[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 10:58

In de bokt regels staat wel dat je in ABN moet typen dus als ik jou was zou ik dat maar doen :)
Laatst bijgewerkt door lovey_ou op 01-05-12 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 10:59

lovey_ou schreef:
In de bokt regels staat wel dat je in ABN moet typen dus als ik jou was zou ik dat maar doen :Y)

Ben er nog nooit op aangesproken..
Je moet zo veel op deze aardbol...
En ik snap jullie hele probleem niet

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:02

Citaat:
8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.

De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.

En ik snap niet waarom je mij er bij betrekt? Ik meld alleen maar net zoals Myryana dat ABN typen op bokt een regel is. Dat er nooit wat eerder van gezegt is kunnen wij ook niks aan doen maar het zijn nou eenmaal de regels ;)

Ik snap niet zo goed dat jij vind dat ik er een probleem van maak als ik alleen maar de regels naleef :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:06

Ik ben enorm onaardig ja, klopt :j

Mijn hele probleem is dat je in dit topic komt, tips vraagt (ouderoverhaaltips voor een monroe :o? ) tips krijgt, die vervolgens aan je laars lapt. Nouja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar hier zitten mensen die toch aardig wat verstand van piercings hebben. Myryana bijvoorbeeld. Zij (en anderen) raden het je af om te schieten omdat het gewoon slecht voor je oor is. En wat doe je? Juist je laat je helix schieten, omdat je piercen eng vind. Vervolgens raden ze je af te druppelen met sterilon of weet ik veel wat voor troep en toch doe je het. Waarom vraag je überhaupt nog om tips? Je doet toch wat je zelf wilt :')

Maargoed. Ze hebben mooie nieuwe plugs bij AOP:
Afbeelding Ik vind ze echt <3! Helaas vanaf 16 mm.

nikkialex

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:10

Dus daar door hoef je nog niet zo parra te doen als ik wat post,
En als je er problemen mee hebt dat ik hier wat post,
Jammer dan!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:23

Eigenwijs...

Maar goed, Warbling die zijn echt mooi :)

Ik heb van deze het Rainbow Jasper paar besteld.. vond ze zo mooi eruit zien!
Afbeelding

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:24

Myryana schreef:
Eigenwijs...

Ben je nou klaar?
Wat is jou hele probleem?
Leg dat me nou is uit?!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:26

Laten we het hier leuk houden en doe het verder even via PB anders :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:26

nikkialex schreef:
Myryana schreef:
Eigenwijs...

Ben je nou klaar?
Leg dat me nou is uit?!!

Houd er toch over op. Op dit moment zit je ruzie uit te lokken. Laat gewoon en ga verder met je leven. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken en dat geld op iedereen die nu moeilijk doet.

Leuke plugs Myryana! Die zullen wel duur zijn of niet?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:29

Horsii_mine: Viel wel mee eigenlijk, ze waren maar 54USD en ik had een waardebon van 30USD gekregen van iemand dus dat scheelde :D

nikkialex schreef:
Myryana schreef:
Eigenwijs...

Ben je nou klaar?
Leg dat me nou is uit?!!

Volgens mij moet je Warblings post nog eens lezen dan zie je wat mij irriteerd. Ik zie dat je me een PB gestuurd heb, hierop ga ik ook niet antwoorden.

Ik ga nu gewoon weer verder over piercings praten en antwoorden geven aan mensen die wel luisteren.

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:31

Ik meld me hier ook even.

Ik heb sinds Januari 2011 een neuspiercing laten schieten ( ja ik weet heeel slecht maar wist toen nog niks daarover)
En sinds December mijn lippiercing.
Alleen nu jeukt mijn lippiercing soms best wel en ik vroeg me af wat ik daaraan het beste kan doen?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:33

Misschien ligt het aan het materiaal wat je draagt? Jeukt het aan de buitenkant of aan de binnenkant? Ik zou anders kijken of je er een titanium staafje in kan laten zetten of anders bioplast proberen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:36

Gave plugs Myryana! Altijd leuk een waardebon :D
Ik had toen 75 euro van AOP gewonnen, was ook leuk shoppen haha.

De meeste plugs van Quetzalli zijn onwijs gaaf, maar alleen in grote maten (en duur := )
Ik draag nu simpele chirurgisch staal tunneltjes, af en toe draag ik silicone tunneltjes in van die leuke felle kleurtjes. Of een plugje, want ik heb UV tunneltjes met een dinosaurus :') En ook glazen tunneltjes van Gorilla Glass, maar die flares zijn zo groot dus die gaan niet echt makkelijk in :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:39

Ik ga een bepaald persoon in dit topic ook maar negeren, anders zit ik me alleen maar op te fokken :x Kan mijn energie beter besteden.

@Warbling: Ik ben niet zo van het stretchen etc., maar die plugs zijn echt mooi zeg! Jammer dat ze pas vanaf zo'n grote maat verkrijgbaar zijn.

@Myryana: Ook heel mooi! Is zoiets niet zwaar om te dragen? Het ziet er namelijk 'zwaar' uit.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:43

Gaaf zijn ze he :D Deze staan ook nog op mijn verlanglijstje:
Afbeelding
Die zijn er wel in 8 mm 8-)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:48

Warbling: Die heb ik toevallig en die zijn heel mooi vind ik :)

Bonjoy: Iemand had toevallig het gewicht nagevraagd op het forum van die site en ze zijn 13.2g dus dat valt op zich nog wel mee. Ik draag ze wss ook niet lang per dag en wissel ze ook wel met gewone plugs op de dag. Ik heb zwaardere hangers namelijk diegene rechts bovenaan op de foto.
Afbeelding

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:49

@Myryana, Mijn piercing jeukt aan de buitenkant, er zit al titanium in volgensmij maar boiplast zou ik ook kuonnen proberen bedankt!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:50

Ff een vraagje hé,
Stel, je oorbel scheurt heeel erg uit, kan je er dan ook een plug indoen? Dat je zo'n rond gat ding krijgt?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:50

JuudKaas schreef:
@Myryana, Mijn piercing jeukt aan de buitenkant, er zit al titanium in volgensmij maar boiplast zou ik ook kuonnen proberen bedankt!

Zit er ook een titanium balletje op? Het lijkt mij een soort van contact irritatie. Overigens mocht je het niet vertrouwen dan raad ik je aan terug naar de piercer te gaan.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:53

Zo, die zien er goed zwaar uit ja :=

Ik zat een tijdje geleden te denken om een smiley te nemen. Had al bijna de piercingshop gebeld voor een afspraak. Tot ik me ineens bedacht dat ik een blaasinstrument bespeel en dat dat dus niet kan :)*

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:57

Ja die zijn kennelijk 46.9g haha, dat wist ik ook niet, had het net even opgezocht.

Smiley gaat idd lastig met een blaasinstrument, sowieso mondpiercings/tongpiercings zijn dan niet aan te raden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:59

Haha ja dat is dan niet echt praktisch inderdaad ...

Myryana .. die je hebt besteld zijn echt mooi :j En valt nog best mee qua gewicht, ze lijken veel zwaarder om te zien vind ik.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:01

@Myryana: Nee weet ik :P Maar ik dacht er toen gewoon niet aan. Ik ben nu ook sinds kort concertmeester van de fanfare (wow dat klinkt eng) dus stoppen doe ik ook niet voor een piercing :D

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:10

Ik heb laatst geprobeerd verder te stretchen naar 4 mm met een setje van AOP waarbij de de tunnel op de taper schroeft. Hier zat een scherp randje aan waardoor het gaatje is gaan bloeden. Ik heb nu weer mijn 3 mm erin gedaan om het te laten helen. Hoe lang moet ik nu wachten voor ik weer verder kan, gewoon een maand of langer omdat het wondje is geweest?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 12:15

ShirleyM schreef:
Ik heb laatst geprobeerd verder te stretchen naar 4 mm met een setje van AOP waarbij de de tunnel op de taper schroeft. Hier zat een scherp randje aan waardoor het gaatje is gaan bloeden. Ik heb nu weer mijn 3 mm erin gedaan om het te laten helen. Hoe lang moet ik nu wachten voor ik weer verder kan, gewoon een maand of langer omdat het wondje is geweest?

Ik zou minimaal een maand wachten, en eigenlijk ook nog naar 2mm terug gaan maar dat is beetje eigen keuze.