Maar ik wil bijna in slaap vallen. Kan ik 50 minuten powernappen èn ontspannen.
poes
Geplaatst: 13-09-15 14:32
Ik had sport massage, is idd achteraf leuker dan moment zelf vooral waar het vastzit is echt huilen klassieke massage is altijd leuk en anders hotstone massage schijnt ook erg relax te zijn.
Laatst bijgewerkt door poes op 13-09-15 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Hotstone is idd ook lekker Het zijn grote, gladde keien die in heet water gelegd worden - en dus (behoorlijk) warm zijn en mét die stenen én olie wordt je lichaam gemasseerd. Van je nek tot aan je voetzolen
Je moet misschien ook even bedenken; bij de eerste wordt je voorkant gemasseerd lees ik. Dan denk ik ..eh...buik en benen alleen.?? Nou ja...beetje genanter dan de achterkant
Ben ook erg benieuwd naar Deverona in Den Bosch. Iemand daar ervaring. Mee?
Zijn er afgelopen zomer geweest en we vonden het beide erg fijn!
Mooie ruimtes,veel afwisseling,ruim en niet megadruk. Staat zeker weer op ons verlanglijstje.
1e indruk vond ik wat streng maar dat viel 100% mee.
elenaMM77
Geplaatst: 13-09-15 14:54
schuift ook gezellig aan.. ga niet heel vaak maar vooral in het winterseizoen gemiddeld 1x per twee maanden..
mijn favo's
thermen 5 mei in Leiden. Thermen holiday (of hoe die nu heet) in Zuidwolde sauna Westerberg Gorredijk..
in het verleden was Westerbergmate Leeuwarden (broer van Gorredijk) ook goed te doen, maar door financieel slecht beleid werd het helaas steeds minder en is hij uiteindelijk ook gesloten. kleine stadssauna
waar ik absoluut niet meer heen ga: De zwaluwhoeve..
super massaal, druk en ik vind het er bijna kliniekachtig aandoen.. niets voor mij, geef mij maar gezellig met knusse ditjes en datjes. ondanks dat 5 mei wellicht net zo groot is kwa capaciteit heb ik daar nooit echt het gevoel gehad dat het groot/druk was.
Thermen 2000, leuk voor de warme baden, maar voor het sauna gedeelte een afrader, niets bijzonders, vooral duur vanwege het kuurbad.
----
mijn levensweg is vanuit het Westen van Nederland, via het Noorden nu in het zuiden aanbeland (ik reis dus niet het hele land over voor een sauna, maar ben gewoon het hele land over verhuisd).
maar goed nu woon ik dus in Brabant en vraag mij af wat daar een fijne sauna is, nu de herfst begint te naderen..
Heeft iemand hier ervaring met de sauna in Helmond toevallig. is voor mij echt zo'n twijfel, zal ik wel of niet daar eens heen? gaat om Fitland (schijnen op meerdere locaties ook te zitten?)
Echt? Zoals? Het is mijn favoriete behandeling, ook omdat ik de massages altijd wel ergens beter en goedkoper kan krijgen. Vind het toch altijd een beetje lopende bandwerk bij (grote) saunacomplexen. Een hamam kan ik niet overal krijgen en vind het een heerlijke combi van warm water, zachte zeep, scrub en massage Moet er wel bij zeggen dat ik hem bij de VB niet heb gehad, mijn ervaringen hebben met name betrekking op Thermen Bussloo
Bij de veluwse bron heb ik een keer een rasul gehad (vreselijk, echt een afrader. Je doet alles zelf ) en een keer een indiase hoofdmassage. Dat was wel lekker maar erg kort (25 min?) en wel erg soft.
Pattypaard
Geplaatst: 14-09-15 20:51
Mij spreekt de Balinese het meest aan KimD Klinkt wat meer als een ontspannen maar toch effectieve massage. Erg leuk cadeau van het werk zeg!
Ik ga morgen met moeders naar sauna Dennemarken waar we beide nog nooit geweest zijn in. Moeder weet het nog niet maar ze krijgt morgen een Bamboe massage, cadeautje .
Over 2 weken gaan we naar Aquadroom in Maaseik (B), schijnt een fijne sauna te zijn dus ben benieuwd. Was via een deal met fish spa, massagestoel, witte chocoladepakking en badkaviaar voor in het voetenbad.
Ik ga altijd met een vriendin naar sauna Sare. Maar nu willen we eigenlijk allebei een keer iets anders maar wat niet te ver weg is omdat je na de tijd altijd best moe bent. Nu kwamen wij uit op sauna thermen Bussloo. Ik vraag mij nu af of dit echt een goede sauna is.