Myrthee_ schreef:Hooi, ik heb een vraagje. Ik ga morgen naar de HA omdat ik echt niet goed word van de pil. Ik krijg na 2 weken al flinke buikpijn die pas stopt als ik weer ongesteld ben geweest. Ik heb ook hele erge stemmingswisselingen. Zo kan ik het ene moment heel vrolijk zijn en 2 sec later in janken uitbarsten. Ben ook elke maand flink ziek als ik ongesteld word. Hele erge buikpijn. Heb constant hoofdpijn en word ook regelmatig misselijk als ik m'n pil net heb geslikt.
Maar, wat zou nou een goede optie zijn? Zit zelf te denken aan een spiraal. Maar word je daarmee nou nog ongesteld of helemaal niet meer?
Nou dat had ik dus ook! Ik was of een zombie, of een psycho. Pil na een half jaar mee gestopt, andere pil, ook na een half jaar mee gestopt, over op de nuvaring... Dat beviel op zich goed, maar mijn libido was echt pleite.
Toen mezelf goed achter mijn oren gekrabt en me afgevraagd waar ik mee bezig was? Waarom zou ik mezelf volstoppen met hormonen zodat mijn partner in mij kan ejaculeren ( sorry
) Wat heb ík daaraan? Vind ik dat plaksel zo fijn dat ik niet meer zonder kan? In tegendeel, ik had er echt een hekel aan! Dus ben nu al 8 jaar anticonceptie vrij! En ik voel me heerlijk! Mijn partner schuift er maar lekker iets omheen! Echte aanrader