ik heb me wel wat dikker aangekleed. 2 shirtjes, vest en een fleecejasje. Ik ben een ontzettende koukleum hoor! Ook oorwarmer om de oren en gaan. Op een gegeef moment krijg je t vanzelf warm
Lisann__
Geplaatst: 15-12-09 18:29
Ik heb vandaag even geshopt, want ik kreeg nogal last van koude enkels en oren. Heb nu een hardloop band, voor om mijn oren, een beenwarmers voor mijn enkels.
Heb ook nog even een leuke bodywarmer gescoord voor het lopen
Zo ik steek me hoofd ook maar weer eens om het hoekje Na vele tegenslagen vandaag weer hardgelopen (BSM --> school) Ging wel goed, had muts, sjaal, dikke trui, t-shirt en joggingbroek Ik kan je een ding vertellen Veel te warm Zaterdag heb ik wedstrijd (NAM tot NAM loop 5 km) Gewoon lekker in een t-shirtje (warming up met lange broek en trui) en korte broek
Zondag had ik gewoon een wat dikker vest aangedaan en een coltruitje. De rest van de tijd loop ik in de sportschool, dus dan hoef ik er niet over na te denken.
Heb gister weer gelopen, het was ECHT zwaar, maar wel lekker. Na het lopen nog een lesje bodypump en ik was echt moe daarna, heerlijk! Wilde dat ik minder hoefde te werken en meer tijd voor sporten enzo had...
Ik doe nou aan hardlopen op de lopende band Het is echt zooo koud buiten en met kou is mijn conditie ineens ver te zoeken.. En buiten lopen met 20 lagen kleren aan is ook geen optie, want uiteindelijk heb je t zoo heet..
Net een lekker rondje gelopen van 6,5 km. Het was wel ontzettend koud, maar daar had ik eigenlijk alleen de eerste twee minuten last van, daarna was ik wel opgewarmd (en mijn benen verdoofd van de kou, dus die voelde ik ook niet). Toch heerlijk als je dan effe geweest bent, ik krijg daar altijd zo'n trots gevoel van (ik had ook op de bank kunnen blijven zitten).
Ik ga vanavond weer, op de loopband... Gister al weer lekker gebodyjamt, dus mijn lijf is wel lekker in beweging...
Buiten lopen vind ik ook geen straf met de kou hoor. Colletje aan met een lekker vest erover en gaan, binnen 5 minuten heb je het heerlijk warm terwijl je gezicht toch gekoeld wordt, heerlijk! Maar ja, ik wil niet buiten lopen in het donker en dus is het voor mij door de week toch echt op de loopband.
Gisteren voor het eerst de 4 km gelopen!..ben retetrots in precies een half uur....heb daarvoor de 3.23 rondje aaangehouden met tempowisselingen..en dat werp duidelijk zn vruchten af.
ik ren trouwens nog steeds in mn hardloopkleding..lang bovenondergoed/soort van renpulli erover en een windjackie, haarband in en handschoenen zonder vingens(anders gaan mn vingers over de kook heen)
ik ga niet hard...maar als je ziet waar ik ben begonnen anderhalve maand geleden is dit echt wel heel tof!
Vanmiddag honden uitgelaten en dat resulteerde weer in mooie plaatjes! Dit was vanmiddag om ongeveer 13.00 uur en het sneeuwt nu nog steeds.
Er ligt hier zeker wel 15 cm sneeuw.
Lopen doe ik nog steeds niet. Eigenlijk gaat het alleen maar slecht met mijn enkel op het moment. Was vorige week weer begonnen maar voet kan het blijkbaar nog niet aan. Vandaag nog een paar keer lekker uitgeleden en daar wordt het niet beter op.
Ik loop in een lange broek, handschoentjes aan, 1 shirt lange mouw en dan een softshell (wind)jack aan. heerlijk!
Had eigenlijk morgen hardloopwedstrijd, maar gaat niet....Zaterdag me verteilt aan een compressor en nu nog steeds last, dus heb me afgemeld. Baal echt als een stekker, maar ja.....Niets aan te doen. Voel t echt bij iedere stap.
mriaam
Geplaatst: 22-12-09 16:59
Ik meld me even aan Sinds augustus ben ik 3 keer per week aan het hardlopen, voornamelijk om af te vallen, dit is ook gelukt ben 15 kilo afgevallen terwijl ik maar 7 kilo te zwaar was.Nu ben ik wel 2 weken gestopt, vooral door dit weer.. is er iemand die met deze sneeuw aan het hardlopen is?? Ik ben namelijk bang dat ik val Al 3 keer deze week gebeurt namelijk. Maar ik mis het hardlopen wel
Ik heb met dit weer ook niet gelopen. Het trottoir is hier echt spekglad, al een paar keer bijna op m'n plaat gegaan. Het begint nu flink te dooien, dus over over een paar dagen misschien weer een rondje maken.
Mriaam: Wauw, wel veel afgevallen in korte tijd zeg. Hoever en hoe hard loop je gemiddeld?
mriaam
Geplaatst: 22-12-09 17:17
Ik hoop dat ik snel weer een rondje kan maken heb het gevoel dat mijn conditie nu al achteruit gaat
Ik begon met elke dag 1 klein rondje te lopen, dit was een rondje van 10 minuten heel weinig dus. In dat rondje deed ik 1 minuut goed doorstappen. Dit hield ik 3 weken lang vol elke dag.Toen had ik last van verzuring in mijn rechterbeen wat logisch is want als je het niet gewend bent moet je niet elke dag lopen. 2 weken helemaal niks gedaan kon ik weer veder. Veder opgebouwd tot een half uur lopen met 1 minuut pauze. Nu kan ik een uur lopen zonder een pauze nodig te hebben, ik wissel wel veel van versnelling. Ik zal volgende week wel eens kijken hoe snel ik nou precies loop is moeilijk in te schatten.
Tja en als je veel loopt 3 a 4 keer per week en dan ook gewoon gezond eet val je vanzelf af.Ik fiets dan ook nog naar school 20 km. Ben gewoon blij dat ik het doe want op het paard merk ik ook dat ik gewoon veel meer conditie heb
Helaas, hier is het ook niets. Komt niet eens door de sneeuw want kan ook op de loopband in de sportschool maar ben enorm verkouden, met benauwdheid en hoesten erbij. Doe dus maar even niet sporten...
ik ben niet zo van de sportschool, ik train veel liever in de buitenlucht. Misschien moet ik me per januari toch maar eens gaan aanmelden al is het alleen maar om Zumba eens te proberen
elmo1
Geplaatst: 22-12-09 23:10
ik heb nu twee keer mijn loop rondje gemist, afgelopen vrijdag en gisteren avond, ivm sneeuw op het trottoir. Morgen hoop ik dat de meeste sneeuw weg is anders begin ik maar weer bij een week terug, ik mis het gek genoeg wel
elmo1 jij woont in bergen op school, das vlak bij mij ik zit daar zelfs op school Ik heb al 2 weken niet gelopen dus ik hoop dat ik rond het weekend weer kan beginnen, tis nu spekglad.