Het kan meestal wel eerder dan 6 maanden, maar na een week zou ik het nog niet doen.. Het kan best dat het zwellen etc. nog komt, mijn helix ging na een maand opeens onwijs etteren.
Me tong is helaas beetje opgezwollen, verwisselen van de balletje deed iemand die ervaring op wilt doen. En na een maand is dat toch nog wel erg gevoelig als er aan word getrokken haha. Het lukte dr niet en mn tongpiercing zat erg strak dus het deed wel ff flink zeer, maar uiteraard me leuke balletjes en wachten tot de mini zwelling weer is gezakt.
Hey, ik heb nog ff een vraagje over mn navelpiercing. Sinds 2/3 dagen zit er een bultje, ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen. Maar ik kan het indrukken en het doet verder geen pijn maar ziet er wel een beetje vreemd uit. Weten jullie wat het kan zijn?
@Niien, Dat had ik bij mijn oorpiercing. (halverwege mijn oor) Na een week of twee was 't bultje kapot gegaan en kwam er ontzettend veel bloed en een beetje viezigheid uit. Daarna is hij perfect genezen en nooit meer last van gehad. Ik denk dus dat het niet zoveel kwaad kan. (Maar ik ben natuurlijk geen expert he )
Het leuke van gestretchte piercings.. je kan er dingen doorheen doen ^^ 5mm septum snor
En dit is eigenlijk een uitprobeersel.. origineel een 3mm neushoop maar omdat mijn neuspiercing niet meer op die lengte is heb ik hem door een earskin gehaalt in mijn neus
Ik heb een neuspiercing, sommige vinden het raar want ik heb een 'gat' door me neus. Soms wil ik hem er uit halen, want ik word er nogal onzeker van, want door mijn kleding ben ik ook meteen een emo. -.- , maar dan heb ik een onwijs groot gat.
Een tijdje geleden kreeg ik last van mijn neus. Het was helemaal rood, soms heb ik het nog en gaat het prikken, ik kan het niet heel goed uitleggen. Maar weet iemand wat dat betekenen kan?
@maaikee43, trek je toch niets aan wat anderen zeggen en zeker niet onzeker van worden. Word je niet gelukkig van. Wees juist trots op je piercing, het was jouw keus niet dta van hun. Over dat irriteren kan ik niets zeggen, mijn eigen piercing gedraagt zich namelijk prima. Is het niet een allergie voor het materiaal?
Anoniem
Geplaatst: 09-05-11 17:58
@Maaikee43 ... ik weet niet hoe je er nu bijloopt in vergelijking met je profielfoto's ... maar vind jou echt geen emo-look hebben. Daarbij trek je niks aan van wat andere van je denken, als jij het mooi vindt dan moet je dat toch zelf weten? Er zijn vast ook genoeg mensen die mij verschrikkelijk vinden, jammer dan ... ik ben gelukkig zo
Ik stond vandaag biijna op het punt m'n helix eruit te halen, hij doet zo rot. Maar ben naar de piercer geweest, die heeft het goed schoongemaakt en er weer een lang staafje in gedaan ipv een ringetje, dus ben benieuwd of het nu beter wordt
Ik heb sinds kort een navelpiercing, heb nergens last van gehad! Helemaal niet dik of ontstoken. Maar nu is hij sinds vandaag iets dikker, weet niet of ik ben blijven hangen... Hang wel op mijn buik over jonge paarden heen, heeft nog geen zeer gedaan maar voel hem nu wel een beetje. Mijn moeder werkt in het ziekenhuis en we hebben hier altijd ontsmettings middel liggen van daar, zou ik dat er gewoon op kunnen doen? Vriendin heeft er ook al een langere tijd 1, maar die mocht er juist helemaal niks op doen...
Floepie86
Geplaatst: 10-05-11 19:25
Ik overweeg om een navelpiercing te laten zetten. Nou heb ik even rondgekeken op een aantal site's, waaronder Timeless Tattoo & Piercing. Heeft iemand ervaring met deze shop?
Jaimyliefje
Geplaatst: 10-05-11 20:50
Dringende vraag: Ik heb een monroe piercing... Nu aan de binnenkant van mn lip krijg ik stukjes wildvlees achtig spul.. T is echt gwn stukjes tandvlees die om mn piercing heen beginnen te groeien, ze zijn gevoelloos en je kunt ze er zelfs zo uittrekken/scheuren :S GADVERDAMME! Wat is dit.. :S
edit* hij is gwn goed schoongehouden en niet ontstoken :S
Ik snap het niet, jij haalt m er uit en zij moeten je tegemoet komen?
ik verloor het bolletje. ( achter de plint van laminaat) het was zondag en ik had geen auto. Dus ik kon geen nieuwe halen. Dus had een piercing los in me mond zitten. Na 2 dagen was het gaatje dicht gegroeid vandaar
Ik heb vandaag een navelpiercing laten zetten ik vond mezelf daar een jaar geleden absoluut geen "type" voor, maar ben er nu toch wel erg blij mee Ik heb hem laten zetten als "beloning" voor het gewicht dat ik tot zover verloren ben. Mijn buik mag nog wat platter om hem echt mooi te laten zijn, maar ik ben er toch blij mee. Na de zomervakantie moet ik terug komen om te zien of er een nieuwe (kortere) piercing in kan.
KDS
Geplaatst: 14-05-11 12:51
Inmiddels zit ik zonder 'kleerscheuren' op een volle 2.5 cm in beide oren, en kan ik binnenkort door naar 3mm wat een voorlopig eindmaat zal zijn. Nu heb ik daarvan double flares plugjes, maar allemaal hout en steen dus niet ideaal om mee te stretchen, en eigenlijk wil ik sowieso der single flares plugjes van maken (hout valt vast te schuren... goed bewerken dat lukt wel ) maar nu ben ik dus nog op zoek naar 3mm plugjes en ik kan niet kiezen en er is zoveel haha, wat een dilemma...
heeft iemand hier toevallig 3mm plugjes die ze kwijt willen?
Hoi hoi, ik kom hier even binnen vallen met een vraagje.
Zijn er hier (meer) mensen die ontzettend lelijke littekens hebben gekregen van een dermal? Ik had er twee op mijn borstbeen en dat ging niet helemaal goed. De onderste is mooi genezen enkel een wit stipje, maar de bovense is verschrikkelijk. Net een dikke puist met een witte kop :'(
Gaat dit ooit nog weg of? Of kun je er anders een nieuwe dermal doorheen jassen? Tis echt zo lelijk