Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
nikkialex schreef:Myryana schreef:Eigenwijs...
Ben je nou klaar?
Wat is jou hele probleem?
Leg dat me nou is uit?!!
nikkialex schreef:Myryana schreef:Eigenwijs...
Ben je nou klaar?
Wat is jou hele probleem?
Leg dat me nou is uit?!!
JuudKaas schreef:@Myryana, Mijn piercing jeukt aan de buitenkant, er zit al titanium in volgensmij maar boiplast zou ik ook kuonnen proberen bedankt!
ShirleyM schreef:Ik heb laatst geprobeerd verder te stretchen naar 4 mm met een setje van AOP waarbij de de tunnel op de taper schroeft. Hier zat een scherp randje aan waardoor het gaatje is gaan bloeden. Ik heb nu weer mijn 3 mm erin gedaan om het te laten helen. Hoe lang moet ik nu wachten voor ik weer verder kan, gewoon een maand of langer omdat het wondje is geweest?