Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Maar hoe kan die persoon weten wie jij bent ivm je schaduw-account, de meeste weten echt niet wie je bent. Kan trouwens toch ook iemand anders zijn, aangezien het een anonieme melder was of niet?
Jolliegirl schreef:Er zijn mensen die wel weten wie ze is. ze is bij een bokker geweest. meerdere geloof ik.
Maar dan nog vind ik niet dat je gelijk beschuldigingen kunt maken. Gelukkig doet ze dit ook niet.
Jans schreef:TS.. het wordt echt tijd dat je zelf hard actie gaat ondernemen.. als alles waar is wat je vertelt dan moet je dat doen. Ik geloof namelijk niet dat echt alle instellingen je tegen werken, dat doen ze echt niet bewust. Je moet ook hulp willen accepteren, als jij die hulp niet accepteert dan wil een instelling je ook niet meer helpen. Je moet er voor open staan. En zoals ik het lees.. sorry dat ik het grof moet brengen, dan zit je over 20 jarig nog dieper in de oliebol en dat is dan mooi je eigen schuld.
Anoniem1994 schreef:Hulp schiet nog niet echt op... gisteren wel een gesprek gehad met iemand van de Raad van kinderbescherming en het komt er op neer dat ik 99% zeker uit huis geknikkerd zal worden, en als ik niet uit huis geplaatst word komt er een voogd en hebben mijn ouders niks meer te vertellen over mij.
De raad van kinderberscherming doet iig erg zijn best om mij uit huis te krijgen... dat blijkt wel uit de leugens die opgeschreven worden..
Kort nadat ik dit topic geopend had had ik de hoop dat 2011 een geweldig jaar voor me zou worden... mijn 16e verjaardag zou belangrijk voor me zijn, een nieuwe leeftijd, een nieuw jaar.. ik dacht echt dat het goed zou worden.
Helaas word in Januarie bepaald door de rechter of ik uit huis geplaatst word, dus het is nog lang niet afgelopen..
Ik waardeer de hulp die ik van zoveel bokkers gekregen heb, maar ik heb tegelijkertijd zoveel spijt...
De anonieme melder die bij AMK gemeld heeft dat ik mishandeld zou worden, moet een bokker zijn, en het doet me veel pijn dat diegene die ''het beste met me voor heeft'' niet eerlijk aan mij meld dat hij of zij het gemeld heeft.
Waarom durft diegene niet eerlijk te zijn? Ik snap het niet...
Anoniem1994 schreef:Iedereen kan een melding doen, maar in de melding staan dingen die ik nog nooit heb verteld... alleen hier in dit topic staat het.
Bijvoorbeeld de brief die ik hier gepost had.. en dan moet het ook nog iemand zijn die weet wie ik ben
En het is trouwens helemaal niet zo dat ik geen hulp zie zitten, heb al meerdere keren gezegd dat ik hulp wil, er zou hulp geregeld worden bij Dimence maar daar horen we niks meer van.
Heb nou een verwijsbrief van de huisarts gekregen, maar het gaat allemaal niet zo snel.
Cayenne schreef:Eens met superwoman
Daarnaast woon je NAAST de dader. Ik kan me wel voorstellen dat ze je uit huis plaatsen.
Als jij niets doet, dan gaan mensen het voor je doen, en ik denk dat je nu in dat stadium bent aangekomen, hoe vervelend ook.