Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:43

Ik ben wel heel benieuwd nu, fotooo?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:27

Ik heb een tijdje geleden mijn haar iets lichter geverfd..
Nu vind ik mijn uitgroei er bij heel lelijk,

Is er 'n manier om m'n eigen haar kleur weer terug te krijgen? :+ ipv alles afknippen.. of heel lang wachten? :P

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:35

Naomi_Haffie schreef:

Is er 'n manier om m'n eigen haar kleur weer terug te krijgen? :+ ipv alles afknippen.. of heel lang wachten? :P

Is het geverfd of ook ontkleurd? Je zou het weer in je eigen kleur kunnen verven, dan zie je de uitgroei niet meer.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:25

Het is geverfd :j

Ik heb ooit eens gehoord dat als je het met luizenshampoo wast het ook een stuk vervaagd?

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:47

Met anti-roos shampoo sowizo, Naomi_Haffie

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:47

Hoi allemaal!

Ik heb in december mijn haar bruin geverfd, wat nu aan het uitgroeien is. Van mezelf heb ik rood haar dat ik dus heel graag terugwil, alleen wil ik graag dat mijn haar lichter word zodat de uitgroei minder opvalt. Bruin - rood vind ik niet echt iets waar ik nog een lange tijd mee rond wil lopen. Dus zat ik te denken aan highlights of iets dergelijks? Heel mn haar ontkleuren lijkt me dan ook weer niet zo'n goed plan aangezien 't helemaal dood gaat dan. Iemand een ideetje? En als iemand niet helemaal weet wat ik bedoel maak ik nog wel even een fototje.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:09

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje:

Sinds vorig jaar februari heb ik mijn blonde haren bruin laten verven. Dat is een hele klus geweest van oranje tot groen haar. Heb een hele periode met rood bruin haar gelopen omdat het anders groen werd.
Maar nu heb ik al een poosje licht goud bruin in mijn haar en dat staat mij ook best mooi. Maar door zon licht etc.. word het haar gauw vaal van kleur. Ik gebruik speciale middelen om mijn haar kleur te beschermen tegen de zon. Maar toch word het midden achterste deel gauw vaal. Nog niet eens de boven laag maar er tussen. Dat is ook het deel dat juist als een speer kleur opneemt zodra ik weer ga verven.

Nu heb ik dus een beetje vaal goudbruine look met blonde uitgroei. Naja ik denk dat vooral ik zelf het ziet en mijn moeder ;) en ik ben het weekend nog niet in een drogist geweest om een nieuwe verpakking van licht goud bruin te halen.

Maar nu dus mijn vraag. Ik zelf ben midden blond van haar kleur. Zou ik een verpakking van donkerblond van collorrist zwartzkopf over mijn vaal licht bruine geworden haren kunnen zetten?
Ik zit me namelijk aan me haar kleur te ergeren op dit moment het kriebelt om de nog niet gebruikte verpakking van donkerblond er over heen te zetten :P

Maar ik ben bang dat het groen word :+ hihi..

Alvast bedankt.

mayOOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:49

Ik meld me hier ook even!
Ik ben van plan mijn haar te verven normaal ga ik altijd naar de kapper maar ik dacht
Misschien een keer zelf proberen? Aangezien me kapper pas weer in juni kan!
Ik heb donker blond haar en blonde highlights en wou het dan graag blond doen!
Maar is de kans er groot dat het een andere kleur word? haha

@seventje - daar heb ik geen ervaring mee ik ben ook bang voor een andere kleur haha

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:17

En ik heb ook een vraag.. Ik wil graag wat highlights in mijn haar maar dan niet zo dat het erg nep lijkt, maar gewoon een aantal plukjes wat lichter en toch natuurlijk. M'n moeder gaat het doen want zij had het vorig jaar ook gedaan en ze kan het prima doen. Maar nu mijn vraag welke kleur ik moet nemen en welk merk? Dit ben ik overigens;

Afbeelding

Weet ook niet of bij deze kleur wel highlights passen.. Heb er geen problemen mee om m'n haar eerst gewoon middenbruin te verven want dat heb ik al regelmatig gehad. Dus zal ik deze kleur houden en hier highlights in doen en zoja wat voor highlights? Of zal dat echt niet lijken en kan ik beter gewoon eerst mn haar weer normaal bruin verven.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 00:06

Mensen help me eens beslissen ;) Ik zit te twijfelen of ik weer naar dit kapsel zal gaan:
Afbeelding

OF het nog even zo zal houden:
Afbeelding

Aan de ene kant mis ik mijn lange haar, maar aan de andere kant vind ik het korte echt stoer bij mezelf ( :P). Ik ben al zo'n "schattig" meisje en met lang haar word dat nog erger.. Bovendien vind ik lang haar best saai, maar tegelijk mis ik het gevoel van haar dat over mn rug een glijd.. Urgh.. Momentele ben ik net een playmobielpoppetje met haar dat echt op mijn hoofd ligt dus ik moet echt heel snel naar de kapper om het te laten knippen en uitdunnen of juist nog even doorzetten om het lang te laten worden. Twijfels!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 00:44

Vind het korte echt heel mooi staan!

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:46

Ik vind je haar heel mooi als het lang is, maar het staat je kort zo goed!! Ik vind jou een van de weinige die zo'n korte coupe best mag verkiezen boven je lange haar :)

Nog een probleemgeval hier! Ik ben van nature goudbruin van haar en laat het nu al een aantal jaar blond verven. De gouden schijn blijft echter in mijn haar zitten waardoor het vlug vervaagt. Ik heb het een tijd ook zelf geprobeerd, wat van kleur best goed zat, maar het zat vol oranje plekken. Vandaar dat ik maar weer naar de kapper gegaan ben, maar nu zit ik weer met die vage veel te goudblonde kleur. Ik wil graag wat meer asblond.
Mààrrr... Laatst heb ik er ook bruine mèchen laten tussenzetten en toen werd het blonde haar hartstikke grijs |o Gaat dit nu ook niet gebeuren als ik straks een ontkleuring vraag met daarover asblond?? En hoe veilig is een ontkleuring wel, zijn er mensen die daarmee slechte ervaring hebben??

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:37

Misschien kun je voor het probleem dat het altijd te goud uitvalt, eens zilvershampoo proberen? Over het laatste durf ik niks te zeggen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:52

Naomi_Haffie schreef:

Je zou je haar richting je eigen kleur kunnen verven dan valt de uitgroei ook niet zo op ;)

Sylviaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 14:55

Heey ik heb ook even een vraagje.
Ik zoek een leuk halflangkapsel wat bij mij zou staan :) Ik heb even geen foto (misschien dat ik die later kan maken)maar ik zal het vast proberen met een omschrijving...

Mn haar komt nu net over mn schouders, ik heb een uitgroeiende schuine pony
Mijn haar is best donkerbruin van kleur en ik heb een ovaal hoofd ;D
Ik zoek dus een halflang kapsel, wat het liefst wel nog over mn oren heen valt :))

Edit; Ojaa ik wil het liefst wel een schuine pony houden!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:27

Hoi allemaal,
Ik wil mijn haar echt kastanjebruin verfen en dan lila/paarse lowlights vanonderuit plukjes in mijn haar.
Nou weet ik weet dat bruineverf gewoon in de winkel te vinden is,
Kan ik lila/paars ook in de winkel kopen, of zou ik dit moeten bestellen?

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 20:50

Eleandra schreef:
Misschien kun je voor het probleem dat het altijd te goud uitvalt, eens zilvershampoo proberen?

Ook al veel geprobeerd, haalt niet veel uit :n

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:09

Sylviaaa schreef:
Heey ik heb ook even een vraagje.
Ik zoek een leuk halflangkapsel wat bij mij zou staan :) Ik heb even geen foto (misschien dat ik die later kan maken)maar ik zal het vast proberen met een omschrijving...

Mn haar komt nu net over mn schouders, ik heb een uitgroeiende schuine pony
Mijn haar is best donkerbruin van kleur en ik heb een ovaal hoofd ;D
Ik zoek dus een halflang kapsel, wat het liefst wel nog over mn oren heen valt :))

Edit; Ojaa ik wil het liefst wel een schuine pony houden!

een foto zou toch iets handiger zijn :) kunnen we het beter zien ! :)

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:53

Hej
ik kom even heel brutaal binnen vallen
ik ben op zoek naar een nieuw kapsel.

mijn haar nu is half lang, en donker blond van kleur ( natuurlijke kleur), en onderin zit een lichte natuurlijke slag.
er zitten wel laagjes in, maar heb het eigenlijk altijd in een staart of knot, en zelfs vaak ook nog weg gepropt onder een pet.

nou wordt het eens tijd voor wat anders.
qua eisen heb ik eigenlijk nils, behalve dat het geen millimeter werk mag worden.
maar kort dus wel.

heb een foto van me zelf, maar zoals verwacht is mn haar opgeknot :+
maar dan hebben jullie in ieder geval een idee van hoe mijn gezicht eruit ziet.
wie heeft er een leuk ideetje voor mijn op het moment oer saaie kapsel

Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:03

Jildau schreef:
En ik heb ook een vraag.. Ik wil graag wat highlights in mijn haar maar dan niet zo dat het erg nep lijkt, maar gewoon een aantal plukjes wat lichter en toch natuurlijk. M'n moeder gaat het doen want zij had het vorig jaar ook gedaan en ze kan het prima doen. Maar nu mijn vraag welke kleur ik moet nemen en welk merk? Dit ben ik overigens;

http://94.100.127.146/1286950001-128700 ... Jv7_1.jpeg

Weet ook niet of bij deze kleur wel highlights passen.. Heb er geen problemen mee om m'n haar eerst gewoon middenbruin te verven want dat heb ik al regelmatig gehad. Dus zal ik deze kleur houden en hier highlights in doen en zoja wat voor highlights? Of zal dat echt niet lijken en kan ik beter gewoon eerst mn haar weer normaal bruin verven.

deze kleur staat je super gaaf!
zou er geen highlights in gooien, vind dit donkere juist echt mooi staan bij je!

enne: Horsii_mine. vind het korte kapsel echt ontzettend stoer staan. denk dat je gezicht daar ook beter bij uitkomt..

bij mij komen ook weer de verf kriebels..
laatste keer in februari zelf geverfd met die john frieda foam, in de kleur: licht roodbruin.
het rode is er nu grotendeels uit, alleen onder bepaald licht lijkt het nog wat rood.
vind die rode kleur echt gaaf alleen ook een beetje onhandig. heb namelijk een aantal shirtjes (roodachtig maar ook groene shirts) waarbij ik het net een tikje vind vloeken.
zoals bijv bij dit shirtje :
https://www.facebook.com/#!/photo.php?f ... =1&theater (ik ben dus links, met dat wijnglas in mn hand).
dus de rode fase heb ik weer even gehad.
echt blond vind ik nog steeds leuk maar past niet zo goed bij mn huidskleur en mn haar is pas net hersteld van de vorige blondeer actie (blondspray: nooit uitproberen!) van 2 jaar terug.
toen zag het er zo uit:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3487_n.jpg
(weet niet of jullie die foto kunnen zien. iig: die was wel een goed 'moment'. op andere momenten was mn haar heel geel en mn huid heel roze)
heb t ook al wel eens heel donker bruin gehad, tegen zwart aan. dus dat heb ik eigenlijk ook wel weer gezien.
dussss wat nu?
ik vind deze kleur ook heel mooi en natuurlijk, maar de vraag is, past dit bij mij en zoja: hoe krijg ik dit voor elkaar.
http://www.fashionscene.nl/images/libra ... o1_500.jpg
ohja, ik ben niet meer van plan het door de kapper te laten verven. 1x een hoop highlights laten zetten wat me klauwen met geld kostte (zag er wel leuk uit, was het begin van de blondeersessie want daarna ben ik zelf verder gegaan met blonderen. dat was niet zo slim :P ). en 1 keer rood-achtig laten verven in december, en dat kan ik net zo goed zelf.

(overigens is mijn haar nooit 1 dezelfde kleur, altijd een beetje natuurlijke kleurverschillen die er in blijven na het verven, en nu de zomer er aan komt wordt dat natuurlijk alleen maar meer).

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:08

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:17

ik zou zeggen "chocolate copper"

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:31

Ik zit ook met een haar-vraag... Ben er al een tijdje over aan het denken om permanent te nemen (wil er overigens niet bij lopen als een poedel, moeten mooie krullen worden).
Ik heb nu halflang haar en als ik het iets korter heb kan ik er zelf gemakkelijk krullen in maken met mousse, maar nu het langer is is m'n haar te zwaar en gaat dat niet meer. Maar ik vind krullen wel heel erg leuk, vandaar dat ik permanent overweeg.

Nu weet ik dat het niet echt goed is voor je haar, maar hoe slecht is het nu echt? Wat denken jullie ervan?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:14

Mijn zus heeft dat een aantal keer gedaan. Zij verzorgt vervolgens d'r haar wel af en toe met een masker etc. Ik heb d'r haar er nog nooit slecht uit vinden zien in de zin van dood, stro-achtig oid :). Maar goed is natuurlijk anders.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:40

Hmm okay, denk dat ik er maar gewoon voor ga.
Zal dan meteen wat maskertjes halen, is idd wel belangrijk om het dan extra goed te verzorgen :j Echt goed is het natuurlijk nooit, maar zo lang het geen bosje stro wordt...