[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:51

En wat gaat het worden?

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:58

Voor aanstaande vrijdag wordt het het volgende stukje tekst, wat op erg veel dingen in het (dagelijkse) leven slaat en op het gedrag van veel mensen, vinden wijzelf:

Those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't here the music

Het lettertype zijn we nog niet uit, en ik weet nog niet op welke plek ik deze zou willen laten zetten. We zullen naast deze nl nog een gezamelijke tattoo laten zetten, maar die wordt een stukje groter en bevat o.a. de initialen van ons 3en. Het uiteindelijke ontwerp daarvan is nog niet helemaal klaar. Maar die wil ik graag (ergens) op mijn rug laten zetten. Alleen het stukje tekst weet ik dus nog niet...iemand suggesties :o ;)

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:01

Noon : Oppassen met die zin hoor, daar staat een fout in. Het moet 'hear' zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:06

Ja even goed de tekst laten nakijken. Persoonlijk vind ik m erg lang maar dat is uiteraard eigen keuze :j

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:41

Haha, my bad :o

@t Jolien: het is idd wel een lange zin ja, daarom moeten het sowieso meerdere regels worden. Ben niet zo breed :P

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 08:05

Ik heb een tattoo artiest gevraagd om advies qua grootte en breedte van de LiveLove tattoo op mijn pols, zij adviseert een lengte van minstens 7 cm. Dan kan ik hem niet in de breedte op mijn pols zetten want die is maar 5 cm.. Dus dan moet ie in de lengte, weet niet of ik dat ook een goede plek vindt.

Ik heb in dit topic gelezen over plakplaatjes en ik denk dat ik dat ga uitproberen. Dan kan ik zien hoe het staat en het is wat mooier dan wanneer ik hem zelf met stift erop kladder :P

Oh ja en ik zit erover te denken om aan de andere kant van mijn pols (de buitenkant) een afdruk van een honden/katten pootje, een mensenhand en een paardenhoef neer te zetten, dat kan ik dan ook uit proberen met een plakplaatje.
Zouden die poot afdrukken op de buitenkant dan in dezelfde afspraak gezet kunnen worden als die LiveLove tattoo?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 09:53

Wil je dat op 1 pols? Zou ik niet doen, ookal is het ene binnenkant en andere buitenkant, denk dat het veel te druk wordt. Maar dat idee heb ik sowieso als ik je idee voor die 2e tattoo hoor...

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:46

Banjer schreef:
Welke artist zouden jullie aanraden voor een tattoo van een rat, in deze stijl, met namen eromheen? Heb deze stijl nog niet gezien op de site van mijn nieuwe vaste adres... dus ik sta nog open voor suggesties. Enige "eisen" die ik heb:
Moet met de trein bereikbaar zijn.... en liever niet in Limburg ofzo, want ik woon in de prov. Groningen :D
Afbeelding

Ik heb vorige week bij Blitz in Poelerstraat eentje laten zetten, was er erg tevreden over :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:07

Waar is de Poelestraat Brittol? (vanaf het grote station of station Noord gezien)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:41

Joanne1987 schreef:
Wil je dat op 1 pols? Zou ik niet doen, ookal is het ene binnenkant en andere buitenkant, denk dat het veel te druk wordt. Maar dat idee heb ik sowieso als ik je idee voor die 2e tattoo hoor...

Ja, ik heb nog eens gekeken en waarschijnlijk passen die drie afdrukken niet op mijn pols. Pff, ik wou dat ik brede polsen had :Y)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:52

Banjer schreef:
Waar is de Poelestraat Brittol? (vanaf het grote station of station Noord gezien)

Vlakbij de Grote Markt.

Chantal22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:47

Hallo allemaal!!

Ik lees regelmatig mee maar nooit gepost :o ...

Ik wil al heeeeeel lang een tatoeage, maar wist nooit precies wat en ik vind veel mooi maar ik wil wel iets wat voor mij persoonlijk veel betekent. Nu met de geboorte van onze dochter heb ik gezegd dat ik mijn 1e tatoeage laat zetten :D

Nu zie ik hier regelmatig mooie kunstwerken voorbij komen met bijzondere betekenissen en vroeg mij of jullie nog ideeën hebben voor mij.
Ik wil zowieso de naam van mijn dochter, Kensi, maar ik wil daar 'iets' bij. Een symbool of teken (in de breedste zin van het woord) wat het gevoel en de band weergeeft tussen mij en mijn dochter... En ik vind het heel moeilijk :+
Ik heb al veel gegoogled en gezien, maar tot nu toe moeilijk om iets te vinden wat mij aanspreekt.
Ik heb een idee van een roze roos (staat voor liefde, puurheid en roze staat voor geboorte) met de naam, maar wil graag nog meer ideeën op doen :D

Ik ga vrijdag naar de shop om te laten tekenen dus ben benieuwd of jullie nog ideeën hebben die ik hierin misschien ook kan meenemen, brand los!!
Alvast bedankt!!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:31

je kan een hand of voet afdrukje erbij laten zetten

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:04

(excuses, mijn toetsenbord is er net mee opgehouden, de J maar dan in spiege.bee.d doet het niet)

ik ga aan de tekst.

eerst mijn vriend die wi. "it's too co.d outside for ange.s to f.y"

en ik weet nog niet we.ke tekst ik wi.
ik ben een teksten mens, verame. a..es wat mij aanspreekt, dus heb tevee. keuze :/

min favo van dit momen is:
"wie eer.ijk is in a..es za. we. eenzaam zijn"

en anders word het vast een tekstje uit iets van MUSE, diary of dreams of Mumford and sons.
:)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:09

Chantal, wat Apincy al zegt vind ik een handje of een voetje wel erg mooi :j

Moonprayer: Anders een maand lang een tekst die je mooi vind op je deur of iets waar je veel naar kijkt (spiegel?) plakken en kijken of je het na die maand ook nog zo mooi vind :)

Ik heb een prachtig ontwerp gezien van vlinders die van het schouderblad over de arm vliegen. Wou eerst een kolibrie laten zetten maar wegens omstandigheden ga ik die niet meer doen :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:46

KarinvdM schreef:
Banjer schreef:

Vlakbij de Grote Markt.

Dank je! Dan moet ik het wel vinden :)

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:54

Een zijstraatje van de grote markt inderdaad :j
Bij de febo, in die hoek!

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 09:22

Chantal22 schreef:
Hallo allemaal!!

Ik lees regelmatig mee maar nooit gepost :o ...

Ik wil al heeeeeel lang een tatoeage, maar wist nooit precies wat en ik vind veel mooi maar ik wil wel iets wat voor mij persoonlijk veel betekent. Nu met de geboorte van onze dochter heb ik gezegd dat ik mijn 1e tatoeage laat zetten :D

Nu zie ik hier regelmatig mooie kunstwerken voorbij komen met bijzondere betekenissen en vroeg mij of jullie nog ideeën hebben voor mij.
Ik wil zowieso de naam van mijn dochter, Kensi, maar ik wil daar 'iets' bij. Een symbool of teken (in de breedste zin van het woord) wat het gevoel en de band weergeeft tussen mij en mijn dochter... En ik vind het heel moeilijk :+
Ik heb al veel gegoogled en gezien, maar tot nu toe moeilijk om iets te vinden wat mij aanspreekt.
Ik heb een idee van een roze roos (staat voor liefde, puurheid en roze staat voor geboorte) met de naam, maar wil graag nog meer ideeën op doen :D

Ik ga vrijdag naar de shop om te laten tekenen dus ben benieuwd of jullie nog ideeën hebben die ik hierin misschien ook kan meenemen, brand los!!
Alvast bedankt!!

Ik heb de naam van mijn dochter op mijn pols staan, met een rood/roze anemoon. dit is haar geboortebloem en de kleur staat voor liefde en meisje!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 09:34

Gimli_ schreef:
Et voilà, heb even m'n broertje foto's laten maken haha.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XK6KDZX8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEEKYMDT.jpg

De buddha zelf moet dus nog gekleurd/geschaduwd worden, de kringen krijgen 'n motiefje, de bloesems worden roze gekleurd en boven het geheel komt nog een regel tekst.
Dat is dus voor volgende keer. :+

Waaw, deze is echt prachtig! Vind dat zo super, grote tattoo's! Heb zelf verschillende 'stukjes' op m'n rug, is zo gekomen met de jaren, maar als ik overnieuw kon beginnen, ging ik waarschijnlijk ook voor een volledig back piece :))

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:33

Afbeelding
Staat voor m'n ouders en zussen, 3 week geleden laten zetten.

Chantal22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:44

Bedankt voor de reacties.

Een handje/voetje vind ik persoonlijk niet zo...

Espritje, de geboortebloem is ook heel gaaf, als het een mooie is haha!
Heb je misschien een specifieke site waar je dit kunt opzoeken, heb al gegoogled maar kom verschillende tegen (o.a.zonnebloem) en wil wel graag het juist hebben natuurlijk ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:54

Emilio, het idee vind ik heel mooi, de sterretjes zelf vind ik heel lelijk gezet...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:17

Joolien schreef:
Emilio, het idee vind ik heel mooi, de sterretjes zelf vind ik heel lelijk gezet...

Mee eens...

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:58

Kunnen jullie een tattooshop aanbevelen in de regio Alphen aan den Rijn? Heb wel zitten googelen, maar vanaf een website krijg ik nog niet geheel een indruk. Dus als mensen een goede weten...dan kan ik eens irl gaan kijken.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 12:16

Ik heb de mijne in Spanje laten zetten afgelopen zomer:
Afbeelding