Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_Haffie schreef:Ik heb een tijdje geleden mijn haar iets lichter geverfd..
Nu vind ik mijn uitgroei er bij heel lelijk,
Is er 'n manier om m'n eigen haar kleur weer terug te krijgen?ipv alles afknippen.. of heel lang wachten?
Naomi_Haffie schreef:Ik heb een tijdje geleden mijn haar iets lichter geverfd..
Nu vind ik mijn uitgroei er bij heel lelijk,
Is er 'n manier om m'n eigen haar kleur weer terug te krijgen?ipv alles afknippen.. of heel lang wachten?
Sylviaaa schreef:Heey ik heb ook even een vraagje.
Ik zoek een leuk halflangkapsel wat bij mij zou staanIk heb even geen foto (misschien dat ik die later kan maken)maar ik zal het vast proberen met een omschrijving...
Mn haar komt nu net over mn schouders, ik heb een uitgroeiende schuine pony
Mijn haar is best donkerbruin van kleur en ik heb een ovaal hoofd ;D
Ik zoek dus een halflang kapsel, wat het liefst wel nog over mn oren heen valt
Edit; Ojaa ik wil het liefst wel een schuine pony houden!
Jildau schreef:En ik heb ook een vraag.. Ik wil graag wat highlights in mijn haar maar dan niet zo dat het erg nep lijkt, maar gewoon een aantal plukjes wat lichter en toch natuurlijk. M'n moeder gaat het doen want zij had het vorig jaar ook gedaan en ze kan het prima doen. Maar nu mijn vraag welke kleur ik moet nemen en welk merk? Dit ben ik overigens;
http://94.100.127.146/1286950001-128700 ... Jv7_1.jpeg
Weet ook niet of bij deze kleur wel highlights passen.. Heb er geen problemen mee om m'n haar eerst gewoon middenbruin te verven want dat heb ik al regelmatig gehad. Dus zal ik deze kleur houden en hier highlights in doen en zoja wat voor highlights? Of zal dat echt niet lijken en kan ik beter gewoon eerst mn haar weer normaal bruin verven.