Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PartoutZ schreef:Hoelang je ongesteld blijft is voor iedereen wisselend.. Je moet hoe dan ook als je vandaag stopt volgende week donderdag weer beginnen, ook al ben je dan nog ongesteld. Als je nu doorslikt heb je inderdaad die doorbraak & daarna nog je ongesteldheid.
Je bent volledig veilig, ook in je stopweek
Normaal gesproken wordt je ongesteld & 2 weken na je eerste dag van je ongesteldheid vind je eisprong plaats.
Die eisprong maakt dat je zwanger kan raken. De pil zorgt ervoor dat je die eisprong niet krijgt.
Dus met je stopweek ben je ook gewoon veilig
PartoutZ schreef:Je mag je stopweek niet verlengen, dan ben je nl niet meer beschermd.
Je mag hem wel verkorten, maar ik zou hem ook weer niet te kort maken
Een dagje of 2 eerder beginnen kan geen kwaad.
Vandaag je laatste pil is volgende week donderdag weer je eerste
Mars schreef:Vervelend zeg
Hopelijk heb je baat bij de nuvaring. Wordt er nog wel iets gedaan aan de bloedarmoede?
lammie2701 schreef:hoi hoi,
nou nu dit weer...
in november geen menstruatie gehad en vanaf 1 december iedere 2 weken menstruatie en nog heftiger dan ooit ook, lijk wel leeg te lopen...
bij gynaecoloog geweest en daar was alles prima...gisteren enorm duizelig en ook flauwgevallen en vandaag weer huisarts gebeld...
volgens haar (vervanger) liep ik tegen bloedarmoede aan gezien mijn klachten en konden die bloedingen komen door te weinig oestrogeen...maar tegen de combinatiepil kan ik niet ivm migraine...
nu afgesproken om de nuvaring te proberen ivm lage dosering van beide hormonen en de plaatselijke werking...dus hoop dat dit dan wel werkt...
cerazette is het dus ook echt niet voor mij...
zonnebloem18 schreef:XmissdaphX schreef:Ik heb een vraagje voor de nuvaring gebruikers...
Bij mij glijd hij regelmatig naar beneden....
Jullie ook last van?
En hij zit echt diep genoeg want verder krijg ik hem niet
Wat doen jullie ertegen?
Die van mij blijft netjes zitten waar hij hoort, blijft hangen achter mijn schaambeen.
Heb je dit al vanaf het begin of is het zo ineens dat je dit hebt?
Elin_ schreef:PartoutZ schreef:Je mag je stopweek niet verlengen, dan ben je nl niet meer beschermd.
Je mag hem wel verkorten, maar ik zou hem ook weer niet te kort maken
Een dagje of 2 eerder beginnen kan geen kwaad.
Vandaag je laatste pil is volgende week donderdag weer je eerste
Nou dat zou dus het normale zijn (vandaag laatste pil en volgende week weer op donderdag beginnen) ,maar ik wil dus juist die van vandaag overslaan , omdat het dan beter uitkomt (ergste gehad voor school begint)
Maar dit is pas 1ste maand dat ik deze pil hebMaakt dit allemaal niet uit ?
XmissdaphX schreef:Nou na een week eigelijk...
Ben nu ook ongesteld geworden dus heb hem er maar uit gehaald.
Nog 1 ring proberen en anders toch echt weer naar de gyneacoloog
comeclose schreef:Hoi,
Ik had een vraagje zijn er ervaringen met implanon. Ik heb hem sinds oktober en ben echt steeds periodes van 2 weken of langer ongesteld. Meer mensen last hiervan?