Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De kans is heel groot dat je hem niet voelt zitten met gezellig doen (en je vriend ook niet) dus hoeft hij er ook helemaal niet uit. je moet gewoon even het idee uit je hoofd zetten en gewoon even kiezen op elkaar en proberen
Daarna kan je altijd nog van mening veranderen.
) dus wil ik 't wel proberen, maar welke dan, en ik wil echt niet aankomen en ook geen veel lager libido.

Want omzich 3 weken niks hoeven te doen...

) 
Ik heb de ring nu 2/2,5 jaar en ben er nog steeds super tevreden over!
Maar als je er last van hebt, kun je 'm er 3 uur uit halen.

als ik 'm er uithaal voor de stopweek hangt er ook niets vreemds aan. Ik ruik ook niet vreemd daar beneden daardoor, heb nog geen klachten van vriendlief gehad
schimmelinfecties ook geen last van. (moet ik er wel bijzeggen dat wij vrijwel altijd een condoom gebruiken)
ik kon me ook niet voorstellen dat je er niks van voelde maar het is, in de meeste gevallen, toch echt zo!
). Dat dagelijks afspoelen is echt niet nodig. Moet zeggen dat k m echt ideaal vind! Voel m nooit zitten en verder ook nergens last van
ROCHELLEx schreef:Ik heb een klein probleempje!
Ik had de pil vorige maand doorgeslikt, dus ik ben nu nog bezig aan m'n strip.
Nou ging ik net naar de w.c geweest, en ben ik een beetje ongesteld.
Moet ik nu mijn strip gewoon afslikken en gewoon een stopweek houden als mn pil afgelopen is?
Helpieee !![]()
Ik heb trouwens geen vriend, ofzo dus zwanger zijn is onmogelijk.
Edit: ik heb net de huisarts gebelt en die zei dat ik hem gewoon door moet slikken totaan mijn stopweek.
Gewoon doen dan maar?
XmissdaphX schreef:Ik zit te twijfelen of ik de nuvaring wil uitproberen...
Slik momenteel helemaal geen anticonceptie meer.
Ik heb bijna alle pillen geprobeerd maar ze zijn allemaal "te licht"
Spiraal was nog een optie maar daar was ik niet zo voor..
Ik ben dus bang dat de nuvaring ook te licht is..