Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Ja ik zit ook onder de strepen op voornamelijk de binnenkant van mijn dijen. Ik moet zeggen dat ik me er ook niet vreselijk aan stoor. Hoop dat het met afvallen nog ietsjes beter wordt.
En de enige keer dat je die strepen ziet is in de zomer op vakantie en daar ken ik toch geen hond![]()
Maar goed man ! wat is je streefgewicht ? 72 kilo op mijn weegschaal, dan zou ik echt zoooo blij zijn.
Even een leuk rekensommetje. Op het eind van mijn zwangerschap woog ik 114 kilo. Nu 84 dus das een verschil van 30. Inmiddels weegt de kleine smurf 13.5 kilo.
Dat betekent dus dat ik op het hoogtepunt van mijn zwangerschap 2,22 van die peuters aan gewicht bij me droeg ! Nog maar één peuter te gaan
Maar er zijn dus nu bijna 4 kilo's eraf. Het gaat niet snel, maar het gaat.
Foei! Wat je niet in huis hebt, hoef je ook niet van af te blijven.
We gaan gewoon testen of het werk! Er stond trouwens op de verpakking dat je de olie ook eventueel over de sla of door de yoghurt kan doen als het puur innemen niet lukt.

van de té magere schema's die ik zag langs komen.. vind ik toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die ZO weinig eten en daarmee denken verantwoordelijk af te vallen.. (en daarmee 'val' ik echt niet iedereen aan, ik zie ook meerdere mensen waarbij het wel handig/nodig is om iets aan het gewicht te doen en goede schema's hebben waarbij ze tenminste niet onder de 1000/1200 calo's per dag komen).Buckje schreef:Ik val op een andere manier dus echt niet af, denk ook omdat ik vrij weinig beweeg.
Veel meer bewegen zit er voor mij ook niet in (reuma). Doe 1x per week zumba, en 1x per week half uurtje medish fitnis.

Dat is dat weer ontzettend slecht, gelukkig is er niet meer
moet je ook eens proberen! of tomaat..
!
wel light natuurlijk