Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:42

Geen idee sorry!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:44

ik ook niet! nee klopt het is ook een ramp, en als je ze een kleurtje lakt valt het nog meer op !! :P

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:55

Enchantra verkoopt het wel maar daar mag je het alleen bestellen als je een certificaat kan overhandigen.
omdat het onder de professional spullen valt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:49

Joehoe!! :D Ik ben terug van vakantie :D

Ik ga al die enorme berg pagina's niet teruglezen als jullie het niet erg vinden, dat zijn er tenminste 30 sinds vorige week, kunnen jullie kleppen zeg! :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:15

Mijn moeder bestelt haar nagelspullen altijd op Amerikaanse sites. Die zijn vaak véél goedkoper (zelfs met verzendkosten er nog bij). Ze heeft geen certificaat of iets maar wel allemaal van die spullen als primer en acryl enzo.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:08

Nou mijn nagels zijn inmiddels weer super kort. Heb ook gewoon geknipt niet eens over nagedacht. :o

Gisteren markt gehad dus op sommige nagels zit weer een grote vlek nagellak. Ik kan zo vreselijk knoeien!
Vanavond mijn nagels maar weer gauw even schoonmaken.

Als ik jullie verhalen zo hoor ga ik lekker NIET marbelen. Wat een gedoe. Dus vanavond maar weer ouderwets stempelen. _O-

Verkoop geen primer. Sorry.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:35

oooohhhh Tinks helemaal kort geknipt!!!! Nou ja, is ook weleens handig, soms doe ik het ook gewoon, als ik het allemaal beu ben en er weer zoveel nagels afscheuren dat ik denk.... nou ja, boeien, gewoon weer kort dus :P

Zoals beloofd een foto van mijn eigen gezette Acrylnagels:

Afbeelding

Ik heb ze wel gelakt want dat vind ik gewoon leuker :o Heb er zelfs werk van gemaakt zoals jullie zien... gelakt met "parlez vous OPI" en daarna gestempeld met witte bloemen, vervolgens opgeleukt met allerlei stickerzooi.

Hier nog een detailfoto van mijn wijsvinger:

Afbeelding

En... eerlijk zeggen: is het een beetje gelukt voor de eerste keer? en dan helemaal zelf?

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:57

ik zie er niks verkeerds aan hoor barmat, ziet er leuk uit! en netjes.

ik hb gisteravond laat nog snel donkerblauw lakje opgedaan snel wit randje opgestempeld vanochtend (vind enkel een kleurtje zo saai, hihihi.) en morgen krijg ik een nieuwe image plate die ik mezelf gegunt heb na het harde werk van het weekend. en net nog drie lakjes bij de hema gehaald met een hele mooie zilverkleur die ook op echt zilver lijkt eindelijk, (moet nog blijken als het er echt op zit) ga ik morgen proberen met nieuwe plaatjes van de nieuwe image plate, nagellak zit er ook niet echt heel netjes op nu, gaat er morgen toch weer af dus geeft niet. zal zo foto plaatsen effe nog wat anders doen eerst. (druk druk druk, ik word gek, zo heb je maandelang niks, en zo heb je in 2 weken alle stress en tijddruk en een ziek hondje tegelijk ;( .)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:20

Hafjegek.... Misschien last van een lastige webwinkel klant??? :P * wacht vol spanning op antwoord van PB *

Barmat, dat lijkt heel mooi gelukt! Ik krijg op markten regelmatig de vraag of ik ook nagels zet en was daarom best benieuwd of dat moeilijk is. 1 nadeel voor mij is wel dat ik natuurlijk geen 2 uur met een klant bezig kan zijn en de rest van de klanten kan negeren. Maar er is wel duidelijk vraag naar.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:33

Tinks schreef:
Nou mijn nagels zijn inmiddels weer super kort. Heb ook gewoon geknipt niet eens over nagedacht. :o

Gisteren markt gehad dus op sommige nagels zit weer een grote vlek nagellak. Ik kan zo vreselijk knoeien!
Vanavond mijn nagels maar weer gauw even schoonmaken.

Als ik jullie verhalen zo hoor ga ik lekker NIET marbelen. Wat een gedoe. Dus vanavond maar weer ouderwets stempelen. _O-

Verkoop geen primer. Sorry.

Lak jij ze daar op de markt ook? Voorbeelden ofzo...?
Vond echt jammer dat ik niet kon, als je volgend jaar gaat zie ik je mss wel :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:44

Ik sta zo veel mogelijk te demonstreren. Heb natuurlijk wel een aantal gelakt nepnagels liggen maar mensen die bij mij op de markt komen weten 9 van de 10 keer niet wat Konad is. Door het ze te laten zien en wanneer nodig zelf te laten proberen, ontdekken ze de eenvoud en mooie werking van Konad. Pas dan kopen mensen het of ze vragen een kaartje van de website.

Er zijn ook veel mensen die daarna vragen of je ook nep nagels zet en of het mogelijk is om de nagels door mij gelakt en gestempelt te krijgen.... Ik antwoord altijd nee want je kan namelijk niet alles tegelijk. En je moet voor jezelf een keuze maken wat je wilt. Maar ik heb wel getwijveld om het te gaan leren en vervolgens mensen een kaartje te geven voor een afspraak o.i.d. Daarom was ik benieuwd of het moeilijk is.

Ik ga proberen zoveel mogelijk markten hier op het forum te vermelden. Misschien kom ik nog weleens bij jou in de buurt.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:44

waar kan je die primer voor gebruiken dan borrie ??

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:49

Tinks, het is in principe niet heel moeilijk, maar zoals je zegt - je moet er wel de tijd voor nemen ;) Je kunt niet op je gemak gaan zitten nagelzetten en dan de rest van de klanten maar laten staan natuurlijk.

Maarre.... misschien een leuk ideetje voor een (eenmalige) samenwerking dan? Grapje! Er zijn namelijk genoeg mensen in mijn omgeving die al gelijk begonnen te vragen of ik niet bij hun ook wil zetten :P

Het setje is overigens heel profi qua opzet - ontsmettingsdoekje voor hygiënisch de eigen nagels te reinigen, flesje vloeistof, penseel, doosje poeder, tips, nee kun je niks van zeggen!

edit: typo :P
Laatst bijgewerkt door Barmat op 14-09-09 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:50

Tinks schreef:
Ik sta zo veel mogelijk te demonstreren. Heb natuurlijk wel een aantal gelakt nepnagels liggen maar mensen die bij mij op de markt komen weten 9 van de 10 keer niet wat Konad is. Door het ze te laten zien en wanneer nodig zelf te laten proberen, ontdekken ze de eenvoud en mooie werking van Konad. Pas dan kopen mensen het of ze vragen een kaartje van de website.

Er zijn ook veel mensen die daarna vragen of je ook nep nagels zet en of het mogelijk is om de nagels door mij gelakt en gestempelt te krijgen.... Ik antwoord altijd nee want je kan namelijk niet alles tegelijk. En je moet voor jezelf een keuze maken wat je wilt. Maar ik heb wel getwijveld om het te gaan leren en vervolgens mensen een kaartje te geven voor een afspraak o.i.d. Daarom was ik benieuwd of het moeilijk is.

Ik ga proberen zoveel mogelijk markten hier op het forum te vermelden. Misschien kom ik nog weleens bij jou in de buurt.

:j leuk, zie ik je elders :D wil ook graag het Konad gebeuren eerst zien :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:48

vergeet te zeggen dat je nagels er super mooi gelukt uit zien barmat, toen ik bij mezelf gel nagels zette, wilde mensen dat ik het ook bij hun ging doen, alleen nu zijn me tips op, dus die moet ik ff bestelen :D

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:59

He dames, hier een stiekeme meelezer die het super sjiek vind om mooie creaties te bekijken, maar zelf meer van de blanke lakjes is. Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en dat mooie niet typex-witte lakje bij Thinks besteld. En dit is het resultaat.
Moet zeggen ben er eigenlijk ernstig trots op O:) :D , zeker na ongeveer 15 jaar nagelbijten :o

Afbeelding

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:21

Die is echt gaaf gelukt Raggel, je nagels zijn al best lang dus je mag zeker trots zijn.

Ben blij dat je happy bent met het kleurtje.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:42

pff wat gaat het snel hier zeg!!!

Hier nog even kale nagels, ga zo denk ik maar eventjes wat erop maken.

Tinks, sta je toevallig ook in zuidlaren op de paardenmarkt (weet het, is nog poos weg, maar dan moet ik even vrij regelen op mijn werk, want dan ga ik wel even heen :Y) )

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:56

maar wat kan je nou met primer sharon ? :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:59

Nee daar ga ik niet naartoe. Kreeg van de organisatie ook al de vraag of ik naar hippisch festijn Varsseveld wou dit weekend maarja Zaterdag staat Barneveld al gepland en zondag hebben we feestje. Normaal doe ik niks met paarden evenementen, mensen komen toch voor paardjes en niet voor nagellak. :D Maarja paardenmarkt Elst was even om te proberen.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:33

M'n nagels zijn al gewoonlijk weer lekker simpel zilver :D
Vindt ik ook heel mooi en rustig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:44

hee hallo, gevonden :D
ik ben gek op konad, en ben nu toevallig marble nails aan het maken :))

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:53

Haha dankje Thinks :D , dit is ook wel maximaal wat betreft lengte, langer dan gaan ze me irriteren met dingen vast pakken en met rijden :+

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:14

Tinks, weet ik genoeg, kan ik gewoon werken met zuidlaren :E

Hier nou mooie french met bruin/glitterlakje gemaakt.
Vrij simpel, ben op dit moment beetje inspiratieloos :?

Barmat, dat van jou is mooi gelukt zeg!!!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:20

heb effe dit er op gezet snel tussen all hectic door.. vandaar dat het niet zo netjes zit als gebruikelijk plus dat ik vanochtend flink aan het boenen en schoonmaken ben geweest doet de lak ook geen goed. :Y)
Afbeelding
en mn nieuwe lakjes..
een heel donkerpaars, lijkt lichter op de foto omdat ie te belicht is. maar is donkerder in het echt.
en een zilveren lakje, en een paarsachtig iets waar ik geen naam voor weet maar vind ehm wel mooi
Afbeelding