Wie weet er trouwens goede tussendoortjes om eens af te wisselen met rijstewafels? (behalve ontbijtkoek en eierkoek)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nell_ schreef:Vandaag trouwens maar 1147kcal op. Niet echt veelDus morgen toch echt tussendoor nog een bak yoghurt oid inplannen.
Wie weet er trouwens goede tussendoortjes om eens af te wisselen met rijstewafels? (behalve ontbijtkoek en eierkoek)
CCCCC schreef:MightyJoe schreef:Sporten jullie veel??
Ik heb een sport dip... Begin echt haat gevoelens te krijgen voor de sportschool..
Ik vind de sportschool ook helemaal niks hoor.
Ik doe nu,
Zumba (iedere avond 20 min)
Hardlopen (iedere ochtend 60 min)
Paardrijden (5 x p/w, 60 min, waarvan 1/2 keer les is en dus haaaard werken)
Heb nu vakantie, dus is beter!
Corelli schreef:Ik heb de hele dag als een malle gestudeerd en a mezelf nu op sushi trakterenik beloon mezelf met eten, slecht maar heerlijk haha
Loes: die belly les, is dat een nieuwe les met oa buikdans?
Marijkjuh schreef:MightyJoe schreef:Sporten jullie veel??
Ik heb een sport dip... Begin echt haat gevoelens te krijgen voor de sportschool..
Ik sport vrij veelVaak ga ik 3 keer per week naar de sportschool waar ik dan een lesje Zumba of Sh'Bam mee pak en vervolgens nog een 30 min. cardio doe. Als ik niet aan een groepsles mee doe, doe ik meestal 45/50 min. cardio. En dan nog 1 a 2 keer hardlopen en 6 dagen per week 1 of 2 paarden rijden
Vandaag heb ik trouwens een mega vreetkick, gedoe met jongens/zelfbeeld/vrienden enz., en aangezien ik een echte emotie eter ben gaat het dus lekker
![]()
Maar ik snap je haatgevoelens, af en toe heb ik ook van die fases, je moet je er gewoon even doorheen schoppenEn Zumba vind ik juist heel leuk.
Er kwamen trouwens weer wat mooie figuren voorbijEn iemand die 30km per dag fietst, respect! Ik doe het je niet na.