Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:dank je Janine! Het ging wel enigszins moeizaam hoor. Toen ik de 8 minuten startte mocht ik meteen een heuveltje op en daarna een stuk vals plat. Als laatste tegenvaller was het kruisen van het ruiterpad, kwam toen bijna stil te vallen, haha! Maar gelukkig wel uit kunnen lopen en vol kunnen houden (alleen qua hartslag niet zo'n denderende training!)Welkom Sunshine!
Goed bezig Danseresje!!
germie schreef:super! 5km in 30 minuten is mijn doel, ik doe het je (nog) niet na. De snelheid komt vanzelf!5km net gelopen in 30 minuten. Nog te langzaam, maar het lukt nu zonder spierpijn en een steigerung aan het einde is mogelijk.
Judie schreef:ik vond het toch nog behoorlijk warm vanavond. Had mijn lichte bodywarmertje aan, maar had daar toch echt spijt van!Vanmorgen les 22 gelopen. Ging echt weer lekker en het weer was idd top zoals meerdere het al zeiden..
germie schreef:super! 5km in 30 minuten is mijn doel, ik doe het je (nog) niet na. De snelheid komt vanzelf!5km net gelopen in 30 minuten. Nog te langzaam, maar het lukt nu zonder spierpijn en een steigerung aan het einde is mogelijk.
KarinvdM schreef:Euh Germie, in de 17 jaar ben je ook 17 jaar ouder geworden...
Die 10km gaat je vast lukken en die tijd vind ik niet zo belangrijk hoor! 5km in een half uur vind ik netjes.
me88 schreef:Vandaag les 5 gelopen. Ik loop er redelijk makkelijk doorheen. Hebben jullie dat ook in het begin of gehad?
germie schreef:KarinvdM schreef:Euh Germie, in de 17 jaar ben je ook 17 jaar ouder geworden...
Die 10km gaat je vast lukken en die tijd vind ik niet zo belangrijk hoor! 5km in een half uur vind ik netjes.
Ja helaas wel. Maar ja, ik kon 3 jaar geleden nog 10km puur op karakter lopen in 60 minuten (en daarna 3 weken spierpijn en kotsen bij de finisch). Dus wie weet gaath et lukken, maar dan graag zonder spierpijn en gekots.