welkom iedereen! oh bah bah.. ik meot echt een schop onder mijn kont hebben.. heb paardgereden 1 uur gefietst en als dank kreeg ik een stroopwafel, zon mega ding.. blijkt er ook nog een 400 kcal in te zitten. dat wist ik niet.. dus ik neem echt niks meer aan hahaha.
dus O=1 Bh + halvajam en Yoghurt met mandarijntje T= die stroopwafel dus. M= 2 Bh + 30+ kaas, en kipfilet T= beschuitje met appel. A= stamppot wortellen. zonder vlees, lust het niet..
Beweging: 1,5 uur rijden, 1 uur fietsen, 1 uur schoonmaken in huis. vanavond nog 1 uurtje wandelen
dus richting de 1500 kcal vandaag.. vind het best netjes.. alleen wist niet dat er zoveel in die stroopwafen zat, anders had ik hem niet genomen.
AmyII
Geplaatst: 02-02-11 17:12
Welkom alle nieuwkomers (zo vergeet ik niemand... En ik ben een ramp met namen, dus ik onthou ze toch niet )
Ik zit nu met mijn grOOte beker thee en een glas water mijn boekje te lezen, ii ben verslaafd hij moet nu uit... En ik ben best wel heel erg moe dus ik heb besloten even naar mijn lijf te luisteren en even niks te doen.
En ik ben blij, mijn komende stage is goed gekeurd, en voor mijn vorige stage heb ik vandaag het cijfer terug gekregen; een 9
pirouetje
Geplaatst: 02-02-11 17:14
400kcal in een stroopwafel pfff das echt veel, gelukkig heb je nog lekker wat beweging gepland. Ik ga mijn hometrainer de kamer insleuren en nog wat km proberen te verslinden
Wat lees je AmyII ??? en gefeliciteerd met je 9
Winxz_Bas hou je vast hier komt je schop onder je kont
Laatst bijgewerkt door pirouetje op 02-02-11 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
irise456
Geplaatst: 02-02-11 17:15
@pirouetje die zal ik vanavond maken me schema voor morge,
Gelukkig heb ik vanavond baantjes zwemmen dan verbrand ik de taart en snoep weer
O = volkorenbrood met honing T = mandarijn M = volkorenbrood met kipfilet T = kiwi en mandarijn A = Aardappelen,broccoli en hamburger
Vanavond in de planning een uur [rond 5 km] te gaan lopen dus mijn beweging voor vandaag vind ik wel genoeg. Gister 50 km geschaatst [4 uur lang] dus de nodige spierpijn, vandaag dus beetje 'lui'dagje.
irise456
Geplaatst: 02-02-11 17:53
woow zoveel in een stroopwafel, en ik vind ze juist zo lekker
Ik had me vanochtend gewogen en was zelfs 0,2 afgevallen terwijl ik een dik bord patat op had en meer had gegeten dan normaal! Maar wel natuurlijk erg fanatiek geschaatst dus had die voeding ook wel nodig. Vandaag maar weer gezond gedaan!
irise456
Geplaatst: 02-02-11 18:01
Is op woensdag weeg dag voor jullie?
iejoor62
Geplaatst: 02-02-11 18:02
Alle nieuwe enthousiastelingen welkom en succes met het eten én afvallen
Ik heb me nog niet gewogen (zie vorig berichtje over verjaardag afgelopen zaterdag), maar had gisteren even een schrikmoment qua financieën en toen moest ik toch even een eierkoek naar binnen 'proppen', is natuurlijk geen doodzonde, maar het was helaas wel weer even een oude fout van me...emotie-eten en daar baal ik echt van. Gisteravond (rond een uur of elf, dus veeeeeeeeel te laat om het nog te verbranden) nog even een klein beetje dikke vermicellisoep gesnoept....dus het wegen stel ik echt nog even uit.
Maar we gaan gewoon weer verder, alhoewel ik het echt steeds moeilijker vind om wat lekkere tussendoortjes én avondeten te vinden wat niet veel verkeerds oplevert en hoop nog steeds hier in het topic wat te vinden, net zoals in het begin die appel met kaneel uit de magnetron .
Nou mensen, suc6 allemaal
iejoor62
Geplaatst: 02-02-11 18:03
irise456 schreef:
Is op woensdag weeg dag voor jullie?
Nee, in principe is maandag de weegdag, maar er zijn er best veel (incl. mezelf) die tussenwegingen doen.
iejoor62
Geplaatst: 02-02-11 18:05
M_D_H schreef:
pff ik heb het zwaar ik ben een emotie snoeper... en op dit moment zijn mijn emoties niet goed
Balen, ik snap hoe moeilijk het dan is Ik eet me helemaal gek aan de kaugom als ik wil emotie-eten, maar lukt niet altijd (zie berichtje hiervoor).
Charr_x
Geplaatst: 02-02-11 18:07
Mijn dag ook maar eens neerzetten:
O: cruesli chocola met yoghurt T: menneola L: 1 bruin bolletje met sandwichspread en komkommer + 1 vk knackerbrod met tonijnsalade T: 1 vk knackerbrood met 30+ kaas (= 72 kcal en vult goed!) A: panguinus filet (vis ) met broccoli en tomaat
1 uur op wii = +- 250 kcal
Mijn weegdag is vrijdag, ik ben al langer bezig, maar de wii vertelt elke dag de stand, maar ik ga uit van mijn gewicht op vrijdag.
Zometeen sporten, maar aaaaaarghhhhhh kheb nog zo'n spierpijn! Sportvriendinnetje smste dat ze ziek is.. maar volgens mij durft ze het niet aan door de spierpijn
Juist gaan met die spierpijn joh, ik had het zondag in mijn armen, noh niet normaal kon mijn jas niet eens normaal aandoen.. nou na het sporten geheel over en sindsdien geen spierpijn meer gehad. Gewoon doen wat je aankan en niet overtrainen.
Rennie89
Geplaatst: 02-02-11 18:22
Ik ga vandaag na 5 dagen weer S2R doen denk pas tegen half 10
irise456
Geplaatst: 02-02-11 18:23
ja juist gaan, ik heb ook spierpijn van bodypumpen van gisteren, ga gewoon vanavond baantjes zwemmen.
Heb morge een proefles spinning, spannend Iemand die spinning doet?
SanneVD
Geplaatst: 02-02-11 18:24
Wat is S2R?
Allemaal nieuwe, welkom en succes
Ik wil ook naar spinning, nog niet beginnen. Denk dat ik morgen eens ga, kids dan allemaal op kdv en ik vrij.
Rennie89
Geplaatst: 02-02-11 18:25
Start 2 Run is dat dan heb je eigenlijk een soort begeleider met het rennen verspreid over vele lessen Hardlopen dus