[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:21

Allebei :+ als ik zit duwt de onderkant van mijn navel de piercing zelfs omhoog, zodat het bovenste bolletje niet meer aansluit op het gaatje. Als ik sta raakt het onderste bolletje de onderkant van mijn navel aan.

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:23

Dat is normaal _Emma_. :)
over 3 mm zou ik me niet al te druk maken.. Gewoon de drie maandjes afwachten voor je korter gaat. :)

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:26

Ik heb nu het titanium staafje er in zitten die ik in de shop heb gekregen.
Ze hebben er nu dus andere bolletjes opgezet maar dan kan ik dus opzich het staafje laten zitten en steeds alleen de bolletjes verwisselen?
Of hebben ze geen bolletjes met hangertjes bijvoorbeeld?
Ben bang dat mijn lichaam er niet goed op reageerd op nepspul.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:26

Ik was de 3 mm niet, bij mij is het meer vermoed ik, maar ik heb niks om het mee te meten (waarom heb ik nou ineens geen meet-iets meer van de middelbare school ofzo :') ).

Maar bij anderen zie ik ze vaak korter zijn.. dat het onderste bolletje nog wel ruimte onderin de navel overlaat.
Maar ik ga 'm inderdaad nog niet verwisselen hoor :) vind het alleen wel jammer want het is al niet zo'n mooie dus ik heb er nu nog niet heel veel plezier van. Nog 2 maandjes!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:28

Hangertjes zou ik nog niet mee beginnen eerlijk gezegd, hangertjes zijn vrij zwaar voor een redelijk verse piercing. :) Sowieso blijf je er ook makkelijker achter hangen enz. :)

Emma: geduld is een schone deugd. ;)

En te bedenken dat ik nog steeds gewoon twee gekleurde balletjes er in heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:30

Wanneer mochten jullie het lange staafje van een tongpiercing verwisselen voor een kortere?

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:31

Hoe lang heb jij je piercing dan Ayasha? :)

Geduld ken ik niet O:) maar mijn gezondheid vind ik belangrijker dus ik zal braaf wachten.
Hangertjes zou ik ook niet zo snel mee beginnen. Ik zou nu al blij zijn als ik mooie steentjes had haha.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:35

Ayasha schreef:
Hoe lang heb je hem?
Als dit nog de 1e is, is het waarschijnlijk omdat de zwelling er af is nu. :)

uuh *gaat kaartje van de shop met datum uit portomonee pakken* sinds 22 aug. '08 :=
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 01-06-10 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:38

_Emma_ schreef:
Ellee dat heb ik dus ook! Hoe lang heb jij je piercing nu?
Heb het idee dat ie bij mij nog wel meer dan 3 mm onder het onderste gaatje uit komt.. Het onderste bolletje zit helemaal tegen de onderkant van mijn navel aan :\ en ik moet deze piercing er nog 2 maanden in laten.

Ik zou hem er zeker nog 2 maand inlaten, als je nu al met een te verse wond gaat k.tten krijg je er alleen maar meer last van! [van 2 verschillende piercers gehoord := ik hem mijne al bijna 2 jaar kwam ik net achter :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:48

Ik heb mijn navelpiercings van...
De bovenste is van 01/04/2009
De onderste is van 16/12/2008

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:51

Ga twijfelen of ik geen kortere moet halen.. := Heb momenteel wel geld gebrek voor een piercing, maar wil wel een ''echte'' uit een shop omdat ik tegen vrij weinig materiaal kan.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:03

jongens ik ga nu naar de stad en langs de piercer, eens kijken of ik net zoveel moed over heb als ik daar voor de deur sta. :+ wish me luck....

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:09

Ellee schreef:
_Emma_ schreef:
Ellee dat heb ik dus ook! Hoe lang heb jij je piercing nu?
Heb het idee dat ie bij mij nog wel meer dan 3 mm onder het onderste gaatje uit komt.. Het onderste bolletje zit helemaal tegen de onderkant van mijn navel aan :\ en ik moet deze piercing er nog 2 maanden in laten.

Ik zou hem er zeker nog 2 maand inlaten, als je nu al met een te verse wond gaat k.tten krijg je er alleen maar meer last van! [van 2 verschillende piercers gehoord := ik hem mijne al bijna 2 jaar kwam ik net achter :')

O wees maar niet bang hoor, waarschijnlijk blijft ie nog wel langer dan 2 maanden zitten, want over 2 maanden ben ik op vakantie en dan ga ik dat al helemaal niet doen ;)
En waarom heb je er nog geen nieuwe in gedaan? :oo Dat lijkt mij juist hartstikke leuk om te doen!

Suus_ succes! :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:24

Angela_ schreef:
Wanneer mochten jullie het lange staafje van een tongpiercing verwisselen voor een kortere?

Na een week :j

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 15:54

Ik wil graag het balletje in m'n tragus vervangen door een ringetje.. ga over 2 weken even bij de piercingshop vragen of het al kan :)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:57

Ik wilde noooit oorbellen. En nu heb ik morgen gala, heb ik ze net toch maar laten schieten := !

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 17:28

Emma: Omdat zelfs de gaatjes in m'n oren een langere genezingstijd nodig hadden dan normaal. Dus met m'n piercing/buik doe ik 't nog maar extra voorzichtig :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:20

Ik heb een vraagje :D Ik heb m'n gaatjes in m'n oren vandaag maar weer is doorgeprikt en de oorbellen er een nacht in laten zitten. Toen ik ze er gister uithaalde kwam er aardig wat pus etc mee. Kan ik het beste m'n oren een paar dagen laten rusten of ze er juist inlaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:22

Ik heb mijn 2e gaatjes in mijn oren ook pas geleden doorgeprikt. Ik had helaas geen zweerknopjes meer, dus heb er echt zilveren oorbellen ingedaan en die 2/3 weken laten zitten. Nu heb ik nergens meer last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:23

suus_ schreef:
jongens ik ga nu naar de stad en langs de piercer, eens kijken of ik net zoveel moed over heb als ik daar voor de deur sta. :+ wish me luck....

Hoe was het? Vertel, vertel!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:27

Hmm ja ik had er gelijk diamantjes ingedaan :=

Ik heb ze ong een jaar geleden na een aantal jaar weer doorgeprikt en vanaf toen zit er eens in het half jaar wel is een dagje een oorbel in :P Maar nu dus 2 dagen wat ze niet echt trokken. Ik kan dus het beste een paar weken echt zilveren oorbellen erin doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:29

Steef: zijn die diamantjes met een zilveren staafje zeg maar? Ik heb er ook meteen diamantjes in hoor, hoeft op zich geen probleem te zijn. Het best is denk ik van die zweerknopjes, zijn die niet ook van titanium?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:30

Echt balen mijn navelpiercing gaat roesten het hangertje wat eraan hangt).. en dat na 8 weken dat ik hem erin gedaan had.

Ja suus ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:33

Ja nou ik vrees het niet :P Ze zijn verkocht als zilveren :P Waren 6 euro bij 1 of andere buitenlander. Dus ga er niet vanuit dat ze zilver zijn :=

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 18:35

Dat denk ik ook niet steef :P
Ik kon in het begin echt heel slecht tegen nikkel moest altijd nikkelvrij oorbellen kopen.
Laatst bijgewerkt door danielle_x op 01-06-10 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt