Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Welke artist zouden jullie aanraden voor een tattoo van een rat, in deze stijl, met namen eromheen? Heb deze stijl nog niet gezien op de site van mijn nieuwe vaste adres... dus ik sta nog open voor suggesties. Enige "eisen" die ik heb:
Moet met de trein bereikbaar zijn.... en liever niet in Limburg ofzo, want ik woon in de prov. Groningen
Joanne1987 schreef:Wil je dat op 1 pols? Zou ik niet doen, ookal is het ene binnenkant en andere buitenkant, denk dat het veel te druk wordt. Maar dat idee heb ik sowieso als ik je idee voor die 2e tattoo hoor...
Chantal22 schreef:Hallo allemaal!!
Ik lees regelmatig mee maar nooit gepost...
Ik wil al heeeeeel lang een tatoeage, maar wist nooit precies wat en ik vind veel mooi maar ik wil wel iets wat voor mij persoonlijk veel betekent. Nu met de geboorte van onze dochter heb ik gezegd dat ik mijn 1e tatoeage laat zetten![]()
Nu zie ik hier regelmatig mooie kunstwerken voorbij komen met bijzondere betekenissen en vroeg mij of jullie nog ideeën hebben voor mij.
Ik wil zowieso de naam van mijn dochter, Kensi, maar ik wil daar 'iets' bij. Een symbool of teken (in de breedste zin van het woord) wat het gevoel en de band weergeeft tussen mij en mijn dochter... En ik vind het heel moeilijk![]()
Ik heb al veel gegoogled en gezien, maar tot nu toe moeilijk om iets te vinden wat mij aanspreekt.
Ik heb een idee van een roze roos (staat voor liefde, puurheid en roze staat voor geboorte) met de naam, maar wil graag nog meer ideeën op doen![]()
Ik ga vrijdag naar de shop om te laten tekenen dus ben benieuwd of jullie nog ideeën hebben die ik hierin misschien ook kan meenemen, brand los!!
Alvast bedankt!!
Gimli_ schreef:Et voilà, heb even m'n broertje foto's laten maken haha.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XK6KDZX8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEEKYMDT.jpg
De buddha zelf moet dus nog gekleurd/geschaduwd worden, de kringen krijgen 'n motiefje, de bloesems worden roze gekleurd en boven het geheel komt nog een regel tekst.
Dat is dus voor volgende keer.