[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:25

Ik heb een labret in mn tragus en moet die wel naar voren duwen als ik oordopjes in heb
En zelfs dan gaat het na een tijdje wel irriteren, dus voor mij geldt niet dat ik gewoon nog oordopjes in kan :n

Maar ik vind het het waard :D heb vaak gewoon 1 dopje in

joyce2

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:17

Ik heb (gelukkig) nergens last van met mijn tragus, kan gewoon oordopjes in zonder dat ik er last van heb.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:24

Goed om te weten! Vind een tragus wel echt tof. En subtiel. Wil weer ziets, mijn rook zie je ook alleen als ik wil dat je hem ziet :))

Sorry voor de pijnverhalen :D maar ik vond het écht zeer doen. Hij heeft de rest van de dag ook nog wel echt zeer gedaan, daarna zwakte het af.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:45

Dat is dus de reden dat ik geen oorpiercing durf :') Ofja kraakbeen.
Navel (2x), tong, tattoo's dat doe ik allemaal lachend. Maar kraakbeen lijkt me zo hels. Plus dat ik bang ben dat ik maanden niet fatsoenlijk kan slapen.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:52

Haha ik laat die rook ook wel zetten hoor, maar eerst laat ik m'n helix wel genezen en als ik m'n rijbewijs heb ga ik wel weer sparen voor een rook :9

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:00

Die rook piercing is echt heel tof. Ik zal er eens over nadenken. Doet zeker meer pijn dan het zetten van een tragus he? O:)

Mijn tragus is ontstoken. Een paar dagen niet zorgvuldig genoeg schoongemaakt en er te veel aangezeten. Nu krijgt hij zijn 2x daagse zoutbadje weer en weet ik dat ik er gewoon van af moet blijven. Als hij binnen een paar dagen niet rustiger is ga ik even langs de huisarts.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:22

ManonGrr schreef:
Kunnen jullie ophouden over de pijn van een rook? :') ik vind hem zo mooi...!! en berdien, met een tragus kan je makkelijk oordopjes in hoor! Ik heb er een ringetje in momenteel en totaal geen last, maar met een labret voel ik ook niets :)

Ik vond m'n rook helemaal niet zo pijnlijk om te laten zetten. Heb zelfs gevraagd of hij al zat :') . Na 3 kwart jaar was hij ook klaar met vervelend doen. Alleen als ik erg ziek ben dan is hij nog wel eens gevoelig.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:18

Rook vind ik ook erg mooi.

Zucht ik moet extra naar de stad om naar de shop te gaan balletje van een van me tragus piercings is los gegaan en krijg het zelf er niet op

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:29

Ik moet het toch een kwijt. ik net terug naar de shop om te vragen of ze mijn tragus piercing terug erin kunnen zetten.
Was een uurtje geleden eruit gevallen ( 1 bolletje los ) Netjes in doosje mee genomen. Daar in een bakje gedaan. Vervolgens doodleuk: Het kost wel 7,50 om erin te zetten. Mijn oren klapperden!?!? 7,50?????? Ja want we moeten het schoonmaken enzo. Ik dacht echt w.t.f. die druppel die ze erop sproeien? enigste wat ik van hun nodig had is eventjes dat balletje erop draaien.
Nee bedankt zoek wel een andere oplossing. Loop de tattoo shop in bij ons in de stad en ze zetten me zo dat bolletje terug. Pakken zelfs een steriel tangetje uit, sproeie die druppel ontsmettings spul erop, man staat ef te plaren met dat bolletje en hoefde niets te betalen

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:28

Wat raar! Hoort toch bij de service zou je denken?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:36

Ja daar ging ik dus ook van uit. toen ik een keer een ander bolletje erop wou laten zetten moest ik 2,50 betalen tenzij ik het bolletje daar kocht.
En me tongpiercing hadden ze me toen een te kort staafje erin gedaan bij 2e keer inkorten. ging ik terug omdat mijn tong klem zat zegma en toen moest ik een nieuw staafje Kopen. dacht echt van hallo jullie stoppen deze maat in mijn tong

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:47

Ahh rook's zijn zo vet!
Die komt er na de neuspiercing, de datum staat op donderdag 14 maart <<)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:19

Oh jee, ik las dat een ontsteking van het kraakbeen kan leiden tot het afsterven van weefsel. Dat wil ik natuurlijk niet. :+ Mijn tragus is nogal ontstoken. Hij is dik, rood, pijnlijk, er komt pus uit en achter mijn piercing zit een vochtblaasje. Ik maak het goed schoon met zoutoplossing op een wattenschijfje en dat leg ik 10 min. op mijn piercing. Daarnaast spoel ik pus en andere vieze dingetjes weg met unicura zeep. De piercing reinig ik 2x daags, één maal met unicura, één maal met zoutoplossing. Ik heb niet echt het gevoel dat het werkt. :+ Wat raden jullie aan? Afspraak maken met de huisarts, naar de piercer gaan, of even afwachten?

ps. Piercing zit er in vanaf begin januari.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:29

Piercer. Is bij mij zelf heel goed uitgepakt :)
Die kunnen het net even wat beter schoonmaken op plakken wat zelf lastiger is om bij te komen.
Mijn navelpiercing was paar week ook gewoon poedersuiker en nu zo braaf :)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:30

ach, zo'n moeite is het niet om langs de piercer te gaan. De vorige keer hebben ze me alleen zo'n pijn gedaan met aandraaien! :+ Wat hebben ze bij jou precies gedaan? Alleen schoongemaakt, of een andere piercing erin? Kreeg je ook iets mee van de piercer om de ontsteking te verzorgen?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:47

Nee geen andere piercing erin. Dat was verder niet nodig. Lag aan ontzettend veel troep op een plek waar ik voor mijn gevoel niet bij kon. Ze heeft me uitgelegd hoe ik dat beste kon doen. Ze had wel spul voor de ontsteking mocht het niet overgaan en dat was een bepaald zalfje.
Piercing wil ik nu nog niet vernieuwen. Moet eerst een leuke bestellen. Weet wel welke maat ik nodig heb een 1.6 mm. Die wil ik lekker voor het zomer seizoen en verder gewoon een simpele omdat ik anders met kleding zit. Hihi.

Wat hebben anderen voor ervaring met hangertjes aan een navelpiercing? Wordt niet zo'n hele lange. Heb een hele super vette op cf gezien :) wie gaat binnenkort nog meer bestellen bij CF? Kunnen we anders weer zo'n massa bestelling doen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:19

Adamootje: heeft je tragus (zo heet dat oorflappie :P ) nog wel ruimte over op het staafje of wordt het nu krap door de zwelling? Als dat zo is, is er namelijk geen ruimte meer om de troep kwijt te raken

Dit had ik zelf ook en de piercer heeft er toen een groter staafje in gedaan. Deed even behoorlijk veel zeer, maar het hielp wel als een trein :j

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:36

Corelli schreef:
Adamootje: heeft je tragus (zo heet dat oorflappie :P ) nog wel ruimte over op het staafje of wordt het nu krap door de zwelling? Als dat zo is, is er namelijk geen ruimte meer om de troep kwijt te raken

Dit had ik zelf ook en de piercer heeft er toen een groter staafje in gedaan. Deed even behoorlijk veel zeer, maar het hielp wel als een trein :j

Ja het is nu wel een krappe bedoeling geworden. Maar ik heb wel het idee dat de troep er normaal uit kan. De zwelling is nu weer een beetje afgenomen, dus er is weer wat meer ruimte. De piercing doet nu ook minder pijn. Als ik vandaag de tijd heb, rij ik een langs de piercingshop. Anders wordt het pas na het weekend.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:08

Ik zou trouwens de unicura stoppen en alleen 2x per dag met zeezout reinigen. En dan een badje (water koken, zout oplossen en met je oor 10min in het bakje hangen) ipv een watje
Kan het lekker weken

Succes ermee!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:18

Dat wat Corelli zegt, en misschien even langs je piercer gaan.
M'n zus had het ook met haar tragus (nou is zij wel erg laks), hij was al heel lang erg ontstoken, staafje was krap en oorflapje ( :') ) dik. Piercer had hem helemaal schoongemaakt en bioplast labret erin gedaan, nu heeft ze nergens meer last van!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:37

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen,

maar heeft iemand hier ervaring met tattoo centre alkmaar voor een navelpiercing?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:36

Zo mijn MD's zitten terug! :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:43

Foto!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 19:46

Ik kom hier ook even binnenvallen
Ik heb gisteren ook mijn piercing laten zetten, twijfel alleen nog over de shop :+
Ik ben nog geen 16 dus mijn moeder moest mee, papiertje ingevuld en hoefde geen id, niks te laten zien.
Wel superaardige mensen, ook heel schoon daar, maar toen mijn piercing was gezet kregen we nog wat informatie over, hoefde het niet schoon te maken/te ontsmetten, verder niet aan zitten met vieze vingers en volgende week kon ik weer zwemmen, in in de zomervakantie kon er een nieuwe piercing in.
Uiteraard maak ik het wel schoon met zeep zonder parfum etc, maar vond dat hun er wel een beetje makkelijk over deden :+
Gaat trouwens om een navelpiercing, iemand verder nog dingen die ik echt moet weten of tips?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:49

Wat raar..de tips die ik kreeg met mn navelpiercing waren;
-9 maanden niet zwemmen, na 6 maanden kan het wel maar liever niet.
-9 maanden niet wisselen.
Eerste 2 weken elke dag 2 x schoonmaken met dettolzeep of unicura.Daarna 1 x per dag 2 maanden lang en daarna afbouwen.
elke dag schone shirtjes aan, bed regelmatig verschonen enzo..allemaal heel hygiënisch. Mocht er ook niet aanzitten, alleen met schoonmaken.