Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verzendkosten zijn aardig aan de hoog, bestel je nog meer producten dan daar? Hopelijk krijg je van deze geen irritaties! Prijs is ook netjes trouwens. Ik heb een serum van Rituals.. die doet echt helemaal niets voor mijn huid. Gelukkig gekocht tijdens een kortingsactie! Hij is nu bijna op maar koop het niet nog een keer 
. Binnenkort stap ik over op de gehele lijn van Embryolisse in de hoop dat dat mild genoeg is.
Gebruik daar alle producten van (reiniging spul, dagcreme, nacht etc) Je kunt bij Louis Widmer kiezen of je producten met of zonder parfum wilt. Ben benieuwd wat je van Embryolisse gaat vinden. Lees op internet er wel eens iets over, is volgens mij ook alleen online te koop? Wel balen voor jou dat Rituals het product veranderd heeft

Embryolisse is te koop bij Mooi Parfumerie (zit door heel NL). Verstandig eerst te mailen/bellen want het is snel op of niet standaard in het assortiment.
De zilver creme is echt voor de zeer droge, geïrriteerde huid voor mij was het in ieder

Ga dus mee met de rest wbt (veel) dunner aanzetten!
Babel schreef:Nog bedankt voor de lippenstift tip. Heb de 24 stay van Maybeline en hij is super!
Ook bij de lunch etc hoef ik me nooit zorgen te maken over lippenstift uitsmeren over mn gezicht.
Geen vieze afdrukken meer op mn koffiekopjes
Ben erg tevreden!

Josien_ schreef:Noliita, ik zie dat je veel zwart onder je ogen hebt. Misschien kun je dat een keer weglaten of een dun gekleurd lijntje zetten? Zie er meteen frisser en opener uit![]()
Onder de ogen zou goud of groen heel mooi bij jou staan denk ik!
Heeft iemand hier toevallig tips voor een foundation die ik bij de DA of kruidvat kan kopen? Mijn foundation is bijna op en ik heb van deze winkels nog cadeaubonnen.

Ik zie dat je ogen een mooie "katachtige" vorm hebben, dat zou ik accentueren als ik jou was
Dit kun je bijvoorbeeld doen met een mooie winged eye-liner
Ik zou het mooier vinden als je dat wat meer naturel zou houden, vooral als je met oogschaduw of een winged eyeline gaat werken