Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Hallo Waswa![]()
Bij Pro-Health zou ik deze testen adviseren:
Borrelia serologie combi-test S
(C6 ELISA, Recombinant Lineblot IgG/IgM) E105,69
Borrelia spp (PCR) DNA bloedkweek E109,-
(PCR na bloedkweek incl.)
Laat verder je vitaminen en mineralen testen,oa B12,B1,B5,B6,D,Kalium,Natrium,magnesium en Seleen Als je zo ziek bent verbruik je veel meer dan normaal en is de opname minder.
Momenteel ben ik bezig met Samento,Burbur,NADH dit doe ik via een Orthomoleculaire arts,via de HA heb ik vit.B12 ampullen (prik elke 4 dagen) en heb een vit.D boost gehad en moet er over enkele weken nog een.
10 dagen AB is wel erg sumier trouwens
Tinky12 schreef:Iedereen is anders...daarom belangrijk dat je rustig opbouwd en contact houd met je arts 20 mg is al erg veel.Was jouw Vit.B12 en D ook gecontroleerd? Dat zijn ook enorme energie vreters als ze niet op peil zijn...een open haard kun je met papier laten branden maar een blok hout gaat langer mee
Issy schreef:Wuswa, mijn advies: ga direct naar een ABNG arts, want je huisarts heeft er duidelijk geen verstand van. 10 dagen Doxy is nog lager dan de nederlandse richtlijn, en die is inmiddels allang achterhaald namelijk max. 2 tot 4 weken antibiotica. Laat je behandelen volgens de ILADS richtlijn dat is al minimaal 6 weken antibiotica of zoals Tinky schrijft laat je behandelen met non reguliere antibiotica (waar de beste resultaten mee zijn) zoals Samento en Burbur. Maar daar ka je ABNG arts je goed in adviseren.