Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CIV schreef:Edit; hoe is het eigenlijk met Sifra, Janne, RodeoRoxy, Bokjebok, Pink Lady, Axeltje en degene die ik vergeten ben? Dit is even opsomming van mensen die deel hebben genomen aan deel 3 maar hier inmiddels al even niet meer zijn?

Vind ik iets te ver om te fietsen hihi. Heb later nog een keer geprobeerd, maar toen starte die wel gewoon. Reservesleutel werkt ook. Beetje vreemd. Maar inmiddels was het niet meer de moeite om naar stal te gaan, omdat de paarden dan al in de wei lopen. axeltje schreef:Heb inderdaad al een tijdje niet gereageerd. Het voelde een beetje als binnenstormen in een hechte groep
Leuk voor je , dat zijn de heerlijk dingen in het leven geniet ervan!

. Op het werk ging het weer goed, we hebben veel weggewerkt wat een lekker gevoel geeft. Er lag nog best wat 'oude troep' maar een collega heeft dat gedaan en ik alle recente dingen (die makkelijker waren) en dus zijn we weer bij. Morgen ga ik weer iets nieuws leren en dan gaat mn collega nog uitleggen wat ik fout heb gedaan want daar had ze vandaag toch geen tijd voor. Vind het écht prettig dat het deze week (tot nu toe) zo lekker gaat, zonder spanningen op het werk. Nog 6 uurtjes en dan hebben we weekend.
) Mijn hond gaat ook weleens mee in de auto maar ik heb zo'n bankenhoes, is een aanrader.
dus ik over 2 hekken gekropen en toen riep ze dat ze hem al had dus ik kan weer terug klauteren en alsnog in bad gegaan. Je moet wat voor je buren over hebben.