Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:10

_Inga schreef:
Ik weet niet of deze tip al is gegeven, maar de gel eyeliner van catrice, voor 3,99! Met een eyeliner kwastje aanbrengen, zit super strak en blijft toppie zitten!

Ik ga binnenkort nog even de bruine variant halen!

Ik heb nu de gel eyeliner van catrice, ebay merk, elf(ook bruin) en coastal scents, het nadeel val die van catrice vind ik dat hij er gewoon bijna niet af te krijgen is als ie opgedroogd is :=

Afbeelding

ik heb dat kwastje btw ook, maar ik gebruik een mini kwastje, daarmee kan je snel dunne strakke lijnen trekken :D even kijken of ik een foto heb..

ah ja..

Afbeelding
het rechter kwastje :D

SillieXTanja

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:22

Dat is wel een heeeeel dun kwastje :o

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:19

Kunnen jullie me zeggen bij welke andere producten ongeveer in het rek de oogschaduwbasis in de hema te vinden is? Heb hem gisteren tevergeefs gezocht, intussen wel een foto gegoogeld zodat het me volgende keer misschien wel lukt, maar als jullie me dit nog kunnen zeggen lukt het me zeker ;)

Ik was wel wat gehaast gisteren dus heb ook niet heel erg de tijd genomen om te zoeken..

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:59

xDramaQueen schreef:
_Inga schreef:
Ik weet niet of deze tip al is gegeven, maar de gel eyeliner van catrice, voor 3,99! Met een eyeliner kwastje aanbrengen, zit super strak en blijft toppie zitten!

Ik ga binnenkort nog even de bruine variant halen!

Ik heb nu de gel eyeliner van catrice, ebay merk, elf(ook bruin) en coastal scents, het nadeel val die van catrice vind ik dat hij er gewoon bijna niet af te krijgen is als ie opgedroogd is :=

Afbeelding

ik heb dat kwastje btw ook, maar ik gebruik een mini kwastje, daarmee kan je snel dunne strakke lijnen trekken :D even kijken of ik een foto heb..

ah ja..

Afbeelding
het rechter kwastje :D

is dat kwastje van de hema? die heb ik vandaag ook gekocht maarvind hem erg hard voor op me oog, heb jij hem zachter gekrege?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 02:02

die roze is idd van de hema, maar die gebruik ik nooit... die hele rechter zat toen bij kwasten van ebay :D

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:22

ik bedoelde juist die lichte kwast haha.
iemand tips hoe je die zachter kunt maken/
ik vind die gelliner van catrice wel makkelijk eraf te halen, vanmorgen gewoon met een simpel make up doekje van dec1000 er zo afgeveegd.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:16

De gel eyeliner van catrice krijg ik er ook makkelijk af. Ik gebruik van die doekjes van nivea, gaat het heel makkelijk mee. Ik heb ook doekjes liggen van demakup ofzo, en daarmee krijg ik het écht niet weg. Het ligt dus een beetje aan welke remover je gebruikt

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:44

Nja ik vind het fijn dat ie juist zo goed blijft zitten.. En even met een washandje eraf halen en daarna met eyemake up remover pads van de etos (lotion)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:50

ik trek meestal een lijn met een andere gelliner en vaak doe ik die van catrice dan eroverheen :j

ik heb toen een testje gedaan op mijn hand, 3x vegen (met remover) die van coastel en catrice bleven het langst en die van catrice was bijna niet vervaagd _O-

ik kan alleen remover gebruiken van de kruidvat, ik heb door de demakeup doekjes en keer bij de dokter gezeten -O-

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:00

Ik zet altijd eerst een lijn met een (goedkoop) oogpotlood en dan ga ik met eyeliner eroverheen, zo krijg ik wel een nette lijn :j .

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:16

Ik heb net bij de kv de esseence eye soufle gekocht volgens mij een basis zag er goed uit dus ben benieuwd

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:36

ik heb een vraag:

weet iemand een merk of een winkel die dier proef vrij make-up heeft?

alvast bedankt :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:38

the body shop :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:24

korrie22 schreef:
ik heb een vraag:

weet iemand een merk of een winkel die dier proef vrij make-up heeft?

alvast bedankt :D

http://proefdiervrij.nl/cosmeticagids , hier staan alle merken etc die dierproefvrij zijn :) ! Het zijn er gelukkig aardig wat, persoonlijk vind ik testen van cosmetica op dieren niet nodig.. :7 Heeft er iemand ervaring met de kwasten van ELF?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:19

ELF is dierproefvrij, en NYX ook, maar dat is alleen via internet verkrijgbaar

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:01

Ja ik heb een aantal kwasten van Elf. Voor die prijs (1 euro) vind ik ze echt prima. Alleen de blendingkwast verliest wat haren, maar die moet dan dan gewoon even wassen en de losse haren zachtjes eruit halen. Vind het daarna echt een fijna kwast. :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:06

SillieXTanja schreef:
Ben vandaag naar het kruidvat geweest :)
& heb dit gekocht, en ben er echt tevreden over !

Afbeelding

Het droogt mijn vette huid mooi uit en geeft een mat effect, en het is ook een soort foundation, er staat op dat het de poriën open laat :D

Is deze fijn?

Ik heb dezelfde alleen dan gewoon met bruine dop snap je. Maar die druipt er na het stappen bijkans af omdat ik zo'n vette huid heb.

Dit is een aanrader?

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:19

Ja die stond er ook, maar vriendin had me deze aangeraden ;) Heb deze 2 dagen op gehad stappen en het was er warm dus heb k veel gezweet en deze blijft goed zitten moet ik zeggen, alleen moet je niet je zweet gaan afvegen want dan veeg je em mee. Verder is die echt goed en ben er zeer blij mee ^^

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:43

mlc schreef:
Ja ik heb een aantal kwasten van Elf. Voor die prijs (1 euro) vind ik ze echt prima. Alleen de blendingkwast verliest wat haren, maar die moet dan dan gewoon even wassen en de losse haren zachtjes eruit halen. Vind het daarna echt een fijna kwast. :j

Ja daarom, de prijs is wel fijn! Ik denk dat ik die maar ga halen dan.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:19

heb afgelopen vrijdag ook de gel eyeliner van essence gekocht met bijbehorend kwastje om op te brengen en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben +:)+

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 15:27

Ik heb ook de kwasten van elf, vind ze erg fijn, alleen nu na een jaar ofzo (intensief gebruikt worden) vallen die metalen dingetjes met de kwastjes erop van het stokkie af :P Ik denk dat dat een hint is!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:06

Ohja, dat had ik ook _Inga. Toen ik mijn kwasten bij Elf had gekocht viel dat bovenstukje er bij één direct al af. Vast gelijmd met goede, sterke lijm en nu zit 'ie weer goed vast. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:22

dat heb ik idd ook bij eentje :')

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 08:51

Ooh, als het daarbij blijft is het niet zo erg :) , zeker niet voor die prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:06

Al even stil hier!
Heeft iemand tips voor roodharigen? Heb tutotials op youtube gezocht, maar je schijnt als roodharige niet of nauwelijks make-up te mogen gebruiken (kom op, grijs en roze-achtig is erg saai).
Heb van mijn moeder een complete set make-up gekregen (alsof ik nog niet genoeg had haha) en ga vanavond weer eens aan het kleuren! Ik zal foto's maken en ben benieuwd naar jullie mening erover!