Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:01

Ok dus eerst maar eens goed inlezen voordat ik er 1 wil schaffen impuksief hihihi.

Zo de verzendkosten zijn dan nog duurder dan de serum zelf.
Hopen dat deze wel goed is.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:26

Ja zou ik wel doen. Ik ben zelf heel tevreden over Missha, deze heeft ook verschillende kleuren.

De verzendkosten zijn idd duurder dan het serum. Het is omdat het 1+1 gratis is anders had ik het niet gedaan :P

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:07

Klinkt als een goede actie :j Verzendkosten zijn aardig aan de hoog, bestel je nog meer producten dan daar? Hopelijk krijg je van deze geen irritaties! Prijs is ook netjes trouwens. Ik heb een serum van Rituals.. die doet echt helemaal niets voor mijn huid. Gelukkig gekocht tijdens een kortingsactie! Hij is nu bijna op maar koop het niet nog een keer :n

Baal ervan want ik zweerde bij de facefoam van Rituals als reiniger maar nu hebben ze een nieuwe productlijn en die is dus te agressief |o . Binnenkort stap ik over op de gehele lijn van Embryolisse in de hoop dat dat mild genoeg is.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:19

Louis Widmer is ook heel geschikt voor de gevoelige huid :j Gebruik daar alle producten van (reiniging spul, dagcreme, nacht etc) Je kunt bij Louis Widmer kiezen of je producten met of zonder parfum wilt. Ben benieuwd wat je van Embryolisse gaat vinden. Lees op internet er wel eens iets over, is volgens mij ook alleen online te koop? Wel balen voor jou dat Rituals het product veranderd heeft -O-

Dit is mijn eerste bestelling bij sasa.com en heb alleen het serum besteld. Zodra ik het binnen heb meld ik het hier en vertel ik mijn ervaring met het serum. Ik ben dol op Aziatische beauty producten, vandaar dat ik daar besteld heb.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:42

Ik heb t serum van loreall werkt heel fijn bij mij :)

Balen als je zon gevoelige huid hebt :(:)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:18

Louis Widmer ken ik helemaal niet! Als mijn eerste optie niet werkt zal ik daar ook eens naar kijken :) Embryolisse is te koop bij Mooi Parfumerie (zit door heel NL). Verstandig eerst te mailen/bellen want het is snel op of niet standaard in het assortiment.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:22

Louis Widmer is mijn reddende engel geweest tegen droge plekken in mijn gezicht,
niets hielp of maakte het zelfs erger! Heerlijk merk! Ik heb de zilver creme zonder
parfum, is ook helemaal niet vet op de huid vergeleken de meeste producten tegen
droge plekjes en trekt supersnel in. :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:56

Die zilvercreme kende ik nog niet. Ga ik even in gedachten houden omdat mijn huid nu ook best droog is. Ze hebben de samenstelling van de dagcreme veranderd en nu is mijn huid iets droger dan normaal. Of het moet van het weer komen, mijn huid is in de winter vaak wel droger. Heb een goeie vette creme van Avene die ik op de droogste plekjes smeer. Werkt ook erg goed, na 3 dagen ben ik er vanaf. Maar als Louis ook zo'n creme heeft neem ik die de volgende keer. Heeft deze ook SPF of moet je die er nog bij smeren?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:03

Volgens mij geen SPF, het is ook puur voor droge plekjes even voor het slapen gaan en eventueel
's ochtends. :j De zilver creme is echt voor de zeer droge, geïrriteerde huid voor mij was het in ieder
geval niet geschikt om op mijn hele gezicht aan te brengen dan zou de huid die níet droog was
waarschijnlijk niet goed reageren. Ik had last van echt droge plekken terwijl de rest van mijn huid
gewoon normaal was, niet vet maar ook niet droog. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:14

Ok dus echt voor snachts even de droge plekjes doen. Dan hou ik het eerst bij mijn Avene creme en wacht ik het serum even af. Deze creme is na een jaar nog maar voor de helft op :oo Gaat heeeeeel lang mee :D

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:55

Hoi!

Ik zou graag wat make-up tips willen. :D
Graag zou ik ook wat meer willen experimenteren met eyeliner en oogschaduw. :)
Maar wat voor kleur zou me nou mooi staan?

Als ik in de winkel sta, en ik zie al die keuze dan weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. :o

Hier even een fotootje:

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:36

Nog bedankt voor de lippenstift tip. Heb de 24 stay van Maybeline en hij is super!
Ook bij de lunch etc hoef ik me nooit zorgen te maken over lippenstift uitsmeren over mn gezicht.
Geen vieze afdrukken meer op mn koffiekopjes :D
Ben erg tevreden!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:59

Noliita, ik zie dat je veel zwart onder je ogen hebt. Misschien kun je dat een keer weglaten of een dun gekleurd lijntje zetten? Zie er meteen frisser en opener uit :)
Onder de ogen zou goud of groen heel mooi bij jou staan denk ik!

Heeft iemand hier toevallig tips voor een foundation die ik bij de DA of kruidvat kan kopen? Mijn foundation is bijna op en ik heb van deze winkels nog cadeaubonnen.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:14

Ik ga met Josien_ mee.. die breed aangezette lijn op de foto's staat heel hard en doet optisch helemaal niets voor je ogen (ze worden er niet groter / of sprekender van). Alleen je wimperrand aanzetten is genoeg (evt. ook vervagen met een kwastje). Heb je oogschaduw op dan kun je dit ook aanbregen op je onderste wimperrand en vervagen met een klein borsteltje dan is die toch iets breder maar veel minder hard. Qua kleuren kun je veel hebben denk ik :j

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:54

Ik vind je oogpotlood zo wat gothic overkomen := Ga dus mee met de rest wbt (veel) dunner aanzetten!

Josien_, ik vind de Photofinish van Catrice erg fijn. En DA verkoopt Revlon en daarvan schijnt de HD foundation goed te zijn. En anders Maybelline dream satin liquid / fit me of de nieuwste van Max Factor.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:24

Babel schreef:
Nog bedankt voor de lippenstift tip. Heb de 24 stay van Maybeline en hij is super!
Ook bij de lunch etc hoef ik me nooit zorgen te maken over lippenstift uitsmeren over mn gezicht.
Geen vieze afdrukken meer op mn koffiekopjes :D
Ben erg tevreden!

Ik ben er ook super tevreden over, alleen hebben ze niet de kleurtjes dat ik echt graag wil :(

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:26

Josien_ schreef:
Noliita, ik zie dat je veel zwart onder je ogen hebt. Misschien kun je dat een keer weglaten of een dun gekleurd lijntje zetten? Zie er meteen frisser en opener uit :)
Onder de ogen zou goud of groen heel mooi bij jou staan denk ik!

Heeft iemand hier toevallig tips voor een foundation die ik bij de DA of kruidvat kan kopen? Mijn foundation is bijna op en ik heb van deze winkels nog cadeaubonnen.

Ook ik ben fan van de Catrice photofinish :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:21

Fotofinish heb ik net opgemaakt, vond het fijn maar ik houd wel van afwisseling haha!
Ik ga denk ik eens kijken naar de Maybeline of Maxfactor :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:29

Ook eens met de rest wat betreft de lijn onder je oog, deze mag veel dunner :j Ik zie dat je ogen een mooie "katachtige" vorm hebben, dat zou ik accentueren als ik jou was :j Dit kun je bijvoorbeeld doen met een mooie winged eye-liner
De kleur van ogen (groen bruin als ik het goed zie?) kun je laten spreken door paars te gebruiken. Ik zou voor een warme tint gaan, richting aubergine. Zoiets als deze bijvoorbeeld

http://ditisons.files.wordpress.com/201 ... ls-029.jpg

De donkerste kleur doe je in je buitenste ooghoek, op je hele bewegende ooglid de lichtere kleur en in je crease (daar waar het bot van je wenkbrauw begint) en in je binnenste ooglid de lichtste kleur
Als je de donkere te heftig vindt, kun je ook gaan voor de lichtste kleur op je ooglid en de middelste kleur in je buitenste ooghoek
Warme aardetinten doen het trouwens ook altijd goed :j

Verder lijkt je mascara wat dik aangebracht, dat is niet zo mijn smaak :o Ik zou het mooier vinden als je dat wat meer naturel zou houden, vooral als je met oogschaduw of een winged eyeline gaat werken

Succes! Lekker uitproberen, er komt vanzelf wat leuks uit :j

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:10

Bedankt allemaal voor de tips. :j

Zelf vind ik ook die onderste lijn veel te dik, maar heb het al jaren zo.
En als ik hem dan minder hard aanbreng dan voelt het zo "kaal" maar jullie hebben gelijk en ga even oefenen met wat oogschaduw etc.

Dankje Corelli, klopt mijn ogen zijn donkerbruin met een groene waas erin. :P
Ja een winged eye-liner vind ik zelf ook erg mooi, maar moet daar nog een beetje handigheid in krijgen.
Nogmaals bedankt voor je tips, heb er echt wat aan!
Ga vanmiddag even de stad in, en op zoek naar een mooie oogschaduw. :D

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 18:11

Hoi!
Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen. Maar ik ben op zoek naar een mooie nude matte niet afgevende lippenstift.. Jaja nogal wat eisen. En ik hoop dat jullie hier tips voor hebben? Heb vanmiddag 1 gekocht van catrice, maar deze vind ik eigenlijk net wat te oranje en is ook niet mat. Dus ik hoop dat jullie en goeie en mooie weten?

Groetjes Jasmijn

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:33

Oh my... ik heb mijn hele make up collectie bij elkaar geraapt en eens gekeken of er dingen zijn die weg kunnen of waar ik iemand anders blij mee kan maken. http://www.mijnalbum.nl/Foto-S68JYGNE.jpg nou... genoeg spulletjes geloof ik :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:37

Zo he dat is aardig wat zeg :)
Zitten volgens mij wel leuke spullen bij,alleen iets te kleine foto om het goed te zien :(

Ik heb vanmiddag de maybelline tattoo oogschaduw gekocht in het blauw :)
Moet hem nog uit proberen.
En bij de hema de gouden eye liner.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:43

Is wel een hele kleine foto maar je hebt een mooie grote colectie! Zijn die kleine paletten van Sleek?

Shantal, ben benieuwd. Schijnen goeie oogschaduws te zijn :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:45

Die is fijn Shantal :j