Maarja denk dat ik daarna niet meteen weer kan hardlopen, kan nog niet eens normaal lopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarja denk dat ik daarna niet meteen weer kan hardlopen, kan nog niet eens normaal lopen
Over een tijdje kan jij ook weer!
Aan hoeveel euro moet ik ongeveer denken? Ik las dat iemand ze voor 60,- had? Dat lijkt me wel echt het minimum?

Irene18 schreef:Heino,, heb ik ook vaak. Altijd naar je lichaam luisteren en langzamer gaan lopen. Niet stoppen!! Al voel je je een slak![]()
Bij mij trekt het dan meestal na een paar minuten weg. Soms ook niet, dan even doorzetten tot je weer mag wandelen, en dan op adem komen.
Ademhaling was ik juist deze sessie erg tevreden over, dus of dat 't is..
. 
none schreef:Ik denk dat ik toch maar wel hardloopschoenen ga aanschaffen, ik ben om. Ik kan ze inderdaad jaren bewaren als ik ze niet veel gebruik, en als ik ze wel veel gebruik zijn ze ook nuttig.Aan hoeveel euro moet ik ongeveer denken? Ik las dat iemand ze voor 60,- had? Dat lijkt me wel echt het minimum?
Dat dan weer niet) Ik vond dat zelf wel een erg fijn idee.
Ben toen wel echt bij les 1 begonnen omdat mn conditie echt bagger was
En aangezien ik er nu een tijdje tussen uit ben geweest omdat ik met een pijnlijke enkel liep nu ook weer bij les 1 begonnen. 

Nu is het bijna zomer en ik wil echt een beetje van m'n buikje af voordat ik op vakantie ga (2e en 3e week van augustus) dus ik ben weer fanatiek aan het hardlopen! ook omdat ik volgend jaar heel graag terug wil naar het middenveld en ik dan wel echt even een iets betere conditie moet kweken weer.
Morgen wordt het hartstikke heet plakweer - 25-29 graden (echt!) en dat is al helemaal niet lekker lopen, dus je kunt beter vandaag gaan!
als je niet gaat is iedereen dit topic natuurlijk enorm teleurgesteld in je
Janine001 schreef:Komop komop komop hardlopen!!![]()
Wat voor programma/lessen gebruiken jullie dan?

maar wat ik doe doe als ik moe begin te worden; songteksten in m'n hoofd afspelen! Gewoon random liedjes van je favoriete band of zo iets en dan de hele songtekst in je hoofd verzinnen. Ben je zo van afgeleid dat je zo rustig weer een halve kilometer verder bent of zo iets! Mii_Jessica schreef:Annetje je had dan nog best een flinke conditie zeg!
Viel mij ook echt heeeeel erg mee. Ik had gedacht dat ik na 5 minuten al kapot zou zijn.
loveshadow schreef:Welkom nieuwe mensen!
ELVIRA, LOPEN ZAL JE!Morgen wordt het hartstikke heet plakweer - 25-29 graden (echt!) en dat is al helemaal niet lekker lopen, dus je kunt beter vandaag gaan!
als je niet gaat is iedereen dit topic natuurlijk enorm teleurgesteld in je
![]()
Ga in ieder geval een stukje hardlopen, al doe je een oudere les of een kleiner rondje dan normaal. Daarna voel je je vast weer veel fitter!
haha oke oke ik ga over een uurtje, ik heb net gegeten. En dan ga ik echt
en we moeten natuurlijk wel 5 september de 5km gaan lopen in 't robbenoordbos samen hé! 

11-11-8 minuten gelopen
met 2 minuten rust tussendoor
Vrijdag nog les 23 lopen en dan hopen dat ik tijdens m'n vakantie (ga zondag weg) de motivatie kan vinden om de fitness in te duiken om op de loopband te gaan