[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:23

Nou die naald vond ik niet zo erg.. Maar dat er door heen geduw vond ik maar niks en die rare klem..

Maar goed, wil er toch nog wel een paar laten zetten.. _O-

Maar tattoo's zijn gewoon fijner, ook qua genezen..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:28

Ik heb zelf 'piercings'. Dat wil zeggen in mijn linker oor 8 gaatjes verdeeld over de hele oorschelp heen, dus in lijn met het normale gaatje, en rechts dubbele gaatjes, dus 2. In totaal 8 oorbellen.
Maar ik moet echt zeggen, een tattoo is zoveel fijner in inderdaad genezen! Mijn laatste oorbel heb ik laten zetten nu geloof ik 3 jaar geleden. En nog steeds zijn ze om de haverklap ontstoken, isj nie grappugh :(:) Mijn tattoo's daarentegen genezen 1 keer mooi, en dan heb je er de rest van je leven lol van :)

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:28

bij piercings heb je infecties toch?

Een tattoo is inderdaad veel makkelijker je smeert er wat zelf op en het geneest zo :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:32

Het kan gaan ontsteken ja.. Gelukkig is het bij mij meegevallen.. Maar ik heb er toen in mijn oor een door de schelp laten zetten en die heb ik er op een gegeven moment uit laten knippen.. Dat ding was zo opgezet en pijnlijk.

Tattoo is idd gewoon wat zalf er op, opletten met de zon enzo. Maar verder zijn ze geweldig met genezen..

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:34

ik ga morgen even naar de shop.
Ik had m'n vriend mee gevraagd die dacht dat ik hem meteen ging laten zetten. Het is ook zo'n handige harry ook he :+ :Y)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:41

Ja nou ja als je het van de andere kant bekijkt, die programma's op tv, daar doen ze het ook net lijken alsof je aan komt wandelen, ze maken de tekening en ze laten hem zetten. Dus ik vind het nog niet zo gek bedacht :P

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:00

ja dat is wel zo ja. Hij zei ook dat doen ze bij Miami Ink ook haha.
Toen heb ik het maar even uitgelegt :D

Wat me opvalt daar betalen ze ook nooit alles is gratis :+

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:16

Tattoo Bob is ook binnen lopen en laten zetten hoor. :)

Die werken niet met afspraken, want dan krijg je enorme wachtlijsten.. :j

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:20

Ja maar ik weet niet gebeurd het dan wel goed.

Ik heb liever een wachttijd dan weet ik zeker dat het een goeie shop is anders hadden ze geen wachttijd gehad.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:23

Ik ben heel tevreden over Bob. :j
Heb ze daar alletwee laten zetten en mijn piercing ook. Ze nemen echt wel de tijd voor je, ook al staat het hele hok vol. Dan hebben de mensen na jou maar pech.

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:25

Nanne schreef:
Ik ben heel tevreden over Bob. :j
Heb ze daar alletwee laten zetten en mijn piercing ook. Ze nemen echt wel de tijd voor je, ook al staat het hele hok vol. Dan hebben de mensen na jou maar pech.

Zit hij nou op meerdere plekken?
Want ik heb ook iets over tattoo bob gehoord wat niet goed was maar dat was van iemand die zijn naam gebruikt ofzo iets.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:44

Klopt mijn/onze ervaringen bij tattoo bob waren ook goed en als er wat bij komt dan ga ik zeker vanuit Maarheeze weer daarheen!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:49

maar zit hij op meere plaatsen dan?
Bij ons zit er 1tje in Dordrecht.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 10:57

Ik ben dan weer niet zo weg van tattoo Bob. Niet van de tattoo's en niet van het fabriek idee.. Weet niet, spreekt me niet aan.

Ik ben ook best een schijterd. Vooral van tevoren want als ik er eenmaal zit vind ik het totaal niet eng meer.
Ik heb op mijn 15e mijn wenkbrauw piercing laten zetten, scheet echt 10 kleuren en toen ik die naald zag had ik helemaal spijt dat ik ooit ben gaan zitten, maar toen ik eenmaal zat en hij de klem erop zette ( die trouwens nog meer zeer deed dan de naald :+) was het over.
Zo ook met mn tattoo..

Mijn vader daarentegen is een bikkel, breekt zn enkel op 3 plaatsen zonder te zeuren, boort door zn duim heen zonder te zeuren etc etc maar toen ging ie een tattoo zetten ( kleine op zn arm) en ging ie onderuit .. watje! :P

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:02

Yinka schreef:
Ik heb een vraag en dan wel aan mensen die een zichtbare tattoo hebben zoals op de arm/pols en onderbeen/enkel. Hebben jullie ooit hinder van je tattoo ondervonden bij een sollicitatie gesprek?

Ik heb een kleine (4 cm x 1 cm) zwarte tatoeage op de binnenkant van mijn rechterpols, maar iets verder van de hand af. Nooit hinder van ervaren bij een sollicitatiegesprek. Hij valt mensen volgens mij niet eens op. Mijn laatste sollicitatiegesprek had ik overigens wel een t-shirt aan, dus je zou 'm hebbenkunnen zien. Sinds een paar maanden heb ik een vrij opvallende grotere gekleurde tatoeage op de binnenkant van mijn linkerpols. Deze valt (veel) meer op. Het moet nog blijken of deze van invloed is bij sollicitatiegesprekken, maar ik vermoed van niet. Desnoods doe ik lange mouwen aan en dan zien ze 'm wel als ik ben aangenomen ;)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:13

geef mij ook maar 20 duziend maal liever een tattoo al piercing, ik heb er dan 2 en bij mijn tong heb ik me ogen dichtgedaan bij het zien van de naald brrr :P

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:46

Ik heb juist liever nog een piercing dan nog een tattoo :D Al ga ik geen piercings meer zetten, maar wel nog een tattoo :j
Piercing was 'au' zeggen en het was al gedaan. Tattoo doet toch wel wat langer pijn (erg kleinzerig :o )
Bij mij waren de tatoo's wel echt pijnlijk om te zetten, vond het absoluut niet kriebelen, deed gewoon de hele tijd ontzettend
zeer :Y) Maar goed, wie mooi wil zijn... daarom ligt de derde tattoo ook alweer in de planning :j

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:51

@ Cruesli

Op welke plekken heb jij tattoo's dan of heb ik daar overheen gelezen?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:54

Knap hoor een 3de :)) haha

Ben zo genezen ervan na mijn laatste.. maar daarom, deed gewoon zeer haha O:)

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:56

opisop_shop schreef:
Ik heb wel een piercing, deed ook ff flink pijn maar ja dat is maar heel even dus prima uit te zingen ;)

Sanet hoe lang is hij met jouw tattoo bezig geweest?

Ik voelde overigens het schieten van mijn oorbellen niets.. daar schrok ik meer van de knal die dat apparaat maakte dan van het staafje wat door mijn oor ging :). Verder heb ik geen piercings, dus weet niet of dat echt anders is dan.

Hij is ongeveer een uur bezig geweest met mijn tattoo. Ik moet zeggen dat ik het toen ook wel aardig zat was. Sommige stukken doen best wel pijn (dicht bij het bot) andere stukken valt wel mee. Maar op een lege maag, trilt het allemaal best vervelend vond ik zelf. Dus de volgende keer: meer eten van te voren. :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:59

Ik heb aardig wat piercings, en dat zou ik ook zeker eerder kiezen weer dan tattoo :+.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:10

In Dordrecht? Dat zou ik niet weten..

Ga zelf altijd naar Katendrecht.. Daar zitten zijn kinderen en schoonzoon/dochter. Zelf doet het niet meer zo veel, alleen bijzondere gasten geloof ik.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:26

heb ook een afspraak gemaakt in eindhoven

voor een elfje die op een bloemetje zit en die de naam van mijn zoontje blaast met bloemmetjes en belletjes

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:39

Nanne schreef:
Nou die naald vond ik niet zo erg.. Maar dat er door heen geduw vond ik maar niks en die rare klem..

Maar goed, wil er toch nog wel een paar laten zetten.. _O-

Maar tattoo's zijn gewoon fijner, ook qua genezen..

die klem ja!! dat is een geval apart.

ik heb zelf *denkt* 2 piercings.
had er 4 := heb er 2 uitgehaald

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:40

dodyg schreef:
heb ook een afspraak gemaakt in eindhoven

voor een elfje die op een bloemetje zit en die de naam van mijn zoontje blaast met bloemmetjes en belletjes

welke tattooshop in eindhoven ga je?
wel foto's showen he ;)