als ik zit duwt de onderkant van mijn navel de piercing zelfs omhoog, zodat het bovenste bolletje niet meer aansluit op het gaatje. Als ik sta raakt het onderste bolletje de onderkant van mijn navel aan. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

).
vind het alleen wel jammer want het is al niet zo'n mooie dus ik heb er nu nog niet heel veel plezier van. Nog 2 maandjes!
Sowieso blijf je er ook makkelijker achter hangen enz. 
_Emma_ schreef:Ellee dat heb ik dus ook! Hoe lang heb jij je piercing nu?
Heb het idee dat ie bij mij nog wel meer dan 3 mm onder het onderste gaatje uit komt.. Het onderste bolletje zit helemaal tegen de onderkant van mijn navel aanen ik moet deze piercing er nog 2 maanden in laten.
ik hem mijne al bijna 2 jaar kwam ik net achter
Heb momenteel wel geld gebrek voor een piercing, maar wil wel een ''echte'' uit een shop omdat ik tegen vrij weinig materiaal kan.
wish me luck.... Ellee schreef:_Emma_ schreef:Ellee dat heb ik dus ook! Hoe lang heb jij je piercing nu?
Heb het idee dat ie bij mij nog wel meer dan 3 mm onder het onderste gaatje uit komt.. Het onderste bolletje zit helemaal tegen de onderkant van mijn navel aanen ik moet deze piercing er nog 2 maanden in laten.
Ik zou hem er zeker nog 2 maand inlaten, als je nu al met een te verse wond gaat k.tten krijg je er alleen maar meer last van! [van 2 verschillende piercers gehoordik hem mijne al bijna 2 jaar kwam ik net achter

Dat lijkt mij juist hartstikke leuk om te doen!
!
Ik heb m'n gaatjes in m'n oren vandaag maar weer is doorgeprikt en de oorbellen er een nacht in laten zitten. Toen ik ze er gister uithaalde kwam er aardig wat pus etc mee. Kan ik het beste m'n oren een paar dagen laten rusten of ze er juist inlaten? 
Maar nu dus 2 dagen wat ze niet echt trokken. Ik kan dus het beste een paar weken echt zilveren oorbellen erin doen?
Ze zijn verkocht als zilveren
Waren 6 euro bij 1 of andere buitenlander. Dus ga er niet vanuit dat ze zilver zijn