ben al sinds woensdag weer druk aan de bak, heerlijk!
Zo de paarden even voeren op de camping, en dan lekker op bed met de laptop dvd kijken!

en morgen weer om 9 uur beginnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

schaam..) In de therapie gaat het ook aan bod komen binnekort. Als ik in zo'n bui zit van woede denk ik niet aan mijn ademhaling.. en lijkt me moeilijk me er dan toe te zetten..
oeh, schaam me.. Ga alleen met de fiets als ik daar de energie voor denk te hebben. En dan nog kan ik helemaal kapot zijn als ik op de fiets ga.. Vind het dan ook erg knap van je! Waarschijnlijk word het fietsen wel makkelijker op een gegeven moment omdat je het iedere dag doet.. Maar met dit weer heb ik wel medelijden met je..
Maar inprincipe worden ze daar gevoerd, dus mag je ook een keer thuisblijven? Is ook wel lekker.. Alleen lijkt me inderdaad moeilijk om uit je ritme te stappen, want ergens is ritme van 2x per dag voeren wel fijn. Het houd je toch op de been..

Er komen bij de nieuwe stal heel wat aapjes uit de mouw. Er werd gedacht dat mijn pony's wel in 1 box konden, dus niet betaal daar dan ook te veel voor, ze hebben nu boxen te kort
(3 fokmerries met veulens, 1 jaarling en maar 5 boxen) gebruik binnen-buitenbak is niet zeker (ze verhuren onder en hun verhuurder weet van niets) dat willen ze eerst zelf overleggen, naar buiten (vrij lopen) kunnen ze dus niet (land te nat, geen gebruik van bak) Ik denk dat ik maar verder zoek. Het fietsen gaat wel/niet, vaak zie ik er giga tegenop. Zet door, maar niet van harte. Ik ben eigenlijk te moe. Vanmorgen ging er veel mis, resultaat huilen. Jagh. 
van te worden. De ene dag kan ik het beter aan dan de andere. Prettig is het niet. Vooral ook over de werksituatie hebben bij de psych, deze kan je adviseren wat je het beste kan doen.
Om niets kan ik totaal ontploffen 

hoor steeds die kleine shetlander hinniken
dat helpt vaak het beste!

*voelt zich weer helemaal penny*