Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ais schreef:Ik ben voornamelijk een stille meelezer, over de rijst; wanneer je rijst in een rijstkoker kookt is het vele malen lekkerder dan wanneer je het zelf in een pan kookt. Het is een eenmalige investering in een rijstkoker, maar ik zou het zeker de moeite waard vinden!
Selka schreef:Klopt helemaal Leonie! Ik heb vriendlief vervloekt toen hij thuiskwam met kandij kruidnoten, chocolade pepernoten, speculaasbrokken en chocoladelettersMaar gelukkig is bijna alles op. Ik doe gewoon dat kastje maar niet meer open haha.
Dais_ schreef:Hmm, de rest van je leven diëten klinkt alleen niet echt heel motiverend
hannahaapje schreef:Dais_ schreef:Hannahaapje
Haha leuk toch? Ik vertel het tegen iedereen die het horen wilt. De meesten reageren precies zo, en mijn ouders vinden het een belachelijk plan. Maar ik heb nu al wel mooi drie zakken.(Waar ik vanaf kan blijven, pfhew).
magli schreef:Hoe 'gezond' zijn smoothies eigl? Soms heb ik gewoon enorme trek en gaat dat met niets over enkel door veel te drinken kan ik mij dan vol voelen, nu ben ik echt geen grote waterdrinker en een liter chocomelk lijkt me ook niet de gezondste optie. Ik zoek dus naar iets van wat ik veel mag drinken .. (Soep doe ik ook soms).