel begrijpen dat ze er klaar mee is. Ben net thuis en ga zo dag 3 doen.
SAKKIA
Geplaatst: 09-01-13 23:11
Jeetje mina, nou dag 2 zit er ook op! ben echt heel trots op dat ik het toch gedaan heb Had namelijk vlak daarvoor ook al 1,5 uur intensief badmintontraining gehad...... Ik ben nu wel een beetje wiebelig, dus even een cracker met niks en een groot glas magere yoghurt gehad...... Even een beetje afkoelen en dan douchen.
Hebben jullie dat ook trouwens? Ik moet voor dat ik ga douchen eerst langzaam even afkoelen anders zweet ik na het douchen direct weer en kan ik dus ook niet lekker slapen. Moet echt wel even een kwartiertje wachten voor ik onder de douche stap.
*edit* ik vind het echt heel erg jammer van Raponsje!!
@SAKKIA: ik ga wel direct onder de douche, maar als ik 's avonds sport heb ik het de hele nacht ontzettend warm (andersom overdag wss ook, maar dat valt niet zo op omdat ik dan niet onder een donsdeken lig). De eerste paar dagen sliep ik half boven het donsdeken met het raam wijd open (terwijl vriendlief zeurde dat het koud was)
s1993
Geplaatst: 09-01-13 23:17
Goed zo Sakkia! Lijkt mij zwaar zeg als je al training hebt gehad! Over dat douchen staat volgens mij op de pagina hiervoor ook dat mensen dat hebben Ik vind het zelf ook niet fijn om direct onder de douche te springen, ik vind het fijn om wat af te koelen en dan lekker een warme straal op mn spieren te zetten
Mootje
Geplaatst: 09-01-13 23:17
Ik douche nooit na het sporten, alleen als ik s ochtends vroeg hard loop... mijn huid kan daar niet tegen Als ik s ochtends heb gelopen, wacht ik nog zeker 1tot anderhalf uur met douchen.
Echt zo lang? Dat is lastig zeg Mootje! Ik moet wel douchen na het sporten, ik ruik namelijk van mezelf niet bepaald naar bloemetjes en zo zie ik er ook niet uit zonder douchen
Dorus
Geplaatst: 09-01-13 23:29
Jee Raponsje, da's bokt weer op z'n best. Ik zal je hier ook missen, ik vond je bijdragen ook erg waardevol.
Ik merk dat ik de laatste dagen veel meer ga zweten. Net zelfs met stal mesten was ik drijf en erg warm. Moest mijn jas zelfs uittrekken. Ik moet inderdaad ook eerst goed uitzweten voor ik onder de douche ga.
San
Geplaatst: 09-01-13 23:29
Mootje schreef:
Ik moet echt zwaardere gewichten halen, want ik merk er nog weinig van. Ik doe nu alles met 1.5 kg en ben bang dat 2kg ook niet genoeg is. Zaterdag dus weer op dumbelljacht
Als je van jouw lichtgewichtjes af wilt Moo dan houd ik me aanbevolen...
Ik doe nu alles op 1 kg behalve eentje, die op 1,5 omdat ik dat te makkelijk vond met 1
Saintelette
Geplaatst: 09-01-13 23:35
Net even met mn moeder gebeld omdat t zeer blijft doen, en trekt naar de aanhechting bij mn sleutelbeen.. Mag voorlopig ff niet meer die squats met uitduwen met gewichten doen.. Ze is bang dat ik weer eens een peesontsteking heb.. Even morgen afwachten
San
Geplaatst: 09-01-13 23:36
Heb net de eerste keer achter de rug. Weet niet of het verstandig was hihi... Nog steeds niet helemaal opgeknapt, maar ach. Conditioneel vind ik het prima te doen... Laat mij maar springen en jumping jacks doen. Maar die lunges die gaan echt niet... En het stretchen op de grond lijkt ook nergens op. Fysio heeft weer eens gelijk. Ik ben te stijf en heb te weinig spiermassa. Pfff...
Heb van tevoren nog even gemeten. Borst 94 Taille 80 Navel 87 Heupen 97 Billen 101 Bovenarm L 32 R 31 Bovenbeen L 56 R 56 Kuiten L 37 R 36
Gewichten doen bij mij ook helemaal niks. Beter gezegd, ze vormen geen uitdaging. Maar dat moet ook niet want mijn armen mogen níet gespierder worden. Strakker is goed, dus om de boel tijdens de oefeningen op spanning te houden is 0,5 kg per arm prima. Krijg nou m'n armen alleen niet boven mijn schouders zonder pijn Schijnbaar zijn de spieren in mijn bovenbovenarm (net onder de schouder ) toch minder actief dan ik altijd dacht
Talisa
Geplaatst: 09-01-13 23:41
Dag 6 zit erop!
Kuiten en bovenbeentjes: AUW!
En die armoefening, ik haaaaat ze! Mijn armen worden elastiekjes tijdens die oefeningen