Pipo je kunt hem alsnog halen, even bellen met de huisarts.
Nancy het gaat ook niet om de moeite, ik heb persoonlijk niet veel met een griepprik.
zammie was even bang dat het om hetzelfde ziekenhuis ging waar ik heen ga maar hier gelukkig geen klagen over cardiologie. Zwolle is volgens mij ook een hartcentra dus daar zit je wel goed. ICD's zijn een tijd slecht of niet leverbaar geweest, is dat probleem nu voorbij? Of heb je daar niets meer over gehoord?
Zammie
Geplaatst: 26-10-13 17:31
Nee, daar heb ik de cardioloog niet over gehoord.
Moniqueedgar
Geplaatst: 26-10-13 19:58
Ik heb cardioloog Wiesfeld mistral94 hoop echt dat ze bundeltje vinden en wegbranden ben zo zat van steeds maar weer een op hol geslagen hart.
Het is een vervelend onderzoek maar als je daarna genezen bent is dat het wel waard. Ik heb ook ritmestoornissen maar ze weten niet waarom ze ontstaan dus is het oplossen ook moeilijk.
Oww dat is ook heel vervelend zeg! Ik hoop maar dat ze goed bij de bundel kunnen komen.ritmestoornissen zijn echt super vervelend! Wat rot dat ze niet weten waar de jouwe vandaan komen
Gaat je ritme ook terug naar normaal? Of lossen ze het met medicatie op? Je ligt op ee hartbewaking? Ik heb daar vorig jaar een ochtend gelegen en was nog gezellig ook. Leuk personeel. Heb je hiervoor nooit klachten gehad?
Ik lig op de afdeling en die staat in verbinding met de hartbewaking via de telemetrie houden ze daar m hart goed in de gTen.Meestal komt hij uiteindelijk wel weer zelf in een goed ritme maar duurt soms even .Blijft een heel vervelend gevoel.Ik geb tot afgelopen juli nooit last gehad op een overslag na maar daar heb ik mij nooit druk om gemaakt. Toen in de medis he molen met als uitslag het wpw syndroom. Eerst was ik er heel angstig an maar daar heb ik geprobeerd om v er r heen te zetten en ben gewoon doorgegaan met wat ik altijd deed.Lekker elke dag mn paardje rijden enzo met aldoor weinig klachten. Maar het blijft wel steeds in je achterhoofd meespelen.Afgelopen donderdag voor het eerst hier op gesprek geweest besloten om toch voor ablatie te gaan en tja nu lig ik er al.
Ik heb geen idee ik hoop dan eigenlijk wel weer snel naar huis te mogen in het info boekje stond volgens mij na ablatie nog 1dag blijven als alles goed ggaat.We wachten maar af...
Helaas ze konden me er niet tussen prikken alles liep uit.Echt een teleurstelling gad er toch wel op gehoopt.Moest er we een traantje om laten.Ik heb het zo gehad hier bah! Nu wordt het waarschijnlijk pas woensdag en wil zo graag naar huis naar mn nan en dochtertje. . .
Het wordt nu definitief donderdag dat staat cast.Heb nog een fijn gesprek gehad met mn cardioloog. Nog even volhouden dus.We zijn er wel over uit dat mb ritmestoornis van vrijdag veroorzaakt is doir de tambocor waar ik donderdag nee moest beginnen.Dus die neem ik niet weer in!!!
He verd** wat vervelend weer een dag langer wachten.. maar ja je wil wel. Ik ben zoo trots op mezelf.. moet de komende paar dagen trombosespuitjes.. maar ben zo bang van injecties.. en heb me vanmorgen dus zelf geprikt ohh wat ben ik dapper !!!!!!!!!!!!!!!
Moniqueedgar; Ahh vervelend dat wachten, maar wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je cardioloog. Veel sterkte de komende dagen!
Pipo: goedzo lijkt me ook spannend!
Zelf ook een vervelende week achter de rug gehad. Vorige week heb ik veel last gehad van ritmestoornissen, nu toch weer beginnen met metaprolol, dat verdroeg ik de vorige keer niet wegens mijn lage bloeddruk. Ik zie er nu dus wel tegen op, omdat ik de vorige keer zo duizelig was dat ik soms na een paar stappen lopen alweer moest stoppen omdat het zwart werd voor mijn ogen. Nu wel een lagere dosering om te beginnen, dus hopen dat het helpt....
Goed hoor pipo begrijp heel goed dat dat eng is om bij jezelf te doen.Super van je! Zazzel hoop dat het gied blijft gaan met de netroprolol en dat je geen klachren krijgt.Ik ben nu begonnen met aftellen.Ben donderdag als derde aan de beurt.