Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben terug van vakantie 

Heb er zelfs werk van gemaakt zoals jullie zien... gelakt met "parlez vous OPI" en daarna gestempeld met witte bloemen, vervolgens opgeleukt met allerlei stickerzooi.
.)
* wacht vol spanning op antwoord van PB *Tinks schreef:Nou mijn nagels zijn inmiddels weer super kort. Heb ook gewoon geknipt niet eens over nagedacht.![]()
Gisteren markt gehad dus op sommige nagels zit weer een grote vlek nagellak. Ik kan zo vreselijk knoeien!
Vanavond mijn nagels maar weer gauw even schoonmaken.
Als ik jullie verhalen zo hoor ga ik lekker NIET marbelen. Wat een gedoe. Dus vanavond maar weer ouderwets stempelen.![]()
Verkoop geen primer. Sorry.
Je kunt niet op je gemak gaan zitten nagelzetten en dan de rest van de klanten maar laten staan natuurlijk.
Tinks schreef:Ik sta zo veel mogelijk te demonstreren. Heb natuurlijk wel een aantal gelakt nepnagels liggen maar mensen die bij mij op de markt komen weten 9 van de 10 keer niet wat Konad is. Door het ze te laten zien en wanneer nodig zelf te laten proberen, ontdekken ze de eenvoud en mooie werking van Konad. Pas dan kopen mensen het of ze vragen een kaartje van de website.
Er zijn ook veel mensen die daarna vragen of je ook nep nagels zet en of het mogelijk is om de nagels door mij gelakt en gestempelt te krijgen.... Ik antwoord altijd nee want je kan namelijk niet alles tegelijk. En je moet voor jezelf een keuze maken wat je wilt. Maar ik heb wel getwijveld om het te gaan leren en vervolgens mensen een kaartje te geven voor een afspraak o.i.d. Daarom was ik benieuwd of het moeilijk is.
Ik ga proberen zoveel mogelijk markten hier op het forum te vermelden. Misschien kom ik nog weleens bij jou in de buurt.
leuk, zie ik je elders
wil ook graag het Konad gebeuren eerst zien

, zeker na ongeveer 15 jaar nagelbijten
)
Maarja paardenmarkt Elst was even om te proberen.