Fenneeee schreef:uhm 1 x perdag savonds nu 2x per dag met fysologish zeezout,
ow oke, en hoelang heb je hem?
1x perdag is wel heeel erg weinig!
Ik maak hem 3x perdag schoon met unicura.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenneeee schreef:er staat op dat boekej dat ik heb gekregen dat ik hem 1x per dag moet schoonmaken, en dat heb ik 3 weken lang gedaan nergens last van gehad en sinds 2 dagen geleden is het zo
Fenneeee schreef:ja oke maar ik heb dr sochtends nooit tijd voor moet al om 6 uur uur me bed uit dus ik doe het altijd savonds, maar ik kijk het wel ff aan en anders ga ik terug naar de piercer want als ik twijfelde moest ik elke week even terug komen fso iets
xTammyy schreef:Oh okee begon me al zorgen te makenWoensdag krijg ik mn navelpiercing, stiekem al een beetje zenuwachtig maarja. Resultaat zal wel mooi zij hoop ik
Neem aan dat de piercer trouwens er nog meer informatie over geeft, over de verzorging enzo?
Eva_D schreef:De meningen zijn er maar net over verdeeld.
Je hebt allerlei kampen in de piercing wereld.
1 is LITHA (leave it the hell alone, laat je lichaam het zelf oplossen)
2 is zeezout, sommige elke dag, sommige als het nodig is (beetje het idee van 1 maar met een beetje hulp)
3 is Unicura gebruiken en 2x per dag mee wassen (sommige 1x) ik vind deze zelfs het prettigst werken. (dood ook bacterieen maar niet zo agressief als alcohol)
4 mensen die alcohol of sterilon gebruiken en dus alle bacterien doodmaken, maar dit word niet meer aangeraden.
Dus denk dat Fenneee gewoon zo geadviseerd is door haar piercer. Nix mis mee opzich, maar als ie ontstoken is kan je het wellicht iets vaker doen, maar andere zullen zeggen met rust laten.