Angela_ schreef:Als ik je een tip mag geven, zou ik de rijstwafels vervangen door brood, zo heb je een goed begin van de dag en kan je lichaam goed beginnen met verbranden. Ik zal je heerlijk vertellen dat ik dat ook nog niet zo lang doe, ik leefde eerst op crackers en rijstwafels maar sinds ik brood ben gaan eten viel ik ineens kilo's af! Heel apart!
Normaal eet ik wel vaak brood, maar dat lag in de vriezer op zolder 
Typisch geval van geen zin 
Ik moet werken tot 8 uur (werk in de jeugdzorg) en heb mijn sportspullen mee, ga gelijk vanuit het werk een uurtje sporten *echt waar
*
Juddii, Vikorn brood? Wat is dat en waar haal je dat??
Helpt warm water tegen een hongergevoel??? Ik hou niet zo van water
Ik drink nu vaak Crystal Clear, daar zit amper wat in en dat drinkt fijn 
Hardlopen is ook niets voor mij
Heb niet zo heel lang geleden m'n knie uit de kom gehad incl 6 weken gips, ben een béétje voorzichtig 
Elmira, klinkt als een sportive dag!!
Heb je een rondje dat je fietst dat je steeds 15 km hebt??
Geraspte appel met kaneel.. dat klinkt wel echt heel lekker 
Is dat verantwoord met die kaneel???
Anna-Jelly wat een vreselijk lief hondje

Lizzy, wat leuk dat jij ook je beweging in je schema meeneemt!!
Je beweegt wel veel zeg, knap!
Nou, ik ben nog aan het werk maar hoef nog maar 2 uurtjes 
Daarna gelijk naar de sportschool voor een uurtje fitness, moet wel oppassen, heb onwijs last van mijn nek en schouders met de bijbehorende knallende koppijn.. stress komt er een beetje uit denk ik 
Het schema wat ik vanmorgen neerzette klopt niet helemaal meer 
O: 3 rijstewafels met kaas (te lui om brood te pakken
)
T: -
L: Hele paprika
T: Pakje Sultana hartig tomaat/kaas (liggen standaard in mijn kastje voor na het rijden ofzo)
A: Kip Tandori
Ben als ik werk afhankelijk van wat er wordt voorgeschoteld.. heb de sperziboontjes eruit gevist maar die waren niet te eten, taai en hard..
T: Geen idee nog, denk dat ik die appel met kaneel ga proberen 
Beweging.. ik zou gaan rijden, maar de smid kwam en Roos moest nieuwe schoenen. Toen was er niet voldoende tijd om relaxed te rijden (ik haat het om te moeten haasten met m'n paard) dus heb ik haar uitgebreid gepoets en even aan de longe gedaan. Heb wel continu heen en weer gelopen om paarden uit het land te halen voor de smid 
En zo na het werk ga ik een uurtje fitnessen. Lekker steppen